Aktywne Wpisy
![Wiskoler_double](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Wiskoler_double_VpRmgHLrTQ,q60.jpg)
Wiskoler_double +20
#szczecin
Szczecin ładny jest, trzeba tylko poszukać. Zdjęcie zrobione aparatem Fed 5 C, czarnobiałej fotografii czar.
Szczecin ładny jest, trzeba tylko poszukać. Zdjęcie zrobione aparatem Fed 5 C, czarnobiałej fotografii czar.
![Wiskoler_double - #szczecin
Szczecin ładny jest, trzeba tylko poszukać. Zdjęcie zrob...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/b711c78dca2e307ea435896962f75430c9b52c1b36520e5a44cd9651cf79daf1,w150.jpg)
źródło: 04 - Fied 5 c
Pobierz![stormi](https://wykop.pl/cdn/c0834752/568720e45767590d30436e0f9542a108ef1b8c1764ade0722e67fa2d10e8fef4,q60.jpg)
stormi +50
dlaczego ludzie, ktorzy sami nienawidza pracowac, jak uslysza, ze ja nie pracuje to mi gadaja jakies teksty ALE PRZECIEZ KAZDY POWINIEN PRACOWAC, TAK TO JEST NUDNO!!!!! no nuda w chj, o wiele lepiej bym sie bawila caly dzien w pracy
Wykorzystuje on elastyczność materiału (FlexFoil), który może zostać ukształtowany dzięki odpowiedniemu systemowi ukrytemu wewnątrz skrzydła. Może zostać wygięty od -9° do +40° bez obniżenia trwałości struktury materiału.
Prędkość dowolnego wygięcia materiału sięga 30°/sekundę, może on być formowany asymetrycznie, optymalizując pracę skrzydeł samolotów pasażerskich, bezzałogowych, jak również łopat helikopterów bądź wiatraków wykorzystywanych do generowania energii elektrycznej. Dzięki takim osiągom możliwe jest również dynamiczne kompensowanie niepożądanych sił aerodynamicznych oddziałujących na samolot w trakcie lotu.
Możliwość teoretycznie dowolnego kształtowania materiału pozwala na eliminację niepożądanych zawirowań powietrza, powodujących drgania przy dużych prędkościach samolotu, bądź trudnych warunkach atmosferycznych.
Więcej na:
http://www.flxsys.com/applications/
źródło: comment_XWE7ZBdr8AommBrPK9U8KMGqTbI9B0kL.jpg
Pobierzźródło: comment_92pyUXx9e6hnMfqyWUx6aORxD5celzZb.jpg
Pobierz