Położyłem prawo jazdy na tej półce nad zapalniczką i wjechało mi w ta szparę z tyłu. Czo robicz mirky, wszystkie śruby mają otwory z takimi dziwnymi gwiazdkami i nie mogę tego rozkręcić.
Powoli do przodu, dzisiaj zrobiłem sobie obsługę śledzenia myszki w edytorze, co nie było takie proste jak się wydaje. Wszystko przez jedną linijkę kodu, otóż do konwersji położenia wskaźnika na ekranie do koordynatów w edytorze używałem "ScreentoWorldPoint", a trzeba było użyć "ScreenPointToRay".
Nie wiem dlaczego tak, ale skoro już działa to po co drążyć ( ͡°͜ʖ͡°)
Teraz tylko ogarnąć przesuwanie wierzchołków gdy przycisk myszy będzie wciśnięty
Bawię się w tworzenie własnych narzędzi do #unity3d i ogólnie zabawy w tworzenie custom inspectorów. Mam pewien pomysł na grę ale do tego potrzebuję prostego narzędzia do edycji terenu w 2D, tak aby łatwiej było mi tworzyć poziomy. Niestety w asset storze nie znalazłem nic ciekawego, a jak już to w wysokich cenach i nie do końca takie jak bym chciał. Mi zależy na tym abym mógł "malować" sobie teren tak jak
Trudno napisać taki edytor terenu w 2D w #unity3d ? Znacie jakieś poradniki, bo sam znajduję tylko lakoniczne wpisy na forach. Chciałbym zrobić sobie podobne narzędzie aby łatwiej tworzyło mi się mapy, tylko ja chciałbym teren złożony z mniejszej ilości wierzchołków tzn. bardziej w stylu poly. Jest trochę takich edytorów, ale wszystkie działają na zasadzie wrzucania elementu do sceny i manipulowania jego wierzchołkami, a mi zależy żeby "malować" teren przy pomocy takiego
Hools Run po 6 dniach zostało pobrane w sumie 10 000 razy (Google play - 100%, Appstore - 0%)
Większość pobrań jest z Polski, bo tutaj głównie gra była reklamowana przeze mnie na wykopie i @Oskarek89 na FB, bardzo dużą popularność miał filmik z Bonusem i tutaj chciałbym jedną rzecz sprostować, otóż dostał od nas specjalną wersję bez reklam, niestety w wyniku pomyłki nagrał filmik z wersją z reklamami, trudno dx
Hej mireczki, szybki raport z pola bitwy. Po pierwszym dniu Hools Run ma prawie 5k pobrań (wszystko dzięki promocji na wykopie i fb). Jest na 10. miejscu w kategorii "najlepsze nowe gry" oraz na 1. miejscu w "zyskujące popularność", mam nadzieję że te pozycje pozytywnie wpłyną na ilość pobrań. Pozdrawiam.
-------------------------------------------------------- Do końca roku pozostało 173 dni.
Uwaga, testy beta zakończone, tzn. te osoby które się dostały to mogą testować, natomiast nowych już nie przyjmuję.
Wszystko przez problemy techniczne z konsolą programisty, która postanowiła opublikować nie tylko betę, ale też starą wersję gry z różnymi śmieciami w sklepie dla każdego. Szybko to zauważyłem i cofnąłem publikację i teraz nie mogę opublikować ponownie bety bez publikowania normalnej wersji. Dziwne trochę ale trudno.
@TadeuszSynZygmunta: mordo teraz pamiętaj, że jeśli celujesz dostać się do kategorii "najlepsze nowe" w Google Play, to tam trafiają gry nie starsze niż 30 dni od daty publikacji, także mam nadzieję, że i tak niedługo planowałeś grę wypuścić na świat.
Kto chce przetestować moje najnowsze dzieło przedpremierowo, to zapraszam pod ten link, klikacie przycisk' dołącz do społeczności' i czekacie aż zaakceptuję. Tam będzie link do pobrania gry.
@TadeuszSynZygmunta: Pierwszy bug: nie jestem w stanie zamknąć okienka, które pojawiło się po obejrzeniu reklamy w celu "zarobienia" 100 coinów. Macam jak głupi cały ekran - nie da się.
Druga sprawa, nie mam nic przeciwko pojawiającym się co parę rozgrywek reklamom pełnoekranowym w darmowych grach, ale filmików nie trawię, szczególnie po każdej, kilkudziesięciosekundowej grze. Normalnie gra by już była odinstalowana. Moim zdaniem reklama video w zamian za "wirtualną kasę" jest OK,
@TadeuszSynZygmunta przy obecnym projekcie zdecydowaliśmy się na Soomla. Pierwsze wrażenia są bardzo ok. Korzystamy też z ich pozostałych modułów. Ułatwiają pracę :)
@TadeuszSynZygmunta: Jeszcze się nie nauczyłeś, że jak w Unity coś nie działa, a powinno to wystarczy wyłączyć i włączyć albo usunąć i dodać od nowa? (✌゚∀゚)☞
A tak wygląda endless runner "od kuchni". Nie wiem czy jest to najbardziej efektywna metoda, żeby każde krzesełko pojawiało się osobno, ale działa to całkiem ok.
Btw, giereczka jest już na ukończeniu, jakoś w najbliższych dniach chciałbym porobić testy i mogę ją wydawać ^__^
-------------------------------------------------------- Do końca roku pozostało 178 dni.
Właśnie sobie gram w Mirrors Edge z 2009 roku. Ależ ta gra pięknie wygląda, szczególnie wnętrza, takie surowe z intensywnymi kolorami, strasznie mi się podoba taki styl graficzny, mam nadzieję, że sequela panowie z EA nie spieprzą.
Za dwa tygodnie minie rok odkąd bawię się w #gamedev
Przez ten czas udało mi się odnieść kilka małych sukcesów: przytyć 6kg, wejść na główną z płomieniem, wydać dwie gry w sklepie play, może nie są to żadne majstersztyki, ale kilku osobom się spodobały, a to najważniejsze.
Dlaczego już dzisiaj o tym piszę? Otóż dzisiaj otrzymałem pierwszy przelew za reklamy z adsense...
PS. To nie palce mi się tak trzęsą tylko filmik tak przerywa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
--------------------------------------------------------
Do końca roku pozostało 140 dni.
#odzeradogamedevelopera #gamedev