Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko206
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Dziobaczka

Dziobaczka

Dołączył 11 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 2768
  • Znaleziska 304
  • Mikroblog 2464
  • Obserwujący 16
  • Obserwowane 23

3168

Dwie niemądre niewiasty parkujące na miejscu dla niepełnosprawnych

Dwie niemądre niewiasty parkujące na miejscu dla niepełnosprawnych

Czyli popis arogancji, grubiaństwa i wiochy na parkingu pod centrum handlowym w Poznaniu w wykonaniu kierującej BMW

blaazeej
z
wykop.pl
dodany: 26.02.2017, 12:05:57
  • 398
  • #
    niepelnosprawni
  • #
    kierowcy
  • #
    parking
  • #
    poznan
  • #
    bmw
  • #
    policja
Dziobaczka
Dziobaczka 02.03.2017, 11:39:06
  • 0
@Zlychomikzjecie: Z całym szacunkiem, rozumiem.. tzn nie, nie rozumiem w sumie, bo póki by mnie to nie spotkało to na pewno nie jestem w stanie tego w pełni zrozumieć, ale próbuję zrozumieć jak trudna musi być niepełnosprawność i jak człowiek czuję się bezsilny i bezradny, bez odpowiedniej pomocy. Może to zabrzmi brutalnie, ale takie jest życie. Nie wiem na jakiej podstawie mielibyśmy kategoryzować ludzi którym warto/ nie warto pomagać? Człowiek
Dziobaczka
Dziobaczka 02.03.2017, 21:54:15
  • 0
@Zlychomikzjecie: Aleś się uparł tej koperty.. Akurat taki jest ten temat, akurat to wykopek zauważył. Akurat może powinieneś to właśnie nagłaśniać żeby ludzie zauważyli problem, bo domyślam się, że poza niepełnosprawnymi i rodzinami tychże nie mają skąd się o tym dowiadywać to raz. Dwa, że moim zdaniem nie da się kategoryzować ludzi na podstawie - ten sam nie doprowadził do swojej niepełnosprawności to niech żyje i ma, a ten co
aret
aret
01.03.2017, 04:44:07
  • 493
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 52
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dziobaczka
Dziobaczka 01.03.2017, 15:15:17
  • 1
@lavinka: dokładnie, gdybym miała za żłobek lub opiekunkę zapłacić swoją pensję to wolałabym sama się swoim dzieckiem zająć. Praca dziś jest jutro nie ma, można być super korposzczurem a i tak wylecieć. Pracę zawsze można zmienić, a straconych z dzieckiem chwil nie nadrobi się nigdy. I kobieta która się zajmuje swoimi dziećmi wcale nie musi być od razu matką polką bez ambicji pierdzącą przed telewizorem.
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 02.03.2017, 21:46:36
  • 0
@lavinka: o to to, zgadzam się. Generalnie nie rozumiem takiego stawiania pracy ponad wszystko. Nie da się mieć ciastka i zjeść ciastka. Nie da się mieć dziecka, super je wychować nie wychowując go. Szczególnie małego, bo ono jeszcze nie rozumie. Są inne możliwości, które wskazałaś, bo ja też nie mówię, żeby nic nie robić latami poza opieką nad dzieckiem. Po prostu jak dla mnie to są zaburzone priorytety. Oczywiście mówimy
  • Odpowiedz
p.....a
p.....a
konto usunięte 01.03.2017, 08:04:23
  • 573
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 71
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dziobaczka
Dziobaczka 01.03.2017, 15:22:16
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 01.03.2017, 17:28:01
  • 10
@ricz008: a co mają powiedzieć ludzie, którzy już w szkole/ na studiach nie mogli liczyć na rodziców i musieli pracować? To często nie wynika z tego, że ktoś jest leniem i mu się nie chce, albo p----------a kasę. To jak na studiach, jeden leciał na trójach i był z siebie zadowolony, a w międzyczasie chwał browary i wódę i jakoś to przeszedł, a inny faktycznie chciał się czegoś nauczyć albo
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 01.03.2017, 18:53:44
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
O.....y
konto usunięte 01.03.2017, 10:41:39 via Android
  • 186
Osobiście to uważam, że najwredniejszymi polaczkami są tacy, co to ich boli 500+. Lepiej było, jak ten patol Waldek, co to siedział na bezrobociu od zawsze, zdychał z czteroosobową rodziną, jak trójka dzieci każde wakacje siedziała w domu.
Ale jak ktoś ciągnął jakieś niemieckie albo norweskie Kindergeldy w 2010 roku, to był zaradny, a i kraj ze standardem płacenia "za" dziecko był cywilizowany!
#500plus #polakicebulaki #gardze
  • 153
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dziobaczka
Dziobaczka 01.03.2017, 16:48:23
  • 8
@Oszaty: Co za absurd. A tobie by się podobało jakby ktoś przyszedł do ciebie do domu i zabrał ci z portfela 2 stówy bo karynka z bloku obok znowu wpadła i TRZEBA jej pomóc? Dlaczego ma istnieć coś takiego jak składka na cudze dzieci, podczas gdy gros osób ciężko zapieprza żeby stać go w końcu było na własne bez wyciągania łapy? Dlaczego ktoś ma być nagradzany gotówką do ręki tylko
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 01.03.2017, 17:30:47
  • 0
@Nakryls: No ok, też prawda, chodziło mi raczej o to, że jeśli już koniecznie jakkolwiek gratyfikować czy powiedzmy promować postawę posiadania więcej niż jednego dziecka, to nie w postaci gotóweczki do kieszeni za nic, a raczej w postaci takich uproszczeń. Bo program ten jak mniemam zakłada, że dobrze by było aby obywateli było więcej, a tendencja jest raczej spadkowa.
  • Odpowiedz
NoAngel
NoAngel
NoAngel
01.03.2017, 10:19:20
  • 22
Jak dlugo byliscie ze swoimi drugimi polowkami gdy sie oswiadczyliscie?
Ile mieliscie lat?

