Powoli do przodu, dzisiaj zrobiłem sobie obsługę śledzenia myszki w edytorze, co nie było takie proste jak się wydaje. Wszystko przez jedną linijkę kodu, otóż do konwersji położenia wskaźnika na ekranie do koordynatów w edytorze używałem "ScreentoWorldPoint", a trzeba było użyć "ScreenPointToRay".
Nie wiem dlaczego tak, ale skoro już działa to po co drążyć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Teraz tylko ogarnąć przesuwanie wierzchołków gdy przycisk myszy będzie wciśnięty
Nie wiem dlaczego tak, ale skoro już działa to po co drążyć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Teraz tylko ogarnąć przesuwanie wierzchołków gdy przycisk myszy będzie wciśnięty
- omnomdile
- GrabkaMan
- konto usunięte
- dixtel
- Irrichi
- +25 innych
Nie wiem dlaczego tak, ale skoro już działa to po co drążyć
@TadeuszSynZygmunta: Kolega idzie na inżyniera widzę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- TadeuszSynZygmunta
- GlenPL
- mentosh
- konto usunięte
- Grzesiek38h
- +16 innych
- Mithras
- konto usunięte
- Grzesiek38h
- fordern
- konto usunięte
- +7 innych








































#odzeradogamedevelopera #gamedev
BĘDZIE DOBRZE