Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko228
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

GordonL

GordonL

Dołączył 6 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 20157
  • Znaleziska 9153
  • Mikroblog 11004
  • Obserwujący 57
  • Obserwowane 21

1519

Tajemnica adwokacka jest prawem każdego człowieka

Tajemnica adwokacka jest prawem każdego człowieka

Przez ostatnie cztery lata tylko w Warszawie odnotowaliśmy 220 prób naruszenia tajemnicy adwokackiej, wcześniej to były pojedyncze przypadki - mówi adwokat Mikołaj Pietrzak, dziekan Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie.

konto usunięte
z
wyborcza.pl
dodany: 29.01.2021, 20:42:42
  • 76
  • #
    polska
  • #
    neuropa
  • #
    prawo
  • #
    bekazpisu
  • #
    bekazprawakow
GordonL
GordonL 29.01.2021, 21:26:32
  • 1
@Reezu: To była ironia :)
GordonL
GordonL 29.01.2021, 21:27:11
  • 6
No ale jak adwokat ukradł moje dane to co wtedy? Tajemnica adwokacką dotyczy stron postępowania, jeżeli adwokat ujawni jednej ze stron wrażliwe informacje to ja łamie. I należy mu się postępowanie karne


@Anomalocaracid: Kompletnie nie o takich sytuacjach jest tu mowa.
GordonL
GordonL 29.01.2021, 21:32:55
  • 0
ale to też problem.


@Anomalocaracid: Gdzie z takim problemem się spotkałeś?
GordonL
GordonL 29.01.2021, 21:33:08
  • -2
@SpaghettiSupernova: Nie.
GordonL
GordonL 29.01.2021, 21:37:07
  • 0
Kradziez danych osobowych z dokumentacji pracowniczej


@Anomalocaracid: Na czym to miało polegać? Adwokat wniósł przeciwko tobie pozew na podstawie dokumentacji pracowniczej, którą dostał od klienta?
GordonL
GordonL 29.01.2021, 21:40:53
  • 2
nie , wykradł ją i część danych skopiować miał.


@Anomalocaracid:
1. Po co miałby to robić?
2. Skąd wiesz o tym, że wykradł te
GordonL
GordonL 29.01.2021, 21:49:05
  • 2
w Wyborczej nie ma, co do zasady, wartościowych artykułów. Wyjątki od reguły wymagają nadzwyczajnych dowodów, np. poprzez udostępnienie całości artykułu.


@BartTP: Dziwne, bo mnie trudno (poza publicystyką czy felietonami, które są różne) znaleźć coś bezwartościowego.

W dodatku to chyba jedyna gazeciana redakcja bawiąca się wciąż w dziennikarskie śledztwa. Czy Nasz Dziennik, Gazeta Polska czy jakakolwiek prawicowa gadzinówka ujawniła coś ważnego? Przeprowadziła
GordonL
GordonL 29.01.2021, 22:00:51
  • -3
@BartTP:
Patrząc na twój ogólny poziom intelektualny to wręcz cud, że potrafisz nawet 6-7 wyrazów w jedno zdanie lub równoważnik.
Ale zerem będziesz zawsze :)
GordonL
GordonL 29.01.2021, 23:07:10
  • -1
@Anomalocaracid:
Skąd założenie ze to adwokat drugiej strony ukradł twoje dane? Pewnie je otrzymał od swojego klienta.
GordonL
GordonL 30.01.2021, 06:31:40
  • 0
@sandwind:
Co za brednie. Nie masz pojęcia o czym piszesz.
GordonL
GordonL 30.01.2021, 07:19:08
  • 1
@sandwind:
Człowieku, kompromitujesz się.

Poczytaj jak działa system prawny, bo ja nie mam ochoty edukować cię na tak podstawowym poziomie. To jest jakaś żenada.
Kary są określone wideoklipów i sąd podejmuje decyzje jaka kara z tych widełek jest adekwatna.
GordonL
GordonL 30.01.2021, 07:48:53
  • -1
@sandwind:
Konstytucja gwarantuje brak cenzury ze strony organów publicznych, a nie prywatnych firm.

Dalej to co napisałeś to stek bzdur opary h o skrajna niewiedzę i ignorancję.
GordonL
GordonL 30.01.2021, 07:57:03
  • -1
@sandwind:
Nie obowiązuje prywatnych.

Czy z mojego domu mogę cię wyrzucić za wykrzykiwanie haseł, które mi się nie podobają - czy tez uznasz to za naruszenie konstytucji?

To są przepisy do organów publicznych. One nie gwarantują, że będziesz mogł głosić wszędzie szurskie teorie czy inne głupoty.
GordonL
GordonL 30.01.2021, 08:01:33
  • -1
@sandwind:
Nie publiczna strona, a publiczny organ.

W takiej sytuacji urzędnicy za to odpowiedzialni będą odpowiadać za przekroczenie uprawnień. Kara za to jest w kodeksie karnym.

Krytykujesz coś o czym nie masz pojęcia. Czemu?
GordonL
GordonL 30.01.2021, 08:02:27
  • -1
@sandwind:
O jakiej sytuacji z ekstradycją mówisz?
GordonL
GordonL 30.01.2021, 08:10:01
  • -1
@sandwind:
Jeszxe raz pytam - o czym piszesz?

Konstytucja od 15 lat pozwala na ekstradycję bez żadnych fikołków.
GordonL
GordonL 30.01.2021, 08:16:51
  • -1
@sandwind:
Nie kojarze sytuacji. Jakiś link?
GordonL
GordonL 30.01.2021, 09:01:06
  • -1
@sandwind:
Z tego artykułu wynika tylko teoria prawa. Ja nie kojarze takiej sytuacji. Musiałbyś pokazać ze do tego w istocie doszło.

93

Kaczyński stał się już sądem. Szybko idzie.

Kaczyński stał się już sądem. Szybko idzie.

Pseudo oświadczenie wicepremiera Kaczyńskiego w sprawie nieprawidłowości dotyczących zakupu respiratorów. Po co komu śledztwo prokuratury i postępowanie przed sądem skoro mamy słowo "emerytowanego zbawcy Narodu".

Ficus_Ginseng
z
gov.pl
dodany: 29.01.2021, 15:53:49
  • 19
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    bekazpisu
  • #
    protest
  • #
    polityka
  • #
    neuropa
GordonL
GordonL 29.01.2021, 16:06:21
  • 13
Bantustan.
  • 13
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

GordonL
GordonL 29.01.2021, 16:11:38
  • 11
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl:
To ze w bantustanie nikt nie poniesie odpowiedzialności za taki oczywisty wałek.
GordonL
GordonL 29.01.2021, 16:23:11
  • 10
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl:
Bantustan to potocznie określenie kraju/terytorium w którym nie obowiązuje prawo.

Czy teraz rozumiesz?

Jak to ustalić? A jakie to ma znaczenie, skoro tutaj nikt nie poniesie odpowiedzialności bo chorzy na glowe pisowcy będą bronić swojego tępego plemienia do utraty sił, choćby to ich plemię nastało im na ich puste łby?
GordonL
GordonL 29.01.2021, 16:48:58
  • 6
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl:
No tak / ty jesteś symetrystą. Zapomniałem.

37

Krajowa Rada Radców Prawnych jedzie po planowanym zakazie odmowy mandatu

Krajowa Rada Radców Prawnych jedzie po planowanym zakazie odmowy mandatu

W skrócie: rządzący naruszą konstytucję (komuś drgnęła brew?), prawo międzynarodowe i fundamentalne zasady prawa karnego. Opinia warta przeczytania. Język prosty i dobitny.

PositiveRate
z
oirpwarszawa.pl
dodany: 29.01.2021, 13:29:23
  • 6
  • #
    polska
  • #
    prawo
GordonL
GordonL 29.01.2021, 13:44:41
  • 0
@PositiveRate: Dzięki. Przeczytam z chęcią :)
jaqqu7
jaqqu7
29.01.2021, 11:36:08
  • 18
PiS chce wyłączać internet. Wymówką obronność i „porządek publiczny”

Właściwy informatyzacji minister (aktualnie te kompetencje ma premier) miałby móc wydać polecenie nałożenia blokady strony czy adresu IP między innymi operatorom telekomunikacyjnym. Polecenie takie będzie decyzją administracyjną i może obowiązywać nawet dwa lata. Blokada na poziomie adresu IP sprawiłaby, że przestaną działać aplikacje sieciowe, jak komunikatory.


Proszę powiedzcie mi, że to jakiś fejk i zarzutka.

https://www.telepolis.pl/wiadomosci/prawo-finanse-statystyki/pis-chce-wylaczac-internet-wymowka-obronnosc-i-porzadek-publiczny
jaqqu7 - PiS chce wyłączać internet. Wymówką obronność i „porządek publiczny”

 Właś...

źródło: comment_1611920166iLnfQmr5jMCUdwfD5aTedr.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GordonL
GordonL 29.01.2021, 11:50:42
  • 3
@jaqqu7: @Wanzey:
Tym razem nie będzie takich protestów jak przy pierwszym ACTA. :)
  • Odpowiedz

447

Leon Kieres - sędzia odrębny

Leon Kieres - sędzia odrębny

"Pod koniec mojej kadencji rota ślubowania sędziowskiego nie pozwala mi zaakceptować niniejszego wyroku, który dotyczy adekwatnej prawnej reakcji na dramatyczną sytuację osobistą moich współobywateli" - napisał w zdaniu odrębnym do wyroku ws. aborcji sędzia TK Leon Kieres.

Szewczenko
z
rmf24.pl
dodany: 28.01.2021, 14:51:01
  • 90
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    trybunalkonstytucyjny
  • #
    aborcja
  • #
    protest
  • #
    wydarzenia
GordonL
GordonL 29.01.2021, 10:08:20
  • 10
@Singularity00: Wstydem to jest być tak zindoktrynowanym jak ty. W wolnej Polsce będziesz wysmiewany jak członkowie pzpr.

3324

Rodzice, którym Chazan odmówił aborcji: Lekarze bali nam się je pokazać

Rodzice, którym Chazan odmówił aborcji: Lekarze bali nam się je pokazać

Powinniśmy pokazać zdjęcie naszego dziecka. Wodogłowie, brak części kości czaszki, w miejscu nosa dziura, rozszczepy kości policzkowej, wypłynięte oczy, brak powiek. Widok drastyczny. Ale może wtedy ludzie, którzy uważają, że Chazan uratował życie, zrozumieją, że tego życia nie można było ratować.

konto usunięte
z
web.archive.org
dodany: 28.01.2021, 12:17:45
  • 216
  • #
    aborcja
  • #
    bekazpisu
GordonL
GordonL 28.01.2021, 12:25:29
  • 51
@reynevayen: to jest ich elektorat
GordonL
GordonL 28.01.2021, 12:26:07
  • 465
@Readox: Kompromitujesz się swoją ignorancją i praiwcowym debilizmem.
GordonL
GordonL 29.01.2021, 09:49:03
  • 1
@Readox:
1. napisałeś kłamstwo
2. Wskazano ci te kłamstwa.
3. Obrażasz tych, którzy wskazali ci kłamstwo.

No, cóż. Jesteś dowodem na to, że bez mózgu da się żyć. Nauka jednak się myliła.
MKULTRA
MKULTRA
29.01.2021, 07:19:52
  • 0
Prezydent Biden grozi palcem Kaczyńskiemu. Wczoraj Kamala, dzisiaj on.
#neuropa #polityka
MKULTRA - Prezydent Biden grozi palcem Kaczyńskiemu. Wczoraj Kamala, dzisiaj on. 
#n...

źródło: comment_1611904791B4oWjDYDqQuM30NKB07wvB.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GordonL
GordonL 29.01.2021, 07:44:16
  • 3
zachwycasz się gościem który w ciągu pierwszego tygodnia ratował dupę wallstreet po złej inwestycji


@Zendemion: Możesz napisać jakieś szczegóły? W sensie w jaki sposób?
  • Odpowiedz

1515

Polska po kontrrewolucji

Polska po kontrrewolucji

W tym tygodniu opublikowano wyrok w sprawie aborcji. Jeżeli chcecie się dowiedzieć, co na ten temat sądzą adwokaci, ile kobiet przerywa ciąże albo według kogo ważne jest, żeby można było chrzcić ciężko uszkodzone płody, to zapraszamy do lektury najnowszego numeru Tygodnika Neuropa.

konto usunięte
z
tygodnik.neuropa.pl
dodany: 28.01.2021, 21:05:03
  • 187
  • #
    polska
  • #
    neuropa
  • #
    tygodnikneuropa
  • #
    prawo
  • #
    aborcja
GordonL
GordonL 28.01.2021, 21:15:21
  • 4
Ciekawe artykuły. Przejrzałem tylko zajawki, ale dodałem do listy tego co przeczytać w weekend. Dobra, rzetelna robota.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

GordonL
GordonL 28.01.2021, 22:03:35
  • -2
@zebrak:
Po urodzeniu to człowiek, a nie płód. Jest spora różnica.
GordonL
GordonL 28.01.2021, 22:09:34
  • -1
@zebrak:
Po co zmyslasz?
Zapoznaj się z argumentami, a nie twórz sobie absurdów w swojej głowie.
GordonL
GordonL 28.01.2021, 22:23:36
  • -2
@zebrak:
Płód to po prostu nie jest człowiek. Jeszcze nie.
Poza tym - ludzie to robią od stuleci. I będą robić. Można być prolife i im pomagać albo można być debilem i robić zakazy - w tej kwestii one po prostu nie działają. Ale debile to zrozumieją jak wahadło wychyli się w deugą stronę

1412

Aborcja: 3 argumenty za wolnym wyborem

Aborcja: 3 argumenty za wolnym wyborem

W specjalnym wydaniu "Rozkmin" Karolina Wigura zastanawia się nad tym, dlaczego dać kobietom prawo wyboru w sprawie ewentualnego dokonania zabiegu przerwania ciąży.

yeron
z
youtube.com
dodany: 28.01.2021, 10:36:24
  • 525
  • #
    polska
  • #
    neuropa
  • #
    aborcja
  • #
    liberalizm
  • #
    bekazprawakow
GordonL
GordonL 28.01.2021, 10:41:54
  • 86
@jedz_se: Możesz nagrać swój film. Czemu ktoś inny ma walczyć o Twoje prawa, skoro ty nie robisz na ich rzecz?
GordonL
GordonL 28.01.2021, 10:56:08
  • 0
fajna wizja spoleczeństwa - kazdy walczy "o swoje" xD


@In_thrust_we_trust: A ty przepraszam skąd się urwałeś?

Jest inaczej?
Czy jest ktoś kto "walczy" o prawa wszystkich grup, osób, jednostek,
GordonL
GordonL 28.01.2021, 10:57:14
  • 5
@lazzyday: Naucz się myśleć, talibski kaloszu.
GordonL
GordonL 28.01.2021, 11:29:17
  • -8
@Herubin:
24 lata płacenia alimentów vs 24 lata wychowywania i łożenia na dziecko i dodatkowo 9 mięsiecy w ciąży.

Nie zakłamuj podziału ról.
GordonL
GordonL 28.01.2021, 11:50:55
  • -2
Urwałem sie z barykady Rigczu - ale w standardzie spoleczenstwie gdzie kazdy walczy o swoje t9 rzeczywiscie moze byc dla Ciebie abstrakcja

Sęk w tym, że jest wielu rigczowych ludzi, którzy nke tylko "walczą o swoje" ale maja na sercu dobro calego spoleczeństwa - dobro kobiet, mężczyzn, białych, czarnych, katolikow, protestantów itp

Wykazujesz klasycznie obrzýdliwe podejscie - "kiedy przyszli po katolików, nie protestowałem..." Obrzydliwe


@In_thrust_we_trust: Gadasz naprawdę głupie bzdury. Oczywiście,
GordonL
GordonL 28.01.2021, 11:51:34
  • -5
pomija ojca, który powinien współdecydować lub mieć opcję odcięcia się od tematu na własny wniosek.


@tomasz-saczynski: A czy matka może zostawić dziecko ojcu w twojej wizji aborcji prawnej?
GordonL
GordonL 28.01.2021, 11:53:21
  • -8
limenty 3500zł na dziecko + 500+ to faktycznie mało (tyle płaci jeden znajomy). Z niecierpliwością czekam aż kobiety w imię równości zaczną walczyć o prawo do emerytury dopiero od 65 roku życia :)


@matti82: Skoro tyle znajomy płaci to musi zarabiać jakieś 15k, a koszty utrzymania dziecka i poświęcenie czasu na wychowanie zostały podzielone przez rodziców. Co Ci się nie podoba w tym rozwiązaniu?
GordonL
GordonL 28.01.2021, 11:53:43
  • -5
jakie upośledzenie ta ciąża,...coś strasznego


@zeMadafaka: Jakie to straszne - łożyć na własne dziecko, coś strasznego.
GordonL
GordonL 28.01.2021, 11:58:05
  • -5
a czemu nie? Równouprawnienie.


@tomasz-saczynski:
Bo wtedy otwieramy drogę do porzucenia dziecka (jesli oboje rodziców dokona takiej prawnej "aborcji"). I to może być rpoblem dla społeczeństwa, żeby to zaakceptować.
GordonL
GordonL 28.01.2021, 12:04:04
  • -3
Ja nie krytykuje stricte tej postaci - ja krytykuje Twoja obrzydliwa wizje spoleczeństwa.


@In_thrust_we_trust: Dziecko, to nie jest "obrzydliwa wizja społeczeństwa".
Jak ktoś walczy o sprawy mu bliskie to nie ma powodu go krytykować, że nie walczy o inne. Czego tu nie rozumiesz?
Czy to, że ktoś zrobił filmik o prawie do aborcji sprawia, że jest jakimś złym człowiekiem, bo nie wspomniał jednocześnie o prawach mężczyzn, Aborygenów i fok? (taka była konkluzja wypowiedzi
GordonL
GordonL 28.01.2021, 12:14:45
  • -10
Nie zostały podzielone przez rodziców tylko najprawdopodobniej przez sąd.


@angor86: Źle napisałem. Miałem na myśli to, że zostały podzielone proporcjonalnie na rodziców.

Tak już z filozoficznego punktu widzenia: skoro jesteś za tym, żeby kobieta decydowała o swojej części (tzn. czy chce wychowywać) to dlaczego jesteś przeciw temu, żeby mężczyzna decydował o swojej części (czy chce
GordonL
GordonL 28.01.2021, 12:17:02
  • -2
Mam Ci tlusto napisac, ze nie krytykuję tej osoby stricte, tylko Twoja wizję społeczeństwa?


@In_thrust_we_trust: Krytykujesz swoje wyobrażenie na temat mojego wpisu. Nic więcej.

nie protestuje gdy przychodza po
GordonL
GordonL 28.01.2021, 12:17:59
  • -5
A nie pomyślałeś że facet naraża się na ośmieszenie chcąc walczyć w dzisiejszych czasach o jakieś prawa mężczyzn?


@Mikka: Nie, bo tak po prostu nie jest.

Niestety ty też się do tego przyczyniasz, bo ignorujesz taką
GordonL
GordonL 28.01.2021, 12:49:13
  • -5
Przekładając to na nasz przypadek: matka decydując o tym, może zawyżyć koszty w imię zysku. Co w tym przypadku najprawdopodobniej wystąpiło z prostego faktu - za 3,5 tys. złotych można spokojnie się utrzymać w samemu w dużym mieście i nie narzekać.


@angor86: Nie do końca, bo zgodnie z KRO rodzice są obowiązani do zapewnienia podobnego poziomu życia sowim dzieciom do tego, który sami mają.

Teoria gier i matematyka nie są w stanie
GordonL
GordonL 28.01.2021, 15:10:35
  • -2
- system jest niesprawiedliwy a ty wcześniej pytałeś się "Co Ci się nie podoba w tym rozwiązaniu?"


@angor86: Ale co jest niesprawiedliwego? To, że rodzice mają zapewnić dziecki podobny poziom życia, póki jest pod ich opieką?

- teoria gier jest w stanie objąć wspomniany przypadek i potwierdza to, co

235

Związki zawodowe uważają, że Agora złamała prawo przy wprowadzeniu pracy zdalnej

Związki zawodowe uważają, że Agora złamała prawo przy wprowadzeniu pracy zdalnej

Komisja Dziennikarek i Dziennikarzy przy OZZ Inicjatywa Pracownicza działająca przy Agorze chce, aby spółka zawarła zasady pracy w regulaminie pracy, co wymaga konsultacji ze związkami zawodowymi. Agora tego nie zrobiła, więc według związku „ominęła prawo”.

konto usunięte
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 27.01.2021, 06:45:02
  • 58
  • #
    polska
  • #
    gospodarka
  • #
    neuropa
  • #
    4konserwy
  • #
    finanse
  • #
    praca
GordonL
GordonL 28.01.2021, 07:38:30
  • 6
Żaden przepis prawa nie wymaga aby kwestie pracy zdalnej były w regulaminie pracy.

Sam rekomenduje klientom wprowadzanie Regulaminów Pracy Zdalnej jako zarządzeń pracodawcy i to jest prawidłowa ścieżka. Związki się bardzo mylą.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

GordonL
GordonL 28.01.2021, 07:38:51
  • 2
@Skorpino:
Nie złamali.
Kapitalis
Kapitalis
28.01.2021, 01:50:20 via iOS
  • 4
Wszyscy się daliście wciągnąć w pułapkę naczelnika i tańczycie jak wam zagra. Kaczyński przykrył wrzutką wszystkie niewygodne tematy - bankructwa, zaszczepiony Girzyński, braki szczepionek. A w tej batalii czuje się silniejszy, protesty weźmie na przeczekanie. Za chwilę większość julek będzie mieć egzaminy, a na deser obarczy się je winą o wzrost zakażeń. Wyrokiem nie należy się przejmować bo wyrok to nie jest, TK to instytucja nielegalna, cyrk odkrycia towarzyskiego, nie ma nad
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GordonL
GordonL 28.01.2021, 06:23:17
  • 2
@Kapitalis:
I wiesz, że będziesz wtedy odpowiadał karnie?

Twierdzenie ze wyrok nie istnieje i nas nie dotyczy jest fałszywe, niestety.
  • Odpowiedz

2517

Policja chciała ukarać mnie za udział w proteście. Sąd nie wszczął postępowania.

Policja chciała ukarać mnie za udział w proteście. Sąd nie wszczął postępowania.

W grudniu trafiłem na komisariat policji w związku z wzięciem udziału w antyrządowym proteście. Policja spisywała wszystkich jego uczestników zapewniając, że nic się nie stanie. Dzisiaj dotarła do mnie wiadomość, że sąd stwierdził, że miałem prawo wziąć w nim udział.

Cukrzyk2000
z
uwielbiampandy.blogspot.com
dodany: 27.01.2021, 17:18:18
  • 78
  • #
    polska
  • #
    bekazpisu
  • #
    neuropa
  • #
    policja
  • #
    prawo
GordonL
GordonL 27.01.2021, 18:12:24
  • 2
@Volki:
Nie pisali ogólnie, bo nie da się wymieniać w krótkich notkach wszystkich sądów w istocie przejętych przez PiS, ty ekwiwalencie inteligencji kłębka kurzu.
GordonL
GordonL 27.01.2021, 18:45:21
  • 1
@Volki:
Izba Dyscyplinarna jest zależna, kaloszu. A zgadnij w jakim sądzie ona jest?
GordonL
GordonL 27.01.2021, 18:53:50
  • 1
@Volki:
SN jest już częściowo przekręt, co widać wyraźnie. Trzeba być pisowsko-konfederackim przygłupem, żeby to kwestionować.

I nie - wypowiedzi na wypoku nie są bardzo precyzyjne. To zwykła cecha takich dyskusji. Ludzie nie są prawnikami, wiec nie wiedza jaka jest dokładnie sytuacja. Ale i tak są dużo mądrzejsi od ciebie.
GordonL
GordonL 27.01.2021, 18:58:43
  • -2
@Volki:
Można uogólniając powiedzieć ze jest przejęty.

Śmiejesz sie ze swojej ignorancji i ograniczeń intelektualnych.
GordonL
GordonL 27.01.2021, 19:13:35
  • -2
@Volki:
Sprawdź sobie.
GordonL
GordonL 27.01.2021, 19:41:34
  • -1
@Volki:
No a ja mógłbym się upierać jak ty, że tezę podałem.

Sęk w tym, że ty nie masz wiedzy na temat tej dyskusji. Jesteś tylko prawackim pachołkiem.
GordonL
GordonL 27.01.2021, 19:46:07
  • -3
@Volki:
Jak widzisz tego nie robię.

A dlaczego nie wykazujesz falsyfikacji mojej tezy?
Wychodzi, że miałem racje, a ty po prostu nie mąż pojęcia co piszesz. Powtrzasz tylko losowe brednie konfederacji.
GordonL
GordonL 27.01.2021, 20:15:09
  • -3
@Volki:
Zabawne tłumaczenie. Jesteś po prostu kłamczuchem i masz zero wiedzy o temacie. Typowy korwinista.
MKULTRA
MKULTRA
27.01.2021, 16:44:28
  • 2
Hierarchia władzy sądowniczej w Polsce wg. libków

#neuropa #polityka #bekazlibka
MKULTRA - Hierarchia władzy sądowniczej w Polsce wg. libków

#neuropa #polityka #be...

źródło: comment_1611765866yEyIjqjo4MkAW1aq0iwD2x.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GordonL
GordonL 27.01.2021, 18:05:08
  • 1
@MKULTRA:
Bredzisz.
  • Odpowiedz
Nobody32
Nobody32
27.01.2021, 17:19:54
  • 12
Co według Was PiS chce przykryć tym wyrokiem TK? Bo wiadomo, że coś chce. Ja stawiam na przykrycie buntu przedsiębiorców + przedłużenie obostrzeń. Ewentualnie jakaś nowa ustawa z podatkiem
#bekazpisu #polityka #4konserwy #neuropa #protest
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GordonL
GordonL 27.01.2021, 17:22:11
  • 0
@Nobody32:
Szczepienia posłów PiS? ;)
  • Odpowiedz

712

PiS mści się za SKOKi. Akt oskarżenia wobec Kwaśniaka który wykrył tam przekręty

PiS mści się za SKOKi. Akt oskarżenia wobec Kwaśniaka który wykrył tam przekręty

Wojciech Kwaśniak, który jako wiceszef Komisji Nadzoru Finansowego wykrył nieprawidłowości w SKOK-u Wołomin dostał zarzuty za niedopełnienie obowiązków w tej sprawie. W 2014 r. bandyta wynajęty przez ludzi z zarządu wołomińskiego SKOK-u próbował zabić Kwaśniaka pałką teleskopową.

przeciwko78
z
wyborcza.pl
dodany: 27.01.2021, 06:19:40
  • 50
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    dobrazmiana
  • #
    neuropa
GordonL
GordonL 27.01.2021, 06:41:22
  • 148
W tym kraju nie opłaca się być uczciwym, bo nawet za wypełnianie obowiązków jakaś partia tępych moralnych karłów (jednych czy drugich) będzie cię chciała dojechać. I to już po tym jak zostałeś pobity prze bandytów

To państwo to jest jakiś nieśmieszny żart.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

GordonL
GordonL 27.01.2021, 08:37:31
  • 137
SKOK wolomin prowadzili ludzie po. To dar niebios dla PiS


@maciejos36: Nie rozśmieszaj mnie.
P.....a
P.....a
konto usunięte 27.01.2021, 02:57:08
  • 2
Dobra, bez świrowania i baitowania.

Planuję stworzyć partię polityczną.
Nazwa jeszcze jest do wymyślenia, ale będzie to twór który będzie miał za zadanie odpowiedzieć na potrzeby tego narodu.

Więc od razu mówię że nie będzie tu miejsca na;
  • 51
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GordonL
GordonL 27.01.2021, 06:37:13
  • 6
@ProjektPartia:
Skrajnie utopijne postulaty.

Próbowałeś liczyć spięcie budżetu w ogóle?
  • Odpowiedz
GordonL
GordonL 27.01.2021, 06:42:07
  • 6
@ProjektPartia:
Nie możemy ograniczać wydatków na armie w tak drastyczny sposób.

Zobowiązanie NATO nie jest bezwarunkowe.
  • Odpowiedz
GordonL
GordonL 27.01.2021, 06:50:55
  • 9
@ProjektPartia:
NATO nas po prostu wywali z paktu. I będziemy bez armii o bez sojuszu.

Zacznij myśleć chociaż trochę.
  • Odpowiedz
GordonL
GordonL 27.01.2021, 06:53:07
  • 11
@ProjektPartia:
No właśnie. Życie to nie simsy, wywala nas i tyle.
Ogarnij się.
  • Odpowiedz
Gondola
Gondola
26.01.2021, 23:31:22
  • 7
Szczerze mówiąc. To trochę się cykam rozpoczynać ten projekt na wykopie, ale zawsze to jest jakieś grono politycznych świrów które zechce być może się wzajemnie wspierać w dostosowywaniu demokracji krajowej do wymogów rynku.

Planuję stworzyć partię polityczną.
Nazwa jeszcze jest do wymyślenia, ale będzie to twór który będzie miał za zadanie odpowiedzieć na potrzeby tego narodu.

Więc od razu mówię że nie będzie tu miejsca na;
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GordonL
GordonL 27.01.2021, 06:34:19
  • 1
@Gondola:
No fajnie. Każdy z tych postulatów jest szurski i wynika z głębokiej niewiedzy, debilizmu lub skrajnej ignorancji.
  • Odpowiedz
Kir91
Kir91
26.01.2021, 23:20:38
  • 0
Mam pytanie, może mi ktoś wyjaśni bo sprawy nie sledzilem- ten Polak w Anglii był w śpiączce z niewiadomo jakim uszkodzeniem mózgu, większa część rodziny chciała jego powrotu do Polski gdzie trafiłby do najlepszej kliniki dla ludzi w śpiączce która "budzi ludzi". To skąd beka z polskiego rządu i tych, którzy są oburzeni decyzją Brytoli? Przecież w tej klinice wracali do zdrowia ludzie po gorszych wypadkach, a śmierci mózgu u niego nie
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GordonL
GordonL 27.01.2021, 06:32:57
  • 1
@Kir91:
Tak, jego sytuacja wypełnia definicje uporczywej terapii.

On nie miał szans na oszronieni. Cała reszta to bzdury uświęconych jelopow wierzących w cuda.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11
  • Strona 4 z 11
  • >
  • Prawnik, felietonista, autor publikacji prawniczych, liberał ekonomiczny i światopoglądowy. Nie cierpię ignorancji i tępego konserwatyzmu.

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 29.01.2021

    Komentator
  • VIP
    od 26.03.2020

    VIP
  • Rocznica
    od 16.11.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 16.11.2018

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 11.12.2020

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl