https://store.steampowered.com/app/1244530/Betelgeuse/
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.BrainstormSoftware.Betelgeuse&hl=pl
20 miesięcy pracy.
Trochę więcej o tym ile to roboty pisałem tu:
https://www.wykop.pl/wpis/50111863/gamedev-unity3d-steam-gry-rzucilem-korpo-zaczalem-/
A dla zielonki autora postu: SZACUN! WIEM ILE TO ROBOTY!
https://store.steampowered.com/app/1244530/Betelgeuse/
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.BrainstormSoftware.Betelgeuse&hl=pl
Gierka logiczna, zaczyna się banalnie, ale końcówka jest bardzo wymagająca. 20 miesięcy pracy, 360 poziomów.
Trochę więcej o tym ile to roboty pisałem tu:
https://www.wykop.pl/wpis/50111863/gamedev-unity3d-steam-gry-rzucilem-korpo-zaczalem-/
A dla autora postu: SZACUN! WIEM ILE TO ROBOTY!
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.BrainstormSoftware.Betelgeuse&hl=pl
1. Pisałeś w C#?
W unity3d do wyboru jest c# i unityScript (ułomna wersja javascripta). Wybór jest raczej oczywisty - c#. Nie jestem jakimś przeciwnikiem JavaScripta, ale c# do takich rzeczy nadaje się dobrze a javascript tak sobie. Z resztą c# zrobił się standardem w unity3d.
2. Ile w tym programowania
W moim przypadku kodzenia chyba dość sporo, bo te obracania się kostki, ślizganie się etc
6. Czy coś planuję?
Mam kilka pomysłów w głowie. W takiej małej grupce kiedyś (w trakcie implementacji tej gierki) zrobiliśmy sobie burzę mózgów z pomysłami i później prywatnego gamejama. Powstała w 2 dni gra o robieniu gołębiem na ludzi xD W każdym razie mamy excela z ocenionymi przez nas pomysłami. No i ja wymyślam dużo durnych pomysłów na gry gdy dreptam sobie po Tatrach. Na pewno chodzi mi po głowie