Cześć Mirki i Mirabelki!
Nazywam się Max i jestem twórcą małego, niezależnego studia, które stworzyło When I Was Young - nowej, aczkolwiek nawiązującej swoim retro stylem do świetnych czasów gry.
Pierwsze pytanie, które zapewne sobie zadajecie, to skąd tak dobrze znam polski? Otóż z racji bliskiego sąsiedztwa oraz tego, jak wielu polaków pracuje przy gamedevie - udało mi się spotkać na swojej drodzę mnóstwo osób z Polski, które pomogły mi napisać kilka słów dla Was.
Drugie pytanie, to czym jest nasza gra? When I Was Young opowiada historię młodego mieszkańca USA z lata 60-tych, którego brat zaginął podczas misji w Vietnamie. Postanowił zaciągnąć się do armii USA, aby za wszelką cenę odkryć prawdę o jego zniknięciu. Rozgrywka łączy elementy gry przygodowej z walką turową oraz narracją w stylu powieści wizualnej.
Po raz pierwszy pokazaliśmy ją na Steamie niecały rok temu, gdzie od początku sporo osób było zachwycona formą gry. Od tamtej pory wiele się jednak zmieniło - łącznie z głównymi mechanikami, które są teraz znacznie przyjemniejsze w odbiorze
Premiera gry miała już miejsce na platformie Steam, gdzie już dzisiaj możecie sprawdzić krótkie, aczkolwiek treściwe demo przed zakupem. Być może uda mi się też przygotować małe #rozdajo specjalnie dla Was! ;)
Do zobaczenia,
Max
Komentarze (84)
najlepsze
Fajnie gdybyście wrzucili za jakiś czas podsumowanie: ile czasu zajęła praca nad grą, czy inwestycja czasu się w jakiś sposób zwróciła etc. @Max_WIWY
Teraz steam i wciskanie retropikselozy bo to modne.
https://store.steampowered.com/app/1244530/Betelgeuse/
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.BrainstormSoftware.Betelgeuse&hl=pl
20