Pesa elf 2 czekał w Tarnowie na torze 4 przy peronie 1 by odjechać o 16 09 jako pociąg 39415 w relacji Tarnów - Przemyśl Główny.
#glupiewykopowezabawy #codziennapesaelf #kolej #pociagiboners #pociagi #pkp
Potestuję więc infopasażera, dzięki.
Newag podkreśla, że lokomotywa Dragon 2 została zaprojektowany przez polskich inżynierów i w pełni wyprodukowany w kraju. 78 proc. komponentów użytych do budowy tej lokomotywy pochodzi od polskich producentów.
Kiedy pod koniec lat osiemdziesiątych polska kolej obudziła się z letargu, nagle okazało się, że nie posiada taboru odpowiedniego do obsługi lokalnych połączeń na liniach niezelektryfikowanych. Pociągi lokalne składały się z ciężkiej lokomotywy spalinowej i jednego lub dwóch wagonów. Taki stan rzeczy nie miał zbyt wiele wspólnego z ekonomią (dziś dorzucilibyśmy do tego aspekt ekologiczny).
Podczas gdy u naszych sąsiadów w najlepsze jeździły niewielkie wagony motorowe, PKP zdążyło pozbyć się większości swoich
jednym ze źródeł jest podana przeze mnie książka. A w czym tkwi Twoja wątpliwość?
Kłęby pary zasnuwają granatowe niebo, blask ognia rozjaśnia zmrok, przeciągły gwizd przeszywa wieczorną ciszę... Tak będzie już za kilka dni, kiedy po wielu latach przerwy do Bytomia znów zawita parowóz.
5 października 2019 Górnośląskie Koleje Wąskotorowe zapraszają mieszkańców regionu, miłośników kolei i klimatów industrialnych oraz fotografii na “Nocną szychtę” - wieczorno – nocny przejazd pociągiem wąskotorowym prowadzonym przez najprawdziwszy parowóz. Pociąg ten pokona trasę Bytom – Tarnowskie Góry – Miasteczko Śląskie i z powrotem. W trakcie przejazdu przewidzieliśmy wiele postojów tak, aby każdy mógł uwiecznić te wyjątkowe momenty w swoim aparacie fotograficznym.
Pamiętajcie! 5 października 2019 o godzinie 18.00 ruszamy z przystanku Bytom Karb Wąskotorowy, około 23.00 wracamy na stację Bytom Karb, gdzie na uczestników imprezy będzie już czekać rozpalone ognisko i kiełbaski.
Kupione przez Przewozy Regionalne na początku dekady lokomotywy serii EU07 skończą zarastać krzakami pod Toruniem. Zostały sprzedane, ale spółka nie chce podać za jaką kwotę. Kupione za blisko mln złotych sztuka nigdy nie weszły do ruchu. W tym czasie cały czas przewoźnik wynajmował lokomotywy.
zKupione w 2011 roku. Czyli jeszcze za Tuska. Cholera wie czy to nie był jakiś wał i nie zostały kupione jakieś padaki, a ktoś przytulił przy tym na boku jakieś pieniążki.
I tu juz wchodzi patologia - PR są stale dofinansowywane (zapewne przez skarb państwa ORAZ samorządy)
a IC teoretycznie jest (lub prawie
Rośnie liczba osób, które nie chcą mieć dzieci. Mamy jednak do czynienia z presją obyczajową. Mnóstwo osób przyznaje sobie prawo komentowania wyboru bezdzietności. Znajomi, bliscy chcą nas w tej kwestii pouczać. „Kto ci na starość poda szklankę wody?" pytają.
zPrzez wiele lat likwidowano połączenia autobusowe, rozpoczynamy ich przywracanie - od 1 września pojawi się w całej Polsce prawie 1400 linii - poinformował w czwartek minister infrastruktury Andrzej Adamczyk.
zW br. w niektórych województwach rozdano mniej niż 2% środków przeznaczonych na dofinansowanie nowych przewozów autobusowych. Pieniądze, za które w całym kraju miały powstać nowe linie autobusowe zapewniające transport obszarom dotkniętym wykluczeniem transportowym, pozostaną na kontach funduszu.
zW informacjach prasowych PKP PLK próżno szukać informacji o opóźnieniach inwestycji. Podawane w nich terminy zakończenia prac w miarę powstawania kolejnych opóźnień w realizacji są coraz dalsze. Dochodzi nawet do tego, że inwestor wprost podaje. że "inwestycja realizowana jest zgodnie z harmonogramem" – bez informacji, że harmonogram ten... został zmieniony. Takie działanie może podważyć zaufanie społeczeństwa do realizującej inwestycje państwowej spółki.
Mam nadzieję że jakiś zagraniczny przewoźnik kolejowy
Coooo? Komercyjne pociągi, mówi ci to coś?( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wykop.pl
To już ostatnie dni na składanie zamówień. Dzisiaj wszystko poszło do druku. Także jak ktoś chce, to czasu już za dużo nie ma (ani wolnych egzemplarzy) ;)
Poniżej