Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko251
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Panoxar
Panoxar

Panoxar

Dołączył 8 lat i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 22575
  • Znaleziska 3786
  • Mikroblog 18789
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 35
Pshemeck
Pshemeck
09.02.2023, 12:46:47
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Panoxar
Panoxar
Panoxar 09.02.2023, 12:58:00 via Wykop
  • 0
@Pshemeck: Przypominam, że nie wiesz, o czym mówisz i zwyczajnie kłamiesz.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 09.02.2023, 13:05:20 via Wykop
  • 0
@Pshemeck: Rowling to zwykła transfobiczna działaczka, obrzydliwa osoba promującą jeszcze bardziej obdzydliwe indywidua. https://youtu.be/Ou_xvXJJk7k.
A twoje urojenia dotyczące dzieci i molestowania nie są warte mojego komentarza.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 09.02.2023, 13:13:10 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rafixo
Rafixo
08.02.2023, 10:48:59
  • 72
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Panoxar
Panoxar
Panoxar 08.02.2023, 20:51:10 via Wykop
  • 0
@Rafixo: Proszę podać kilka przykładów niemerytorycznych wypowiedzi. No chyba, że poprzez niemerytoryczną wypowiedź definiujesz taką, która nie zgadza się z twoim światopoglądem.
https://www.twitch.tv/videos/1730106255 Masz całość, dla lepszego wglądu.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 08.02.2023, 21:12:11 via Wykop
  • 3
@Rafixo: Krytyka Rowling poprzez przytaczanie jej wypowiedzi, podawanie źródeł, które dogłębniej wyjaśniają sprawę. Np. https://www.youtube.com/watch?v=Ou_xvXJJk7k. To jest merytoryczna krytyka. Przykładem niemerytorycznej krytyki może być ta, która przyczepia się do sposobu prezentacji treści, a nie do jej istoty, na przykład ta zastosowana przez ciebie w poście.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 09.02.2023, 10:17:15 via Wykop
  • 0
@IIIlIII: No tak, nie da się merytorycznie krytykować czyichś poglądów i działań z nimi związanych. Czytasz czasem, co piszesz?
  • Odpowiedz
Porton
Porton
08.02.2023, 08:25:48
  • 211
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Panoxar
Panoxar
Panoxar 08.02.2023, 13:59:40 via Wykop
  • 0
@Porton: Coś w życiu nie wychodzi, że próbujesz znęcać się nad innymi, czy po prostu wynika to z niskiej inteligencji?
  • Odpowiedz
BarkaMleczna
BarkaMleczna
BarkaMleczna
07.02.2023, 16:25:32
  • 168
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 36
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Panoxar
Panoxar
Panoxar 07.02.2023, 20:27:41 via Wykop
  • 1
@BarkaMleczna: Większość wygląda w normie, ale oczywiście prawakoidy muszą się do czegoś przyczepić (ktoś jest grubszy xD) i jeszcze szukać zdjęć pod tezę. Żałośni jesteście.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 07.02.2023, 23:19:20 via Wykop
  • 0
@djtartini1:

Grupa grubasów

Ad personam. Poza tym wygoogluj sobie więcej zdjęć. Większość z nich nie jest gruba, a nawet jakby była, to co z tego?

okupując
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 07.02.2023, 23:21:17 via Wykop
  • 0
@povertybench: Jeśli to jedyne, co masz im do zarzucenia, to dziękuję za wysranie swoich trzech groszy. Spocznij.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 07.02.2023, 23:23:07 via Wykop
  • 0
@djtartini1:

racjonalnej legislacji

Źródło?
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 08.02.2023, 07:46:07 via Wykop
  • 0
@djtartini1: Oczywiście, że mam argumenty. Zakaz leczenia jest absurdalny i ciężko jest to wybronić. Szczególnie, gdy statystyka jest na tego leczenia korzyść, ale możesz próbować.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 08.02.2023, 08:08:55 via Wykop
  • 1
@djtartini1:

czyli już 4 latek może zmieniać płeć i podejmować samodzielne decyzje- bo z takimi argumentami się już tutaj spotykałem?

Proszę podać przykład takiego twierdzenia. Poza tym jest tu mowa o osobach do 26 roku życia. Jest pewna różnica, nie sądzisz?

stąd to nie jest nawet nazwane leczeniem w tej ustawie, bo nim nie jest.

To dziwne, bo pod definicję podpada.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 08.02.2023, 08:12:49 via Wykop
  • 1
@djtartini1: Potrzebujesz źródeł prawnych, żeby stwierdzić, że zakaz leczenia do 26 roku życia jest absurdalny?

Nie chce mi się rozmawiać o kwestiach ideologicznych

Jak twierdzisz, że jakieś wydarzenie miało miejsce, to podaj źródło. Nie chce mi się tracić czasu na kogoś, kto bredzi i zmyśla.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 08.02.2023, 08:30:08 via Wykop
  • 0
@djtartini1: Robisz założenie, że jak coś przeszło procedurę prawną, to jest właściwe. Za przykład mogę podać miejsca z innym prawem. Przy twoim założeniu dojdzie do sprzeczności, więc coś musi być z nim nie tak.

I odpowiedz mi w końcu na pytanie.

czyli już 4 latek może zmieniać płeć i podejmować samodzielne decyzje- bo z takimi argumentami się już tutaj spotykałem?

Gdzie?
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 08.02.2023, 08:50:21 via Wykop
  • 0
@djtartini1:

Oczywiście, że tak, bo to jest stan domyślny.

Przedstawiłem błąd w tym rozumowaniu.

Wystarczy jeśli podasz jedną i
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 08.02.2023, 08:56:52 via Wykop
  • 0
@djtartini1: https://letmegooglethat.com/?q=California+transgender+law
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 08.02.2023, 09:27:27 via Wykop
  • 1
@djtartini1: Jakiej opinii prawnej? Prawo tam dopuszcza możliwość korekty płci przed 26 rokiem życia. I przestań bredzić o jakiejś pewnej słuszności uchwalanego prawa. Możesz tę argumentację stosować w każdym przypadku, choćby tak skrajnym jak Korea Północna. A jak możesz danego argumentu użyć w każdym przypadku, nawet w przypadkach sprzecznych, to jest on bezwartościowy.
  • Odpowiedz
damienbudzik
damienbudzik
07.02.2023, 21:17:00
  • 286
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Panoxar
Panoxar
Panoxar 07.02.2023, 23:13:39 via Wykop
  • 0
@damienbudzik: Tak, a o co chodzi? Coś się nie zgadza? Poza tym piękne ad personam. Co do tego "wielbienia kapitalizmu" chodziło o hipokryzję z tym związaną, a nie sam ten fakt.
  • Odpowiedz
bastek66
bastek66
07.02.2023, 16:04:48
  • 83
#hogwartslegacy #stonetoss #heheszki #harrypotter
bastek66 - #hogwartslegacy #stonetoss #heheszki #harrypotter

źródło: transgender-wizards-harry-potter-stonetoss-comic

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Panoxar
Panoxar
Panoxar 07.02.2023, 20:39:45 via Wykop
  • 0
@CheSlaw: Poćwicz interpunkcję, Iwan.
  • Odpowiedz
Warcomx
Warcomx
Warcomx
02.02.2023, 11:03:39
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Panoxar
Panoxar
Panoxar 02.02.2023, 21:15:27 via Wykop
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 07.02.2023, 09:47:24 via Wykop
  • 0
@Berkel_88: Gdzie tu nachalność?
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 07.02.2023, 14:51:07 via Wykop
  • 0
@Berkel_88: Odpowiedz na pytanie, gdzie ta nachalność. Jeśli kogoś dalej oburza istnienie gejów, to z tym kimś jest problem. A skoro twórcom się to finansowo opłaca, to znaczy, że większości ludzi się takie rzeczy podobają, a narzeka głównie margines, który po prostu jest bardzo głośny.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 07.02.2023, 16:30:24 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
UrQueen21
UrQueen21
03.02.2023, 16:12:01
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Panoxar
Panoxar
Panoxar 03.02.2023, 16:22:25 via Wykop
  • 0
@UrQueen21: Jestem coraz bardziej przekonany, że transfobia to bardzo poważna choroba.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 03.02.2023, 18:54:29 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 04.02.2023, 10:37:27 via Wykop
  • 0
@Przyjaciel_Rodziny: Sprawiasz wrażenie żałosnego i chorego z nienawiści człowieka. Życzę ci, aby to się zmieniło i żebyś dostrzegł jakie zachowanie jest tym właściwym względem innych.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 04.02.2023, 11:54:35 via Wykop
  • 0
@Przyjaciel_Rodziny: I żebyś przestał bać się konfrontacji, przez co odpowiadasz w głupkowaty sposób.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 04.02.2023, 12:53:01 via Wykop
  • 0
@Przyjaciel_Rodziny: Widzisz, co chcesz widzieć i to tu może leżeć twój problem.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 06.02.2023, 09:12:42 via Wykop
  • 0
@Kafau: Po prostu nie jestem zjebem. Bierz przykład.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 06.02.2023, 09:36:35 via Wykop
  • 0
@Kafau: Ależ proszę, polemizuj.
  • Odpowiedz

10

Trump właśnie postanowił zlikwidować całe lobby trans, razem z budą.

Pokaż treści 18+

Trump właśnie postanowił zlikwidować całe lobby trans, razem z budą.

Dosłownie całe. I wprowadzić w stanach uznanie tylko dwóch płci. I mały spojler nie są to płcie niebinarna oraz kołofortuny. Wszystko w 3 minutowym przemówieniu.[ENG]

rifraw
z
youtube.com
dodany: 02.02.2023, 18:54:26
  • 3
  • #
    usa
  • #
    trump
  • #
    polityka
  • #
    edukacjia
  • #
    4konserwy
  • #
    bekazlewactwa
Panoxar
Panoxar
Panoxar 02.02.2023, 20:57:27 via Wykop
  • -4
Dobrze, że odsunięto tego wariata od władzy i nie ma tu nic do gadania.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

5

Sołtys wchodzi w polemikę z reprezentantem lewicy.

Sołtys wchodzi w polemikę z reprezentantem lewicy.

Sołtys wchodzi w polemikę z reprezentantem lewicy. #chrzest #chrześcijaństwo #kościół

adminek1984
z
youtube.com
dodany: 02.02.2023, 10:36:40
  • 4
  • #
    chrzest
  • #
    chrzescijanstwo
  • #
    religia
  • #
    lewica
  • #
    lgbt
Panoxar
Panoxar
Panoxar 02.02.2023, 14:13:20 via Wykop
  • -4
Porównywanie rzeczy niezbędnych do funkcjonowania z bezużyteczną i szkodliwą indoktrynacją religijną i zapisaniem dziecka do wątpliwie moralnej organizacji.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Filippa
Filippa
01.02.2023, 02:27:44
  • 15
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Panoxar
Panoxar
Panoxar 01.02.2023, 06:22:27 via Wykop
  • 0
@Kamero: Zdefiniuj "wnoszenie" i "podkreślanie orientacji".
  • Odpowiedz
czlowiek_z_lisciem_na_glowie
czlowiek_z_lisciem_na_glowie
30.01.2023, 20:33:13
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Panoxar
Panoxar
Panoxar 30.01.2023, 22:31:12 via Wykop
  • 0
@czlowiek_z_lisciem_na_glowie: Taguj #urojeniaprawakoidalne.
  • Odpowiedz
Demaxian
Demaxian
29.01.2023, 00:09:29
  • 129
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Panoxar
Panoxar
Panoxar 29.01.2023, 15:48:54 via Wykop
  • 9
@maciusuper: Porównywanie promowania równości z rosyjską agresją? Dobrze się czujesz?
  • Odpowiedz

31

Grzesiek Braun wywala z sądu w Krakowie choinkę LGBT+

Pokaż treści 18+

Grzesiek Braun wywala z sądu w Krakowie choinkę LGBT+

Eksponowanie w gmachu sądu dekoracji, rekwizytów i emblematów nielicujących z powagą wymiaru sprawiedliwości RP domagało się pilnej interwencji. Brawo Braun!

MEGATOMEK
z
youtube.com
dodany: 28.01.2023, 09:26:46
  • 18
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    4konserwy
  • #
    heheszki
  • #
    braun
  • #
    konfederacja
Panoxar
Panoxar
Panoxar 28.01.2023, 09:36:54 via Wykop
  • 0
Chory człowiek.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

hekktik
hekktik
hekktik
27.01.2023, 09:02:34
  • 330
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Panoxar
Panoxar
Panoxar 27.01.2023, 15:01:50 via Wykop
  • 1
@hekktik: Nie zna pan angielskiego, czy jest pan za głupi?
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 27.01.2023, 15:07:32 via Wykop
  • 0
@Wiesmin: Co to ma do rzeczy?
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 27.01.2023, 15:09:12 via Wykop
  • 0
@NewBlueSky: To jest twoja opinia, a to co pokazało Google to fakt, bez względu na to, jak bardzo tobie się to nie podoba.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 27.01.2023, 15:17:35 via Wykop
  • 0
@NewBlueSky: Proszę opublikować pracę na ten temat, być może środowiska naukowe zainteresują się tym i się przyjmie.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 27.01.2023, 15:18:39 via Wykop
  • 0
@NewBlueSky: Proszę czekać, aż ktoś się zgłosi.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 27.01.2023, 15:20:32 via Wykop
  • 1
Po prostu nie ma czegos takiego jak plec ktora sie czujesz, w sensie moze byc, ale nie ma ograniczen. To moze byc XYZ, najlepiej powiedziec ze kazdy ma prawo do czucia czego chce, np tak jak w memach byc helikopterem apache, bo czemu nie. Nie ma jednak sensu aby takie brednie wyskakiwaly w google.


@NewBlueSky: Jak najbardziej jest coś takiego. Nie można czuć się jak helikopter, bo helikopter nie czuje.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 27.01.2023, 15:27:58 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 27.01.2023, 15:34:33 via Wykop
  • 1
ale promujesz to

W którym miejscu?
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 27.01.2023, 16:22:51 via Wykop
  • 0
@hekktik: Dziękuję za odpowiedź.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 27.01.2023, 18:39:10 via Wykop
  • 0
@abgaha:

czuje sie facetem

i wg standardow nonbinaresow jestem nonbinaresem

W jaki sposób?
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 27.01.2023, 21:18:48 via Wykop
  • 0
@abgaha: Możesz przytoczyć te wypowiedzi?
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 27.01.2023, 21:23:06 via Wykop
  • 0
@Wiesmin: Rzeczywiście, jeśli podmienisz "man" na te wyrażenia, to pokaże niezwiązany z tamtymi pojęciami, ten sam artykuł, ale dalej nie ma to nic do rzeczy.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 27.01.2023, 23:58:45 via Wykop
  • 0
@abgaha: Jakich jakichkolwiek? Nie spotkałem się z taką definicją. Samo niewchodzenie w rolę typowo męskie i kobiece nie musi rzutować na tożsamość płciową i bycie osobą niebinarną. Mężczyzna może zachowywać się kobieco, a kobieta męsko, bo mogą mieć po prostu taki styl bycia i być przy tym w pełni cispłciowi.
  • Odpowiedz
rifraw
rifraw
21.01.2023, 16:57:08
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Panoxar
Panoxar
Panoxar 21.01.2023, 19:07:31 via Wykop
  • 0
@rifraw:

Gdyż pośrednio przyznał, że Hybrydo kobiety to nie kobiety, gdyż nie podlegają tym samym zasadom co kobiety.

Chyba chodziło ci o transkobiety lub transmężczyzn. Jedyne co z tego wynika to, że transkobiety czasem podlegają innym prawom niż ciskobiety i transmężczyźni czasem podlegają innym prawom niż cismężczyźni (przed korektą), co można w tym przypadku zrozumieć.

A to co widać to nowa flaga Alfabetyczna 9 gęstości wymyślona przez Małomiękkich.( nie to
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 21.01.2023, 21:20:38 via Wykop
  • 0
@rifraw: Tak , tranzycja to proces. Transkobieta to podzbiór kobiety, więc nie tylko może, ale i musi nią być. Transpłciowość to nie proces.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 21.01.2023, 22:08:32 via Wykop
  • 0
@rifraw: Można wymieniać, Polki, nauczycielki, kobiety z niebieskimi oczami itp. W sumie można tak w nieskończoność.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 21.01.2023, 22:14:53 via Wykop
  • 0
@rifraw: No tak, kolor oczu nic a nic nie ma z tym wspólnego.
  • Odpowiedz
pesotto
pesotto
15.01.2023, 07:00:51 via Android
  • 53
Pani ma na imię Rosemary.
#uk
pesotto - Pani ma na imię Rosemary.
#uk

źródło: comment_1673766050a4DwVbMRV1YoyHdGnEFmhU.jpg

Pobierz
  • 140
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 11:06:22
  • 0
@Rodriquez: https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Eksperyment_my%C5%9Blowy
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 11:15:21
  • 0
@Rodriquez: Nie polegają na przedstawieniu sytuacji, w których się znajdziesz, bo w takich przypadkach byłyby bezużyteczne. Hipotetycznie moznaby było przeszczepić ci mózg do innego ciała, więc sytuacja ta nie jest nawet niemożliwa w ogólności. Zresztą nawet jakby była, to nic to nie zmienia.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 11:21:20
  • 0
@Rodriquez: W tym przypadku przekłada się i wcześniej ci je przedstawiłem.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 11:26:26
  • 0
@Rodriquez: W tym, że poczucie płci nie jest definiowane przez ciało, więc miło by było nie zachowywać się po chamsku i zwracać się do ludzi tak jak sobie tego życzą i nie wyzywać ich od osób chorych psychicznie, bo mogą mieć przypadłość, która zwyczajnie taką chorobą nie jest.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 11:34:55
  • 0
@Rodriquez: Nie. Jest to zupełnie inna sytuacja. Jeśli wyobrazisz sobie delfina w ciele człowieka, to czego się spodziewasz? (tak wiem, eksperyment myślowy, ciężka sprawa). Pewnie tego, że będzie się zachowywał jak delfin. Nie byłby w stanie powiedzieć nawet, że się tak czuje. (delfiny raczej nie potrafią). Adolf Hitler w ciele innego człowieka powinien posiadać wiedzę, którą Hitler posiadał, co też można łatwo zweryfikować. W przypadku kobiety w ciele mężczyzny i
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 11:43:01
  • 0
@qrak01: Raczej nie byłoby to tak samo proste, zmienić wszystkie komórki w ciele chyba byłoby ciężej. Z wyskakiwaniem z jajami w miejscu publicznym, to jakieś dziwne marginesy, które są nagłaśniane. Nie one powodem do stygmatyzowania całej grupy, bo składa się ona w większości z normalnych osób, którym jest zwyczajnie przykro, gdy czytają nienawistne wobec nich komentarze.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 11:50:02
  • 0
@Rodriquez: Rozważamy tu osoby transpłciowe, u których czucie przekłada się na bycie. W ich sytuacji w przeciwieństwie do innych przedstawionych zachowania oczekiwane będą zgodne z rzeczywistymi.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 11:53:52
  • 0
@Dakkar: Za to poczucie odpowiada właśnie gender.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 11:55:50
  • 0
@Rodriquez: Dobrze, możesz tak uważać, bo sobie tak zdefiniowałeś. Tak samo możesz nie uznawać niektórych ludzi za ludzi. Tylko nie zdziw się, jak inni będą cię przez to unikać i okazywać ci brak szacunku, którego sam nie umiesz okazać.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 12:09:35
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 12:11:05
  • 0
@qrak01: Osoby z kontem na wykopie również stanowią mniejszość. Czy ciężko ci je nazwać normalnymi? Z byciem normalnym chodziło mi o normę w życiu codziennym, czyli między innymi niechodzenie z jajami na wierzchu.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 12:17:59
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 12:20:58
  • 0
@qrak01: Co do wykopu możesz tu wstawić wiele rzeczy, jakikolwiek portal. Słowo nienormalny ma negatywny wydźwięk. Można to interpretować tylko jako odstępstwo od normy, ale jednak wielu ludziom kojarzy się to z czymś "złym".
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 12:24:30
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 12:30:19
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 12:37:14
  • 0
@qrak01: Co to znaczy "normalizowanie nienormalnych dla społeczeństwa zachowań"? Jakie zachowania są normalizowane?
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 12:41:51
  • 0
@qrak01: Niekoniecznie. Może być to osoba transpłciowa, a nie jest to choroba psychiczna. Jak najbardziej może być to kobieta, co nie zmienia faktu, że obnażanie się w miejscu publicznym może być objawem innych zaburzeń.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 12:47:50
  • 0
@qrak01: Udowodnij.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 12:55:23
  • 1
@qrak01: Rzucasz jakimś słowem "hermafrodyci " (wiem, co to), które nie ma żadnego związku z dyskusją. Stawiasz tezę, która stoi w sprzeczności z aktualną wiedzą naukową, jest obraźliwa dla innych i nie potrafisz jej udowodnić. Nigdzie nie pisałem o interpłciowości, wyjechałeś z tym od tak i chcesz (w sumie to nie, ale niby mógłbyś) mnie na ten temat edukować.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 13:10:57
  • 0
@Dakkar: Już odpisywałem na podobne pytania. Jeżeli ktoś mówi, że jest Napoleonem, to spodziewałbyś się, że posiadałby tę samą wiedzę co Napoleon i zachowywałby się dokładnie w ten sam sposób, co można łatwo zweryfikować. Zachowanie takiej osoby różniłoby się od oczekiwanego, gdyby założyć, że jest ona Napoleonem. W przypadku osób transpłciowych zachowania zaobserwowane nie różniłyby się od oczekiwanych. Ogólnie kryteria bycia konkretną osobą są dużo bardziej restrykcyjne, więc nie jest
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 13:24:19
  • 0
@Dakkar: Jeśli wiedziałby dokładnie to co on i nic więcej, czyli miałby w sobie kopię jego umysłu, to można by było go za niego uznać. Nie jest to możliwe do stuprocentowej weryfikacji, ponieważ Napoleon od dawna nie żyje i nie mamy możliwości dokładnego porównania.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 13:25:41
  • 0
@wutanG: Jakich was? Skąd w tobie tyle nienawiści? Są inne sposoby na dowartościowywanie się. Spróbuj samorozwoju.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 13:31:17
  • 0
@wutanG: Idź łechtaj sobie ego gdzie indziej. Nie pisz do mnie, jeśli jedyne co masz do powiedzenia to inwektywy.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 14:47:44
  • 0
@Dakkar: Ma ona umysł kobiety.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 14:58:20
  • 0
@Shatter: Ja się czuję mężczyzną. Nie sprawia mi problemu wyobrażenie, że czułbym się kobietą. Tanskobiety nie tylko czują się kobietami, ale nimi są, więc pewnie nie wiedzą jak to jest czuć się mężczyzną i nie muszą, bo nimi nie są.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 14:59:53
  • 0
@Dakkar: Kobieta to nie konkretna osoba, więc skąd ta kopia?
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 15:05:31
  • 0
@Shatter: Czujesz się mężczyzną?
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 15:21:07
  • 0
@Shatter: Jesteś, bo się czujesz. Odpowiedzi na te pytania są niepotrzebne. Nie muszę definiować, jak to jest się czuć kobietą, żeby stwierdzić, że się da, bo sam czuję się mężczyzną i to niezależnie od tego, jakie mam ciało, więc pewnie da się też czuć kobietą.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 17:04:47
  • 0
@Dakkar: Mam wrażenie, że nie za bardzo wiesz, o czym piszesz. Kopia odnosi się do czegoś konkretnego, mózgu jakiejś określonej osoby. W przypadku płci można mówić o konkretnej instancji o danym zestawie cech. Tak, nie ma uniwersalnej definicji, bo ciężko na ten moment zdefiniować coś tak złożonego, więc optymalnym jest powoływanie się na czucie.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 17:16:39
  • 0
@KosmicznyNalesnik: Oczywiście, że transkobiety są kobietami i jęk osób, którym się to podoba tego nie zmieni. Radzę się doedukować, a przynajmniej spróbować.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 17:33:14
  • 0
@KosmicznyNalesnik: Mam wrażenie, że piszę ciągle z tą samą osobą z jakąś formą zaniku pamięci. Możesz sobie tak samo stwierdzić, że boli cię brzuch. Może rzeczywiście cię boleć, a możesz kłamać. Bezpieczniej jest w tym przypadku założyć, że rzeczywiście cię boli, ale nie stwierdzi się tego prostymi sposobami na 100%. Tylko po co ktoś miałby w takiej sytuacji kłamać?

Nie nie pisz mi o "czuciu się kobietą" bo to jest
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 17:35:00
  • 0
@siurasek: Po co?
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 17:50:46
  • 0
@KosmicznyNalesnik:

Twierdzenie że coś kogoś boli albo ma schodzenia nazywa się zespołem Münchhausena. Czemu ludzie to robią? Często pragną atencji ze strony innych osób. Jest to zaburzenie które się leczy. Ludzie u których podejrzewa się to schorzenie nie są traktowane jak chorzy i nie robi się im badań oraz operacji bo ich "boli".


Albo po prostu kogoś coś
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 18:14:39
  • 0
Czyli mamy wierzyć każdemu kto "czuje" że go boli? Jak ktoś stwierdzi że jego ręką jest złamana to lekarz ma założyć na nią gips bo jest "złamana"? Pacjent będzie twierdził ze go "boli" więc musimy mu pomóc. Tak?


No tak, tak się robi, a złamanie ręki można łatwo sprawdzić.

Nie wiem nigdy nie byłem w ciele kobiety. Ale obstawiam że gdyby przenieść moją świadomość do ciała kobiety to pewnie po pewnym czasie bym
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 19:02:40
  • 0
@KosmicznyNalesnik:

Ale już ci napisałem że istnieje coś takiego jak zespół Münchhausena. Ludzie u których to występuje będą próbowali fałszować wyniki testów, aby wyszło że są chorzy i wymagają operacji. Czy to znaczy że faktycznie są chorzy? Nie nie są. Złamana ręka to pułapka, tak rękę można sprawdzić czy jest złamana ale już chorób które można udawać po przez przyjmowanie różnych leków albo środków. Więc wierzenie każdemu bo go "boli"
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 19:40:34
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 20:22:15
  • 0
Ale ty wiesz że wiele miejsc nie wymaga wizyty u lekarza przed prawną zmianą płci? I o tym jest cała rozmowa. Osoba którą wrzucił tu OP nie jest po operacji. Mogę się nawet założyć że nawet nie jest podczas HRT. Po prostu stwierdziła że czuje się kobietą, bez badań bez niczego. I tu jest właśnie największy problem.


@KosmicznyNalesnik: Jakimś dziwnym trafem do takich postów podłączają się osoby zupełnie negujące istnienie transpłciowości
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 20:32:43
  • 0
w momencie gdy bedzie istnial demonstrowalny precedens pokazujacy, ze nieprzytomni klada sie na ulicy dla atencji i nic im nie dolega - jak najbardziej nie bedzie podstaw do pomagania losowym randomowym lezacym na ulicy, przynajmniej do momentu potwierdzenia, ze im cokolwiek jest.


@ChrobryLubiBobry: Wtedy możesz nie pomóc tym potrzebującym, co jest wysoce samolubnym i nieodpowiednim zachowaniem.

'prawdopodobnie' to zaden argument, albo jest zbadany i ktos wykazal u niego jakas forme zaburzenia, albo
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 20:42:20
  • 0
@KosmicznyNalesnik:

Tak samo jak w takich tematach pojawią się osoby które będą twierdzić że jak ktoś się "czuje kobietą" to nią jest i nie możesz temu zaprzeczyć transfobie.


Możesz, ale po co? Co ci to daje,
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 20:45:50
  • 0
optymalne dzialanie mozna podejmowac wobec realnie istniejacego problemu, a nie prawdopodobnego problemu


@ChrobryLubiBobry: Transpłciowość jest realnym problemem.

czy nieodpowiednim to tylko Twoja subiektywna opinia, z mojej strony to jest dzialanie czysto
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 21:04:33
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 21:24:54
  • 0
@KosmicznyNalesnik: Po prostu w takim przypadku transpłciowość jest prawdopodobna i również do momentu diagnozy dobrze jest być dla takich osób miłym, bo nic to nie kosztuje. Nie wymagam też od takich osób badań, żeby zwracać się do nich tak, jak tego chcą, bo znowu, nic mnie to nie kosztuje, a nie będę ich siłą zaciągał do lekarza.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 21:31:09
  • 0
@ChrobryLubiBobry:

jest realnym problemem jesli jest, pisales o prawdopodobienstwie, prawdopodobienstwo problemu jest jedynie prawdopodobienstwem problemu a nie problemem ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Jak coś ma prawdopodobieństwo
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 21:44:27
  • 0
@KosmicznyNalesnik:

Mam być miły dla osoby która robi zdjęcia swoich jaj na środku sklepu? Pewnie gdybym mu brzydko powiedział żeby się oddalił to został bym nazwany transfobem.


Już pisałem. Obnażanie się nie jest odpowiednie i możesz nie być miły dla takiej osoby, bo się obnaża, jest to
  • Odpowiedz
Gaahl75
Gaahl75
15.01.2023, 12:20:26
  • 8
O co chodzi z transfobią i Harrym Potterem? Kompletnie nie jestem w temacie, a jest to interesujące ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#harrypotter #filmy #lgbt #lpg #gry
Gaahl75 - O co chodzi z transfobią i Harrym Potterem? Kompletnie nie jestem w temacie...

źródło: comment_1673785194xcgFcXMnifXNtzstCnazmv.jpg

Pobierz
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 13:37:19
  • 1
@RandomNetUser: Nauka jest lewacka.
  • Odpowiedz
Panoxar
Panoxar
Panoxar 15.01.2023, 14:46:00
  • 0
@cavird: Zgadzam się.
  • Odpowiedz

75

Premiera Pixplode - naszej pierwszej gry na Steam!

Premiera Pixplode - naszej pierwszej gry na Steam!

Siema, tu Xanet. Studio indie Empyrean z Krakowa wydało w poniedziałek swoją pierwszą w pełni niezalezną grę logiczną Pixplode. Zapraszam do grania!

Xanet
z
wykop.pl
dodany: 05.07.2017, 09:58:15
  • 89
  • #
    rozrywka
  • #
    gry
  • #
    steam
  • #
    indiegames
  • #
    rozdajo
  • #
    gamedev
Panoxar
Panoxar
Panoxar 05.07.2017, 13:44:58
  • -5
Poproszę klucz, jeśli jeszcze są.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 5 z 5
  • >
  • Polska

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 06.04.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking