Są tu przystojni faceci, którzy mają słabe powodzenie na Tinderze? Ja zauważyłem, że nie wystarczy już być przystojnym na Tinderze tylko być modelem 8/10+ wtedy ma się jakieś szanse.
#przegryw #rozowepaski #tinder #p0lka #hipergamia #pieklomezczyzn
#przegryw #rozowepaski #tinder #p0lka #hipergamia #pieklomezczyzn
@Kodzirasek: No u mnie właśnie nie ma jakiegoś dużego ruchu mimo, że jestem raczej z gatunku przystojnych (podobno xD)
@Mac02: Nie zaprzeczę, bo wiem, że w tym aspekcie mam trochę do nadrobienia.
Ale polubień i matchy to jak na lekarstwo ostatnio - dosłownie parę lajków i może jedna para na tydzień. Być może to przez słabe zdjęcie, ale selfiaka sobie lepszego nie zrobię
Ale polubień i matchy to jak na lekarstwo ostatnio - dosłownie parę lajków i może jedna para na tydzień. Być może to przez słabe zdjęcie, ale selfiaka sobie lepszego nie zrobię
No i różowa poznana 6 dni temu na tinderze dzisiaj mi już nie odpisała ( ͡º ͜ʖ͡º) a wcześniej odpisywała zdawkowo
#oswiadczenie #rozowepaski #niebieskiepaski #podrywajzwykopem #tinder
#oswiadczenie #rozowepaski #niebieskiepaski #podrywajzwykopem #tinder
@userrrr: Też taką zabawiałem ze 3 tygodnie, bo mi się mega podobała, ale odpisywała zdawkowo i była mało kumata, więc w końcu się ogarnąłem i ją usunąłem
Także jeśli będzie zainteresowana to z pewnością zauważysz to od razu, w przeciwnym wypadku nie ma co marnować czasu - unmatch i nara
Także jeśli będzie zainteresowana to z pewnością zauważysz to od razu, w przeciwnym wypadku nie ma co marnować czasu - unmatch i nara
#renault #mechanikasamochodowa #dpf
Mam pytanie co do DPF. W Espace 2011 2.0 dci nie może wypalić się DPF. Niestety posiadam tylko klona Delphi i kody błędów mają jakieś dziwne znaki i nic niewiadomo. Samochód w trybie awaryjnym do 3 tys obrotów. Jedyne co rzuciło się w oczy to temperatura płynu 60 stopni po długiej trasie. Czy jest szansa, że przez termostat sterownik blokuje wypalanie? Po wymianie
Mam pytanie co do DPF. W Espace 2011 2.0 dci nie może wypalić się DPF. Niestety posiadam tylko klona Delphi i kody błędów mają jakieś dziwne znaki i nic niewiadomo. Samochód w trybie awaryjnym do 3 tys obrotów. Jedyne co rzuciło się w oczy to temperatura płynu 60 stopni po długiej trasie. Czy jest szansa, że przez termostat sterownik blokuje wypalanie? Po wymianie
@Reynald: Twoje błędy to:
- DF1087 (DTC0130C9) OBWÓD GÓRNEJ SONDY REG SKŁADU MIESZ- 6.DEF:Zgodność stanu zwolnionego pedału. - ZAPAMIĘTANY
- DF1090 (DTC2A0641) MASA POZORNA G SONDY REG SKŁ MIESZ - CO:Obwód przerwany - ZAPAMIĘTANY
- DF308 (DTC242FFD) FILTR CZĄSTEK PEŁEN - 1.DEF:GRANICA GÓRNA - OBECNY
- DF1090 (DTC2A0642) MASA POZORNA G SONDY REG SKŁ MIESZ - CC.0:Zwarcie z masą. - ZAPAMIĘTANY
- DF1087 (DTC0130C9) OBWÓD GÓRNEJ SONDY REG SKŁADU MIESZ- 6.DEF:Zgodność stanu zwolnionego pedału. - ZAPAMIĘTANY
- DF1090 (DTC2A0641) MASA POZORNA G SONDY REG SKŁ MIESZ - CO:Obwód przerwany - ZAPAMIĘTANY
- DF308 (DTC242FFD) FILTR CZĄSTEK PEŁEN - 1.DEF:GRANICA GÓRNA - OBECNY
- DF1090 (DTC2A0642) MASA POZORNA G SONDY REG SKŁ MIESZ - CC.0:Zwarcie z masą. - ZAPAMIĘTANY
@Reynald: Dzięki PyRen oraz wiedzy, którą nabyłem rozwijając go.
@Reynald: Tego błędu nie ma zdefiniowanego w CLIP dla Twojego sterownika. Znalazłem go tylko w DDT2000 - Cylinder 2 filtered ZFC (zero fuel calibration) activation time failure
@Reynald: A tak to do sprawdzenie przede wszystkim wspomniane wcześniej wężyki od czujnika różnicy ciśnień filtra cząstek stałych. Lubią pękać lub zapychać się i przez to dają fałszywe odczyty ilości osadu i wartości ciśnienia.
Ten termostat też z pewnością nie pomaga, chociaż podczas procedury wypalania najpierw realizowana jest faza rozgrzewania, gdzie sterownik stara się podnieść temperaturę wody powyżej 80°C właśnie przez obroty podwyższone do 3000 obr/min, ale być
Ten termostat też z pewnością nie pomaga, chociaż podczas procedury wypalania najpierw realizowana jest faza rozgrzewania, gdzie sterownik stara się podnieść temperaturę wody powyżej 80°C właśnie przez obroty podwyższone do 3000 obr/min, ale być
@Reynald: Bez programu diagnostycznego będzie ciężko sprawdzić czy aktualnie się wypala.
Z tego co kojarzę to można to zauważyć po chwilowym spalaniu - przy wypalaniu, po odpuszczeniu gazu wartości będą powoli spadały do 0L (o ile w ogóle spadną do tej wartości). Jeśli filtr się nie wypala to spalanie chwilowe od razu spada na 0L.
Co do stworzenia jakichś przyjaznych warunków do uruchomienia wypalania to w serwisówce podają "jazda ponad
Z tego co kojarzę to można to zauważyć po chwilowym spalaniu - przy wypalaniu, po odpuszczeniu gazu wartości będą powoli spadały do 0L (o ile w ogóle spadną do tej wartości). Jeśli filtr się nie wypala to spalanie chwilowe od razu spada na 0L.
Co do stworzenia jakichś przyjaznych warunków do uruchomienia wypalania to w serwisówce podają "jazda ponad
@Reynald: Tak naprawdę do Renault wystarczy ci zwykły ELM z co najmniej PIC18F25K80 na Bluetooth albo USB np. https://allegro.pl/oferta/elm327-obd2-interfejs-bluetooth-pic18f25k80-torque-11038811149 do tego PyClip (Android) lub PyRen\DDT4ALL (laptop) i robisz praktycznie wszystko co trzeba.
- 2
Jak samochód polecacie kupić do miasta na dojazdy do pracy? Napaliłem się na Audi A3 8P ale wszyscy mi to wybijają z głowy. Także póki nie dorobię się na 8V to czymś innym muszę pojeździć. Co polecacie o podobnych gabarytach i parametrach? Cena do 25000. Mocno przefiltrowałem olx i otomoto i do wyboru zostało (niestety większość z zachodu) Hyundai i30 benz 1.4 lub 1.6 po lifcie, Kia Ceed benz 1.4 lub 1.6
Mirki poszukuję średniej wielkości auta z lat 2010+ i tak do 45k z niezawodną i żwawą jednostką benzynową nadającą się pod LPG. Głównie miasto (Kraków), stąd myśl o benzynie w LPG, jednak obecnie mój benzyniak męczy mnie na trasie hałasem (4kRPM@140kmph) stąd rozważam też diesla, ale takiego, którego użytkowanie nie będzie karą.
Tym samym wytypowałem trzy takie propozycje:
1. Volvo V60 D3/D4 (przedlift) - być może zestawienie Volvo z marką Renault będzie wyglądać dziwnie, jednak rzędowy, 5-cylindrowy diesel wydał mi się jedynym dieslem, na który mógłbym jeszcze się zdecydować (fajny dźwięk i jednoczesna niezawodność jednostki z fajnym momentem). Wersje R-design lub z jakimiś dokładkami wygląda jak na kombi bardzo przyjemnie dla oka, sama też wielkość auta jest przy tym bardzo akceptowalna jak na kombi (nie chcę przekroczyć 4.6-4.7m). Tu jest szansa też na najlepsze wyposażenie, którego nie znajdę u konkurencji jak BLIS czy radar.
2.
Tym samym wytypowałem trzy takie propozycje:
1. Volvo V60 D3/D4 (przedlift) - być może zestawienie Volvo z marką Renault będzie wyglądać dziwnie, jednak rzędowy, 5-cylindrowy diesel wydał mi się jedynym dieslem, na który mógłbym jeszcze się zdecydować (fajny dźwięk i jednoczesna niezawodność jednostki z fajnym momentem). Wersje R-design lub z jakimiś dokładkami wygląda jak na kombi bardzo przyjemnie dla oka, sama też wielkość auta jest przy tym bardzo akceptowalna jak na kombi (nie chcę przekroczyć 4.6-4.7m). Tu jest szansa też na najlepsze wyposażenie, którego nie znajdę u konkurencji jak BLIS czy radar.
2.
Które auto spełniające kryteria wybrać?
- Volvo V60 D3/D4 163HP / 400Nm 54.0% (61)
- Renault Laguna III 2.0T LPG 204HP / 300Nm 26.5% (30)
- Renault Megane III 2.0T LPG 180/220HP / 300Nm 16.8% (19)
- Inny - w komentarzu 2.7% (3)
Ostatnio poszukiwałem rozwiązania, które umożliwi mi wykonanie skryptu przed usunięciem instancji EC2.
Znalazłem i zaimplementowałem w Terraformie poniższe rozwiązanie:
https://aws.amazon.com/blogs/infrastructure-and-automation/run-code-before-terminating-an-ec2-auto-scaling-instance/
Niestety, utknąłem na braku eventu StartAutomationExecution pomimo, że w metryce dla tej reguły w CloudWatch widzę, że CloudWatch widzi event z ASG i próbuje wykonać runbook'a, ale ta próba w metryce jest oznaczona jako FailedInvocation.
Znalazłem i zaimplementowałem w Terraformie poniższe rozwiązanie:
https://aws.amazon.com/blogs/infrastructure-and-automation/run-code-before-terminating-an-ec2-auto-scaling-instance/
Niestety, utknąłem na braku eventu StartAutomationExecution pomimo, że w metryce dla tej reguły w CloudWatch widzę, że CloudWatch widzi event z ASG i próbuje wykonać runbook'a, ale ta próba w metryce jest oznaczona jako FailedInvocation.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
- 0
@twinzpl: Oryginał i zarazem najnowszą wersję Renolink v1.96 dostaniesz na mhhauto za 120 euro. Dostaniesz tam też starsze wersje za trochę mniej siana.
@twinzpl: Przebieg żadna (na 95% bo nie pamiętam co dokładnie dochodziło od 1.87 w górę), czyszczenie modułu AIRBAG nawet ta najstarsza możliwa do zakupu v1.87 ogarnie, chociaż widzę, że mogą ją aktywować tylko dla OBDLink. Może aktywowali by też na STN, bo mi gościu na moją pół-oryginalną wersję 1.84 bez problemu to zrobił dla STN.
@twinzpl: Na szybko widzę, że robi to OBDStart, XTool, SMOK UHDS z licencją RT0021. Tylko to nie jest zmiana km tylko w liczniku a również w ABS, bo od czasów Megane 3 już jest synchronizacja przebiegu między tymi modułami. Ale to tylko tak w ramach ciekawostki, bo te narzędzia robią to kompleksowo z przebiegiem w ABS.
@twinzpl: Jeśli chodzi o flash z ECU to Renolink obsługuje tylko jakieś stare Sirius'y, także zapomnij o wgrywaniu softa do EMS31xx, SID3xx czy EDC17.
@twinzpl: A ogólnie to te sterowniki to nie jest żadna egzotyka, więc po OBD spokojnie idzie to ogarnąć. Może nawet jakimś świeższym chińskim KESSem V2.
- 0
Są różowe chętne na ocenienie mojej twarzy?
#tinder #badoo #podrywajzwykopem #ocenmorde #rozowepaski
#tinder #badoo #podrywajzwykopem #ocenmorde #rozowepaski
- 0
#chiptuning #mechanikasamochodowa
Czy ogarnięty tunery jest w stanie zrobić bezdymną mapę bez sondy lambda?
Czy ogarnięty tunery jest w stanie zrobić bezdymną mapę bez sondy lambda?
- 0
Mireczki, idzie w Clio V aktywować aktywny tempomat? Każde nowe clio chyba ma radar, pokazuje odległość od auta przed maską, ma kamerę do znaków i asystenta utrzymania pasa. Kwestia guzików na kiermanie ale to kiermanę można zmienić.
#motoryzacja #renault #samochody #elektronikasamochodowa #clio
#motoryzacja #renault #samochody #elektronikasamochodowa #clio
@elemenTH: Na szybko zerknąłem do DDT i widzę co najmniej 3 moduły w których istnieje opcja konfiguracji czy auto jest wyposażone w ACC (enabled/disabled). Nawet jeśli auto posiada wszystkie wymagane moduły to nie wiadomo, czy nie będzie potrzebne dostosowanie konfiguracji poszczególnych modułów do prawidłowego działania ACC.
Jeśli chodzi o ewentualną zmianę konfiguracji modułów to w CLIO 5 już nie jest tak łatwo jak w starszych Renault. CLIO 5 dostało bramkę
Jeśli chodzi o ewentualną zmianę konfiguracji modułów to w CLIO 5 już nie jest tak łatwo jak w starszych Renault. CLIO 5 dostało bramkę
Legenda Polskiej motoryzacji Fiat 126p.. Potocznie nazywany.. no właśnie, w czasach świetności za naszej młodości nazywało go się..
#motoryzacja #fiat126p #samochody #polska
#motoryzacja #fiat126p #samochody #polska
Jak nazywałes Fiata 126p?
- Fjucik(Bo fiacik) 55.6% (354)
- Pituś 11.1% (71)
- Kulka 6.1% (39)
- Mini garbus 10.5% (67)
- Krasnal 16.6% (106)
- 0
Witam.
Jakiś czas temu zaliczyłem na śniegu małego dzwona o murek prowadząc Clio 1.2 TCE 2010. Wymieniłem kurtynę + fotel z poduszką po stronie pasażera. Na desce rozdzielczej wyświetla mi się "check airbag", po podłączeniu do Delphi wyświetla się kod df194 wymień komputer po uderzeniu - diagnostyka poza domeną, a po przeskanowaniu Carista OBD2 - OBD Scanner Pro pokazuje mi najprawdopodobniej na sensor pod siedzeniem kierowcy (załącznik) .
Nie mogę podłączyć z
Jakiś czas temu zaliczyłem na śniegu małego dzwona o murek prowadząc Clio 1.2 TCE 2010. Wymieniłem kurtynę + fotel z poduszką po stronie pasażera. Na desce rozdzielczej wyświetla mi się "check airbag", po podłączeniu do Delphi wyświetla się kod df194 wymień komputer po uderzeniu - diagnostyka poza domeną, a po przeskanowaniu Carista OBD2 - OBD Scanner Pro pokazuje mi najprawdopodobniej na sensor pod siedzeniem kierowcy (załącznik) .
Nie mogę podłączyć z
@Disky: Masz aktywny błąd DTC907F49 (DF194), więc musisz wyczyścić moduł poduszek. Twój moduł poduszek to Autoliv RC5 i posiada on wbudowaną komendę do resetu "crash data", ale potrzebny jest klucz, który trzeba podać w tym poleceniu, aby zostało ono zaakceptowane przez sterownik. Jeśli nie znasz klucza, to w tym wypadku DDT4ALL sobie z tym nie poradzi.
Z pewnością odpuść sobie również CLIPa, ponieważ jest bez użyteczny do takich działań.
Wyczyszczenie
Z pewnością odpuść sobie również CLIPa, ponieważ jest bez użyteczny do takich działań.
Wyczyszczenie
@Disky: Chociaż w tym wypadku chyba bardziej prawdopodobne jest to, że EEPROM 95640 tego modułu jest odczytywany przez polecenie 0x23, dump jest czyszczony w odpowiednim miejscu i jest to z powrotem zagrywane do modułu.
W każdym razie, wspomniane przeze mnie narzędzia powinny z tym sobie poradzić. Ewentualnie wyciągasz moduł i komuś zawozisz do czyszczenia.
W każdym razie, wspomniane przeze mnie narzędzia powinny z tym sobie poradzić. Ewentualnie wyciągasz moduł i komuś zawozisz do czyszczenia.
@Disky: A, no i zapomniałem jeszcze ostatnim rozwiązaniu: wymiana modułu na inny, czysty. Koszt śmieszny, tylko będziesz miał trochę auta do rozbiórki (moduł jest pewnie pod tunelem środkowym).
Na 95% musisz szukać takiego modułu (RC5 P1/P2):
https://allegro.pl/oferta/clio-iii-3-sensor-airbag-modul-8200962347-9322026901
Później ewentualnie konfiguracja modułu w DDT4ALL, aby ilość i rodzaj poduszek się zgadzał z rzeczywistością oraz zmiana numeru VIN (o ile VIN z innego auta razi Cię w oczy).
Na 95% musisz szukać takiego modułu (RC5 P1/P2):
https://allegro.pl/oferta/clio-iii-3-sensor-airbag-modul-8200962347-9322026901
Później ewentualnie konfiguracja modułu w DDT4ALL, aby ilość i rodzaj poduszek się zgadzał z rzeczywistością oraz zmiana numeru VIN (o ile VIN z innego auta razi Cię w oczy).
@Disky: Skoro masz nowy, czysty moduł to założyłbym właśnie ten. Również uważam to co sprzedawca - to powinno działać od razu i nie blokować możliwości startu auta. Chociaż odnośnie braku możliwości odpalenia silnika znalazłem w serwisówce procedurę, która powinna się z tym uporać (patrz zdjęcie).
Zalecane wykonanie polecenia skasowania błędów z modułu wtrysku nawet jeśli nie ma tam błędów. Następnie należy wyłączyć zapłon, aż zostanie utracona komunikacja z modułem wtrysku
Zalecane wykonanie polecenia skasowania błędów z modułu wtrysku nawet jeśli nie ma tam błędów. Następnie należy wyłączyć zapłon, aż zostanie utracona komunikacja z modułem wtrysku
@Disky: Ja mam takiego https://allegro.pl/oferta/elm327-obd2-interfejs-bluetooth-pic18f25k80-torque-11255228622 i działa bez problemu z DDT4ALL, PyRen, PyClip lecz używam go głównie do PyClip. Do DDT4ALL i PyRen mam STN2120 ELM V4 na USB.
Może spróbuj podziałać jeszcze z tym interfejsem. Spróbuj zaznaczyć ikonkę ze zdjęcia i zeskanować auto jeszcze raz lub manualnie wybrać sterownik RC5_P1&P2 i spróbować odczytać dane.
Może spróbuj podziałać jeszcze z tym interfejsem. Spróbuj zaznaczyć ikonkę ze zdjęcia i zeskanować auto jeszcze raz lub manualnie wybrać sterownik RC5_P1&P2 i spróbować odczytać dane.
@Disky: Rozumiem, że nowy moduł ma te same numery co stary?
@Disky: Cholera, nie załączyłem zdjęcia. Chodzi o ikonę zaworu u góry okna DDT4ALL.
@Disky: Ogólnie wydaje mi się, że łatwiej będzie to ogarnąć przez PyRen lub PyClip. Będziesz miał wszystko po polsku i ja będę miał łatwiej.
@Disky: Wydaje mi się, że Car Scanner sobie z tym nie poradzi, bo on korzysta raczej ze standardu SAE J1979. Sprawia to, że do kasowania błędów używa innego polecenia niż dedykowane narzędzia.
Skoro masz Carista to może warto spróbować PyClip na Androida. To taki CLIP na telefon. Jak się dobrze pokombinuje to można zrobić prawie wszystko co CLIP. Link wyślę na PW.
Zobaczymy czy uda się jakoś sprawić, żeby DDT4ALL
Skoro masz Carista to może warto spróbować PyClip na Androida. To taki CLIP na telefon. Jak się dobrze pokombinuje to można zrobić prawie wszystko co CLIP. Link wyślę na PW.
Zobaczymy czy uda się jakoś sprawić, żeby DDT4ALL
@Disky: Spoko, taka czcionka wystarczy.
Przejdź do zakładki LC : System configuration w module poduszek, aby odczytać konfigurację modułu. Możesz sobie zrobić screena, ale może łatwiej będzie jak później wyciągnę tą konfigurację z loga.
Jaka nazwa błędu?
Przejdź do zakładki LC : System configuration w module poduszek, aby odczytać konfigurację modułu. Możesz sobie zrobić screena, ale może łatwiej będzie jak później wyciągnę tą konfigurację z loga.
Jaka nazwa błędu?
@Disky: Sterownik nie ma spełnionych warunków, aby mógł wykonać polecenie kasowania błędów. Może być to spowodowane błędem DF194 lub innymi jeszcze innymi rzeczami. Na razie się tym nie przejmujemy.
Dobra, na dzisiaj starczy.
Dobra, na dzisiaj starczy.
- 0
#pyclip #laguna #renault Cześć, taki komunikat w pyclipie 3.5, inne programy chodzą ok. - posiadam to obd https://allegro.pl/oferta/interfejs-elm327-bt-obdii-torque-pic18f25k80-6536387222?utm_medium=afiliacja&utm_source=ctr&utm_campaign=7d8ff411-1b3b-4626-b930-2008d65bc64e&fbclid=IwAR3xzdLW6Mt937LNe_3IMUJ57BVFL6mT7p2LRcwENa7aGIA3o6t6-NRbiNs Co zrobić?
Hej mirki spod tagu #motoryzacja.
Mam stary samochód, Renault Grand Scenic 2.0 dci 2006. Prawie 300k przebiegu.
Auto służy mi do dnia dzisiejszego. Pojawił się jednak ostatnio problem. Wywaliło błąd "sprawdz wtrysk, sprawdz egr".
Mam stary samochód, Renault Grand Scenic 2.0 dci 2006. Prawie 300k przebiegu.
Auto służy mi do dnia dzisiejszego. Pojawił się jednak ostatnio problem. Wywaliło błąd "sprawdz wtrysk, sprawdz egr".
@Sm3rf1k: W Renault błąd "Sprawdź wtrysk" na wyświetlaczu oznacza, tak naprawdę że masz sprawdzić jakie pojawiły się w sterowniku silnika. Może być pierdoła, może być coś poważniejszego. Bez odczytu błędów nic nie wiadomo.
Jak zsumujesz te grube naprawy to będzie pod 5k z robocizną.
Z opisu czuć, że kusi Cię to nowa fura, więc nie baw się w naprawy, sprzedaj tego Scenica i leć do salonu.
Jak zsumujesz te grube naprawy to będzie pod 5k z robocizną.
Z opisu czuć, że kusi Cię to nowa fura, więc nie baw się w naprawy, sprzedaj tego Scenica i leć do salonu.
#tinder