Wykorzystuje on elastyczność materiału (FlexFoil), który może zostać ukształtowany dzięki odpowiedniemu systemowi ukrytemu wewnątrz skrzydła. Może zostać wygięty od -9° do +40° bez obniżenia trwałości struktury materiału.
Prędkość dowolnego wygięcia materiału sięga 30°/sekundę, może on być formowany asymetrycznie, optymalizując pracę skrzydeł samolotów pasażerskich, bezzałogowych, jak również łopat helikopterów bądź wiatraków wykorzystywanych do generowania energii elektrycznej. Dzięki takim
- saldatoreafilo
- Pandzior
- mck14
- grigoryi
- bezprzewodowyAndrzej
- +1 innych
@PRZ_SZLOSC: poprawnie się pisze: Polacy.
Jest jeszcze >90% społeczeństwa, które miało całą akcję w dupie, więc po co tyle jadu, po co tak szkalować?
@PRZ_SZLOSC:
http://sjp.pwn.pl/slowniki/pisze-si%C4%99.html