#niebieskiepaski #zwiazki
  • 119
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dziobaczka
Dziobaczka 01.03.2017, 17:06:47
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

488

Jacek Kurski: "Randki gejów są niezgodne z Konstytucją RP"

Pokaż treści 18+

Jacek Kurski: "Randki gejów są niezgodne z Konstytucją RP"

"Nie sądzę, żeby pary jednopłciowe pojawiły się w programie ("Pierwsza Randka"), ponieważ jesteśmy telewizją publiczną i musimy przestrzegać pewnych zasad twardo wyrażonych zarówno w konstytucji, jak i w prawie."

Goofas
z
teleshow.wp.pl
dodany: 01.03.2017, 11:07:36
  • 287
  • #
    polityka
  • #
    neuropa
  • #
    bekazpisu
  • #
    tvpis
  • #
    homofobia
  • #
    bekazprawakow
Dziobaczka
Dziobaczka 01.03.2017, 14:43:47
  • -8
@abdullahibnalibali: ten kto wymyślił tą całą homofobię to ma teraz niezła bekę, bo przecież fobia to paniczny strach, a nikt się homoseksualistów nie boi, co najwyżej nie chcą ich oglądać biegających nago po mieście ;)
RoHunter
RoHunter
RoHunter
27.02.2017, 05:28:57 via iOS
  • 26
Dla mnie najlepszy, kocham ten film. Szkoda. Brawo dla wszystkich laureatów 6 Oscarów dla tego filmu.
#oscary #oscary2017 #lalaland
RoHunter - Dla mnie najlepszy, kocham ten film. Szkoda. Brawo dla wszystkich laureató...

źródło: comment_3KJtQxksRO41hAmRk2dzD78bvBQy7pKQ.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dziobaczka
Dziobaczka 27.02.2017, 08:44:22
  • 0
@RoHunter: z tych sześciu i tak zasłużone tylko 4. A już w szczególności ten dla Emmy, pomimo całej mojej sympatii do niej, kompletnie niewiarygodną postać stworzyła, cały czas widziałam tam Emmę Stone, a nie graną postać, przykre
  • Odpowiedz
i.....t
i.....t
konto usunięte 27.02.2017, 08:34:38
  • 10
Wszystkie osoby, które mnie znają wiedza, że chociaż czasami głoszę niepopularne wśród lewicowych środowisk opinie, gdyż jako biały, heteroseksualny mężczyzna, wywodzący się ze społeczności katolickiej powoli stałem się członkiem najbardziej dyskryminowanej grupy społecznej. Mimo to zawsze ze wszystkimi współdziałam i nikomu nie zaglądam ani w metrykę, ani do łóżka - jako prawicowiec wyznaję zasadę: rób sobie co chcesz póki innemu tym nie szkodzisz -i takiej samej zasady oczekuję wobec siebie.
Po co
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dziobaczka
Dziobaczka 27.02.2017, 08:39:45
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
odyn88
odyn88
23.02.2017, 23:50:37
  • 235
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dziobaczka
Dziobaczka 24.02.2017, 13:22:30
  • 0
@fabek: ej ale majonez to zostaw w spokoju! też kocham (no może nie z czipsami i nie przed telewizorem) ale gruba nie jestem!
  • Odpowiedz
B.....l
B.....l
konto usunięte 24.02.2017, 05:19:45
  • 887
Mirki, oglądaliście ten nowy polski "serial" - Dzień w którym pojawiła się forsa?
Jak nie to obejrzyjcie, zobaczycie jak łatwo można roztrwonić 80 tysięcy.
Jest sobie młoda para z 2 dzieci, żyją tylko z 500+ (łącznie mają 1000 zł na 4 osoby na miesiąc!), nie mają ciepłej wody, ze ścian odpada tynk, dieta to się opiera chyba na czokoszokach, ale nagle bum! dostają 80 tysięcy, mogą z nimi zrobić co tylko chcą, wydać na
B.....l - Mirki, oglądaliście ten nowy polski "serial" - Dzień w którym pojawiła się ...

źródło: comment_eTQ556dOqc4XpkUFea06cxME7RR2bkW8.jpg

Pobierz
  • 172
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dziobaczka
Dziobaczka 24.02.2017, 12:20:07
  • 12
@wiluxpl: Zgadzam się, ustawione czy nie ustawione, niestety takich ludzi jest gros i takie sytuacje wcale nie byłyby oderwane od rzeczywistości, chyba, że by poszli do kogoś, komu się faktycznie jakoś powinęła noga, został niepełnosprawny jeden członek rodziny i sobie nie radzą - tacy ludzie wiedzieliby na co spożytkować pieniądze. Naoglądałam się patologii, na wódę jest, na fajki jest, ale jaka bieda i jak to ciężko. Generalnie może zrobił się
  • Odpowiedz
Majster12
Majster12
Majster12
23.02.2017, 23:56:07 via Android
  • 1901
Jadę jutro do Częstochowy, pomodlę się za każdego kto zaplusuje. #mikromodlitwa
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dziobaczka
Dziobaczka 24.02.2017, 11:33:19
  • 4
@oiio: Nie wiem na czym opierasz te teksty, ale śmiesznie się to czyta, jakby to była jakaś Sodoma i Gomora xD I w sumie jest bo gros mieszkańców takich jak Ty jest tak strasznie przeciwko Jasnej Górze, dzięki której notabene jeszcze ktokolwiek w ogóle do niego przyjeżdża i daje zarobić, że jest to faktycznie jedno z bardziej bezbożnych miast po wybraniu nowych władz, której celem jest tylko pognębienie tego miejsca
  • Odpowiedz
zdjecie_z_wenszem
zdjecie_z_wenszem
16.02.2017, 10:28:43
  • 16
Akat koteł nie może się przeturlać tego typu.
#smiesznekotki #heheszki #zwierzaczki
zdjeciezwenszem - Akat koteł nie może się przeturlać tego typu.
#smiesznekotki #hehe...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dziobaczka
Dziobaczka 16.02.2017, 18:10:02
  • 0
o jeju, biedny niepełnosprawny kotek, nie ma się co śmiać (╯︵╰,)
  • Odpowiedz
johanlaidoner
johanlaidoner
16.02.2017, 07:41:14
  • 799
Idiotyczny marketing w Neutrogenie
Po pierwsze krem Neutrogena nie ma nic wspólnego z Norwegią. Firma Neutrogena została założona w USA przez amerykańskiego Żyda i należy do amerykańskeigo koncernu Johnson&Johnson. Umieszczają tam flagę Norwegii bo niby stworzyli jakąś formułę wzorowaną na kremach norweskich rybaków, a Norwegia kojarzy się dobrze więc pewnie dlatego jest tam ta flaga.
Największą głupotą jest jednak reklamowanie jakieś wersji tego kremu jako posiadającej dodatek "maliny nordyckiej". Co to k...wa
johanlaidoner - Idiotyczny marketing w Neutrogenie
Po pierwsze krem Neutrogena nie m...

źródło: comment_0U7XVIpDa8ccHxmuR2hrAd1F8ivosNbs.jpg

Pobierz
  • 93
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dziobaczka
Dziobaczka 16.02.2017, 11:27:07
  • 0
@biurwa: czemu seria z liśćmi manuka jest śmieszna? przecież istnieje taki krzew jak manuka?
@johanlaidoner: z kremów do rąk ponoć dobry jest, notabene też akurat Ziaja xD z mocznikiem, jakkolwiek by to niektórym śmiesznie nie brzmiało
Dziobaczka - @biurwa: czemu seria z liśćmi manuka jest śmieszna? przecież istnieje ta...

źródło: comment_45Z44I7yEYwcw4AxIKvBFOfVHc7bFP7j.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
MKULTRA
MKULTRA
15.02.2017, 07:52:34
  • 161
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 142
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dziobaczka
Dziobaczka 15.02.2017, 13:32:37
  • 2
@pasikonikkk: Dokładnie. Nie każdego jest stać na mieszkanie, jeszcze spróbujmy odróżnić, jedni mieszkają w pcimiu dolnym i tam może byłoby stać, a inny mieszka w stolicy gdzie ceny są koszmarne i niekiedy musi latami zbierać na wkład własny żeby potem Bóg wie jak się szczycić, że o to ma mieszkanie i kredyt na 30 lat
@mroznykasztan: akurat są miasta gdzie wynajem kosztuje tyle co rata kredytu więc nie
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 15.02.2017, 13:43:58
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 15.02.2017, 13:59:30
  • 1
@ToTrocheBardziejSkomplikowane: Ale to jest absurd. Wg mnie to mieszkanie/ dom jest dobrem luksusowym, na które z definicji faktycznie nie każdego powinno być stać, a jeśli nie stać go na dobro luksusowe to wynajmuje. Z zasady więc byłby to absurd aby wynajem był droższy od kupna nowych mieszkań. Rzecz w tym, że nikt tych mieszkań nie wynajmuje ze stratą. Nie uważasz, że cena wynajmu miesięcznego uniemożliwia dorosłej, nawet nie tak najgorzej
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 15.02.2017, 14:23:17
  • 2
@ToTrocheBardziejSkomplikowane: nie o to chodzi. W tym wypadku, jeśli czynsz to powiedzmy 300 zł, wynajmowanie za 1500 zł to "lekka" przeginka, za coś, co często nie jest tego wcale warte i na dodatek obwarowane jest zasadami, gdzie ktoś chce byś dbał jak o swoje jednocześnie czując się jak więzień bo nic ci nie wolno, nawet mieć zwierzaka. Płace nie odpowiadają cenom - o to chodzi, nie każdy jest programistą 15
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 15.02.2017, 14:35:46
  • 3
@ToTrocheBardziejSkomplikowane: To ja nie rozumiem, wychodzimy z założenia, że każdy człowiek po studiach ma już zajebistą pracę powyżej średniej krajowej czyli powyżej 3500 zł miesięcznie, a ci którzy nie to mają mieszkać w małych miastach gdzie stać ich na wynajem? Czyli posiadanie mieszkania jest towarem luksusowym, wynajem mieszkania (bez meldunku, możliwości czucia się jak u siebie) też jest towarem luksusowym, więc co zostaje reszcie społeczeństwa? I zakładanie, że każde mieszkanie
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 15.02.2017, 14:36:46
  • 2
@Dziobaczka: mercedesem dla mnie w tym momencie można nazwać posiadanie na własność. Nie stać, to nie porywa się z motyką na słońce, a więc musi być jakieś rozsądniejsze rozwiązanie w rozsądniejszej cenie.
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 15.02.2017, 14:59:01
  • 0
@mroznykasztan: nie, nie uważam że każdy powinien posiadać mieszkanie na własność, napisałam o tym niżej, uważam to za towar luksusowy, ale w związku z tym wynajem powinien być siłą logiki tańszy bo skoro nie każdego stać kupić własne to gdzie ma mieszkać? Mówię o Warszawie i nie gadaj, bo jestem w temacie mieszkań wynajmu i kupna od paru ładnych lat i jeszcze kawalerki za 1300 nie spotkałam, no chyba, że
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 15.02.2017, 15:06:50
  • 3
@ToTrocheBardziejSkomplikowane: to że wiele osób tak robi oznacza że to jest i powinno być normalne? Rozumiem że dla Ciebie też szczytem marzeń jest mieszkać do 30 albo i 40 z grupą obcych ludzi bo ceny są kosmiczne? Ja akurat wynajmuję mieszkanie z mężem, ale mimo że zarabiam powyżej 2 tys miesięcznie, nie byłoby mnie stać samej na wynajem chociażby malutkiej kawalerki, bo musiałabym pewnie 3/4 swojej wypłaty wpieprzyć w wynajem.
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 15.02.2017, 15:33:56
  • 2
@ToTrocheBardziejSkomplikowane: a ja nie mam nic wspólnego z komunizmem, sporo osób które te mieszkania w stolicy posiadają ma je za bezcen właśnie po komunie wykupione... Najprawdopodobniej w końcu sami zdecydujemy się kupić mieszkanie na ten durny kredyt bo zwyczajnie widzę 0 opłacalności płacić prywaciarzowi tyle samo ile wyniosłaby pewnie rata kredytu i dla mnie to akurat absurd, bo jest gros ludzi którzy nawet na ten wkład własny nie mają. Wynajmiesz
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 15.02.2017, 15:40:56
  • 0
@mroznykasztan: może źle się wyraziłam, chodzi o wynajem na długi okres czasu np na 10,20 lat lub dożywotnio, nie wyobrażam sobie by to wtedy nie łączyło się z meldunkiem który w niektórych sytuacjach jest o dziwo nadal potrzebny, np. znajoma prosi się wynajmującej o meldunek by móc uczęszczać do szkoły rodzenia (domyślam się, że będąc zameldowana ma jakieś zniżki czy coś) no i pomijając meldunek te inne sprawy o których
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 15.02.2017, 15:45:45
  • 1
@mroznykasztan: @pasikonikkk: mam właśnie takie zdanie, ja nie mówię, że wszyscy wynajmujący są źli itd. ale też znam niestety dużo więcej tych złych historii, gdzie oszukują, wbijają na mieszkanie bez choćby telefonu wcześniej, podnoszą czynsz o 300 zł albo wypad, albo właśnie z miesiąca na miesiąc wyrzucają bo kolegi żony córka teraz będzie wynajmować, a jednak chyba nie powinno być dla człowieka jakimś luksusem mieszkanie w miarę normalnych
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 15.02.2017, 16:18:26
  • 0
@mroznykasztan: ja tam się stawiam po obydwu stronach, no i niestety, właściciel posiada nieruchomość więc to on ustala zasady, to on ma prawo wypowiedzieć komuś umowę, zmienić czynsz, wynajmujący albo się na to pisze, albo wypad. To również właściciel decyduje komu mieszkanie wynajmie, jak ktoś mu nie podpasuje to po prostu może takiej osobie nie wynajmować. Jasne, że można mieć pecha i trafić na kogoś kto narobi syfu, czy coś
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 15.02.2017, 21:44:34
  • 0
@mroznykasztan: a ja tłumaczę setny raz, ile jest takich osób, które od razu po studiach zarabiają więcej niż średnia krajowa? można założyć, że za 10 lat będziesz zarabiał 2 albo 3 razy tyle, a jakieś 80% Polaków może nigdy nie dojedzie do średniej. Państwo nie może sztucznie obniżyć cen mieszkań czy wynajmu, sporo ludzie ciężko za przeproszeniem z--------a żeby chociaż uzbierać na wkład własny, nie mają tego komfortu żeby kończąc
  • Odpowiedz
laaalaaa
laaalaaa
15.02.2017, 07:09:34
  • 65
Faktycznie siłka zbędna ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#mama #dzieci #humorobrazkowy
laaalaaa - Faktycznie siłka zbędna ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#mama #dzieci #humorobrazkowy

źródło: comment_eT8NlWwxucCY1xKh5LcruthiHsvOjeyB.jpg

Pobierz
  • 46
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dziobaczka
Dziobaczka 15.02.2017, 14:42:27
  • 3
@laaalaaa: takie kontenty to na fejsika do kółka wzajemnej adoracji, tam wiecznie można poczytać o tym jakie to matki są uciśnione, jak to mają mnóstwo roboty, jaki to mają syf bo nie mają na nic czasu (z wyjątkiem fejsika) i jakim prawem urlop macierzyński nazywa się urlopem (dodam przy okazji od razu wyjaśnienie zanim tłumy na mnie zaczną napierać: otóż urlop macierzyński nie jest urlopem WYPOCZYNKOWYM, a więc nazwa jak
  • Odpowiedz
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
14.02.2017, 09:14:39
  • 1
#anonimowemirkowyznania
Mirki zdaję sobie sprawę, że jestem na stronie gdzie roi się od stulejarzy ale sporo tu też ludzi dojrzałych i do nich zwracam ten wpis. Pytam osób, które świadomie planowały posiadanie dzieci - ile zajęło wam czekanie na 2 kreski na teście? Dla ułatwienia dodaję ankietę. W ogóle co to za j----a ironia, kiedyś jak dziewczynie się spóźniał to panikowałem jak szalony żeby tych kresek nie było (i nie

Ile miesięcy staraliście się o dziecko zanim się udało?

  • 1 - 3 miesiące 31.1% (14)
  • 3 - 6 miesięcy 8.9% (4)
  • 6 -12 miesięcy 6.7% (3)
  • 12 - 24 miesiące 2.2% (1)
  • więcej niż 24 miesiące 11.1% (5)
  • nie doczekaliśmy się 40.0% (18)

Oddanych głosów: 45

  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dziobaczka
Dziobaczka 14.02.2017, 11:10:41
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 14.02.2017, 13:00:53
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 14.02.2017, 13:44:36
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 14.02.2017, 13:46:23
  • 0
@AnonimoweMirkoWyznania: najgorsze są właśnie te presje nakładane przez rodzinę. My też w lipcu wzięliśmy ślub i non stop wszyscy tylko jeden temat widzą, aż mamy czasem dosyć. Nawet mi jedna ciotka wywróżyła, że jak mam już ten 28, prawie 29 lvl to musimy przed 30 bo potem to już kaplica i w ogóle bezdzietność xD Na razie są heheszki z tego, ale zabraliśmy się już za robotę i też mam
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 14.02.2017, 19:34:25
  • 0
@brmstufldigart: Nie jest miłe, że mi tego życzysz. Ja bym nikomu nie życzyła, żeby się z czymś takim borykał. Rozumiem, że dla Was to była ciężka sytuacja, ale chyba za bardzo oceniasz ogól populacji na swoim przykładzie - o tym mówię. Są przypadki takie jak mówisz, choć też trudno ocenić, nie wiem jak dokładne badania robiliście i czy faktycznie wszystko zostało wykryte. Nie mniej, są też osoby które świadomie się
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 14.02.2017, 20:40:29
  • 1
@brmstufldigart: Fakt, do tego ciężko się przyznać jak nie wychodzi. Dlatego właśnie wolimy mówić, że jeszcze nie czas i tak dalej. Tylko najbliżsi wiedzą, że byśmy chcieli. Mam jednak nadzieję, że nie będzie to tyle trwać, bo najmłodsi nie jesteśmy, a fajnie by było mieć więcej niż jednego bąbla ;) Cieszę się, ze Wam się udało mimo początkowych problemów.
  • Odpowiedz
Q.....q
Q.....q
konto usunięte 09.02.2017, 20:40:14
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dziobaczka
Dziobaczka 14.02.2017, 19:28:36
  • 0
@QWRtaW5pV3lrb3B1VG9DaW90YUlDaHVq: ktoś tu ma kompleksy i myśli, że rozmiar ma znaczenie xD
  • Odpowiedz
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
14.02.2017, 10:58:44
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dziobaczka
Dziobaczka 14.02.2017, 11:01:52
  • 2
@AnonimoweMirkoWyznania: poznać może na chyba tylko po badaniach. Skoro stosunek jest przerywany to szanse na ciążę maleją, tym bardziej jeśli w nią nie celujecie bo rozumiem, że to ma na celu uniknięcie ciąży. Zweryfikować można jak zaczniecie normalnie współżyć i to w dni płodne planując poczęcie. Jak ona ma cykle regularne to najczęściej nie upatruje się problemów. Można porobić badania krwi, nasienia, hormonów, ale diagnoza całkowitej bezpłodności pada naprawdę bardzo
  • Odpowiedz
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
14.02.2017, 08:41:02
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dziobaczka
Dziobaczka 14.02.2017, 09:06:55
  • 1
@AnonimoweMirkoWyznania: nie spróbujesz to się nie dowiesz, bez przesady, to nie jest dyskwalifikujące, że nie wkładałeś jak się tylko nadarzyła okazja
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 14.02.2017, 09:15:23
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 14.02.2017, 09:23:43
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 14.02.2017, 09:29:05
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 14.02.2017, 09:34:26
  • 0
@wyjde_z_przegrywu: no skoro tak twierdzisz..
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 14.02.2017, 09:37:08
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Dziobaczka
Dziobaczka 14.02.2017, 09:43:17
  • 1
@wyjde_z_przegrywu: ale przecież to żenujące, skąd wiesz, że każdy mijany to zrobił, choćbyś im zajrzał w gacie to byś tego nie wiedział. Najwidoczniej masz słabą psychikę skoro tak wielkie znaczenie miała dla ciebie jakaś wyimaginowana presja. Ja też miałam świadomość, że wszystkie koleżanki już rozdziewiczone ale jakoś nie umierałam z tego powodu, co więcej nadal uważam, że było warto. Bo co to za frajda puścić się z byle kim byle
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11
  • Strona 3 z 11
  • >

Karolina

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 05.05.2015

    Komentator
  • Rocznica
    od 16.01.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 13.11.2017

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 16.01.2015

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking