Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko235
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
chak

chak

Dołączył 11 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 110
  • Znaleziska 16
  • Mikroblog 94
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 30
GlenPL
GlenPL
24.10.2015, 09:38:43
  • 3
Mireczki, UI w HTML/CSS z JS w desktopowej apce w c++. Jaka biblioteka? Jakie narzędzia?
#programowanie #naukaprogramowania #cpp
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

chak
chak 24.10.2015, 12:25:15
  • 2
@GlenPL: http://www.awesomium.com/
  • Odpowiedz
Wextor
Wextor
18.10.2015, 12:21:27
  • 1
Jak nazwać puste obiekty tak żeby było widać gdzie one są w edytorze ale podczas gry już nie? Widziałem że Tadełusz takie coś tam robił kiedyś @TadeuszSynZygmunta #unity3d
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

chak
chak 18.10.2015, 12:41:53
  • 4
@Wextor: może chodzi Ci o ustawienie ikony: http://docs.unity3d.com/420/Documentation/Manual/GizmoandIconVisibility.html
  • Odpowiedz
Wyrewolwerowanyrewolwer
Wyrewolwerowanyrewolwer
17.10.2015, 18:40:49
  • 2
Spotkam w sobotni wieczór tutaj mirka kojarzącego coś z ncurses?
Chociaż to chyba błąd w #cpp gdzieś, ale nie wiem.
Dawno nie pisałem w cpp i gdzieś mam naruszenie pamięci. Ktoś pomoże?
O tutaj o wrzucam kod:
http://pastebin.com/PcPXKscM

Błąd
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

chak
chak 17.10.2015, 19:51:08
  • 1
@Wyrewolwerowanyrewolwer: w warunkach typu: if(!map[this->position.y-1][this->position.x] == 0 && dir) { nie sprawdzasz zakresów tablicy (np. może wyjść odwołanie do map[-1][0])
  • Odpowiedz
chak
chak 17.10.2015, 20:01:03
  • 3
@Wyrewolwerowanyrewolwer: powinno być %c :) %s wymaga wskaźnika na łańcuch znaków a przekazujesz sam znak, który jest rzutowany na adres - i masz naruszenie pamięci
  • Odpowiedz
chak
chak 17.10.2015, 20:04:59
  • 1
@Wyrewolwerowanyrewolwer: Polecam jak najszybciej zaprzyjaźnić się z debuggerem, od razu wskazałby linijkę z błędem
  • Odpowiedz
c.....k
c.....k
konto usunięte 17.10.2015, 16:00:43
  • 2
#unity3d #gamedev #programowanie #pytaniezmatmyxd

Jak mogę obliczyć kąt z dwóch punktów jak na pic rel, w unity
c.....k - #unity3d #gamedev #programowanie #pytaniezmatmyxd

Jak mogę obliczyć kąt ...

źródło: comment_x40S7QolkJv8ox0WRtELFCFzyBFgQaJM.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

chak
chak 17.10.2015, 19:33:52
  • 0
@ca1ek: var d = B - A; var tenkat = Mathf.Atan2(d.y, d.x); :) tenkat jest w radianach, i względem osi X a nie Y, ale to już łatwo sobie przekształcić: http://docs.unity3d.com/ScriptReference/Mathf.Atan2.html
  • Odpowiedz
Kedriik
Kedriik
Kedriik
15.10.2015, 19:59:25
  • 2
#directx #cpp #c++ #rendering #pipeline #shaders #hlsl
Cześć słuchajcie, kodziłem troche w OpenGL a teraz chciałbym sie przerzucić na DirectXa. Mógłby mi ktoś podesłac kompletny rendering pipeline z shaderami i to co siedzi w cpp żeby wyrenderować cokolwiek, nawet zwykłego cuba? trochę się w składni HLSL gubie.
Dzięki!
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

chak
chak 15.10.2015, 20:12:17
  • 0
@Kedriik: Najlepiej wziąć przykłady od Microsoftu: rysowanie trójkąta w Direct3D11. W kolejnych folderach masz coraz bardziej zaawansowane rzeczy.
  • Odpowiedz
chak
chak 15.10.2015, 20:34:39
  • 1
@Kedriik: Główna różnica jest taka, że w DirectX operujesz na obiektach a nie na globalnej maszynie stanów jak w OpenGL. Dla mnie podejście DirectXowe jest dużo wygodniejsze, no ale to kwestia gustu. Zależy też to od tego, czy pisałeś w nowszym OpenGLu (VBO i te sprawy) czy w starszym (glBegin/glEnd i przyjaciele). Jeśli to pierwsze to będzie ci się łatwiej przesiąść.

Od razu polecam też pisać w najnowszym Visualu -
  • Odpowiedz
chak
chak 15.10.2015, 20:42:45
  • 0
@Kedriik: lista tutoriali do kodu, który podesłałem wcześniej. Tutaj np. tutorial odnośnie renderowania pierwszego trójkąta
  • Odpowiedz
B.....k
konto usunięte 01.08.2015, 16:22:20
  • 2
Czy deferred shading na dzień dzisiejszy to opłacalna technika do wykorzystania w silniku graficznym? Są lepsze wyjścia?
G-Buffer kusi, a wydajnościowo pod względem liczby świateł na scenie nie widziałem nic lepszego(oczywiście w czasie rzeczywistym).

#gamedev #grafikakomputerowa #grafika3d
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

chak
chak 01.08.2015, 16:30:51
  • 4
@Brzysiek: Warto zainteresować się też innymi technikami, np. "tiled deferred", "forward+", czy "clustered shading" (http://www.humus.name/index.php?page=Articles&ID=7)
  • Odpowiedz
skew
skew
26.07.2015, 15:48:29
  • 1
Jestem początkujący w #blender , zrobiłem sobie model postaci, fajnie wygląda (no, powiedzmy), i chciałbym go oteksturować, by potem wyeksprotować do #unity3d , jest to model low poly, nie chcę jakiś szczegółów, wystarczy kolor face. Jak to najlepiej zrobić?

1. Zrobić teksturę i w Paint Texture pomalować każdy face na kolor jaki chcę? Tylko wtedy były by postrzępione na krawędziach, więc trzeba by zwiększyć rozdzielczość tekstury, ale czy
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

chak
chak 26.07.2015, 16:17:25
  • 1
@skew: @jigsaw96: Najlepszy będzie tryb "Vertex Paint" w blenderze. Potem wystarczy użyć odpowiedniego shadera. Na przykład takiego: http://pastebin.com/XAEK0aGR :) Sposób najprostszy i najwydajniejszy.
  • Odpowiedz
ska87
ska87
13.07.2015, 18:33:17
  • 4
Mireczki potrzebuję pomocy... potrzebuje skrypt, który zainstaluje mi trzy .exe jeden po drugim (czyli skończy instalować 1szy, zacznie instalować 2gi itd) próbowałem zrobić .bat start "" /wait ale to za cholere nie działa. Ma to działać bez interakcji z użytkownikiem (puszczane przez SCCM'a).

LUB: jeśli ktoś z Was bawił sie narzędziem office Customization Tool (a dokładniej zakładaka Add/Modify Program - jak zrobić tak, by nie puszczał wszystkich .exe na raz? - muszę
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

chak
chak 13.07.2015, 18:53:26
  • 0
@ska87: Może spróbuj dać "call" przed każdą komendą w pliku .bat, każda linijka wyglądała by tak: call setup_xyz.exe parametry
  • Odpowiedz
Wextor
Wextor
26.06.2015, 15:19:39
  • 2
Ktoś ma pomysł jak przenieść tekst do nowej linii w nowym systemie UI w Text? Tam normalnie działają entery jak sam wpisuje coś ale jak tekst jest narzucony przez skrypt to już wszystko jest napisane ciągiem, \n nie działa, przydałoby się coś takiego jak endl z języka C #unity3d #gamedev
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

chak
chak 26.06.2015, 16:39:00
  • 3
@Wextor: Upewnij się czy w php masz: echo "pierwszalinia\ndruga" czy może: echo 'pierwszalinia\ndruga'. Tylko pierwszy sposób działa tak jak byś chciał (drugi wypluwa \n jak dwa znaki a nie znak nowej linii).
  • Odpowiedz
Crypton3
Crypton3
11.06.2015, 19:39:11
  • 2
Mirki z #gamedev , mam mały problem.
Co mogę zrobić, aby gracz wiedział, że to menu po lewej można scrollować w dół? Jakieś pomysły?
Crypton3 - Mirki z #gamedev , mam mały problem.
Co mogę zrobić, aby gracz wiedział, ...

źródło: comment_F4oCVFmbLbm6RSS12G4dgAoJ2wxmgL7W.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

chak
chak 11.06.2015, 19:41:43
  • 5
@Crypton3: Najlepiej zrobić przezroczysty gradient od dołu, żeby ostatni przycisk był trochę zakryty
  • Odpowiedz
chak
chak 11.06.2015, 19:45:21
  • 4
@Crypton3: coś w tym stylu
chak - @Crypton3: coś w tym stylu

źródło: comment_2AAy3WnYqzMaXn3canZ5JYzcbjeolhaZ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Wextor
Wextor
10.06.2015, 11:29:23 via Android
  • 1
#unity3d wyszło tam w wersji 5.1 widzę dodali coś o multi i chyba tylko dla wersji pro, jest gdzieś to tego multi jakaś dokumentacja bo nie widziałem nigdzie
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

chak
chak 10.06.2015, 16:17:02
  • 0
@Wextor: http://docs.unity3d.com/Manual/UNet.html
  • Odpowiedz
zgredinho
zgredinho
24.05.2015, 20:30:13
  • 1
mirki co sądzicie? co można jeszcze poprawić? proszę o konstruktywną krytykę. ( ͡° ͜ʖ ͡°) #gamedev #libgdx wołam też @JavaDevMatt i @TadeuszSynZygmunta bo się znają mają gry na google play i na ich zdaniu mi zależy ^^
zgredinho - mirki co sądzicie? co można jeszcze poprawić? proszę o konstruktywną kryt...

źródło: comment_Ww2NM6gGVmdDNhEmQseb9cmKHU6zftNZ.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

chak
chak 24.05.2015, 20:36:29
  • 2
@zgredinho: polecam obejrzeć: https://www.youtube.com/watch?v=Fy0aCDmgnxg
  • Odpowiedz
Wextor
Wextor
24.05.2015, 15:05:32
  • 2
Zmieniłem model sterowania na W S A D , poprawka w UI na różnych rozdzielczościach bo wczorajszy build był z niezłymi błędami do tego wysokość kamery nad statkiem też zależy teraz od rozdzielczości. Przerzuciłem się na host na dropboxie ponieważ nie sprawia on problemów z "Failed to download data file". Kto tam chce popaczeć nowe sterowanie to zapraszam.

Link do giery

----------------------------
Zainteresowanych rozwojem gry zapraszam oczywiście do subskrypcji #wexgames i #infiniteuniverse
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

chak
chak 24.05.2015, 15:49:57
  • 1
@Wextor

nie wiem jak rozdzielić to że jak naciskam przycisk UI unieruchomić napęd statku na ten moment

EventSystem.current.IsPointerOverGameObject() :) Jeżeli zwraca true to znaczy ze kursor jest nad elementem UI
  • Odpowiedz
Wextor
Wextor
24.05.2015, 13:16:19
  • 3
Moglibyście uzupełnić ankiete jakie rozdzielczości macie ustawione na kompie? To dość pomoże mi w tworzeniu UI

Ankieta

#gamedev #unity3d
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

chak
chak 24.05.2015, 13:21:31
  • 4
@Wextor: http://store.steampowered.com/hwsurvey "Primary Display Resolution" ?
  • Odpowiedz
edgar_k
edgar_k
edgar_k
13.05.2015, 10:03:08
  • 1
Mireczki, najlepszy framework do gier (2d) na komórki ze wsparciem Windows Phone to ?
#gamedev
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

chak
chak 13.05.2015, 15:46:19
  • 1
@edgar_k

No i brak sensownego IDE do kodu - pozostaje płatne VS


Od dłuższego czasu jest dostępny darmowy VS 2013 Community, który ma wszystkie funkcje oferowane wcześniej tylko przez płatne wersje. :)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 02.08.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking