Dziś dalszy ciąg tuningowania silnika Simsona tak aby na czerwcowym wyjeździe dał rady w górach gdzieś tam na południu Europy.
Tematem przewodnim dzisiejszego składania jest tłok.
Tłok tłokowi nie równy, po pierwsze i najważniejsze może byś zrobiony z różnych stopów metali.
Po drugie może mieć różną ilość pierścieni




































Dziś powracam z waszym ulubionym wątkiem na tagu #motocykle czyli tuningiem silnika Simsona.
Powiększyliśmy kanały w naszym cylindrze oraz je wyszlifowaliśmy to teraz czas na zmniejszenie szkodliwej objętości komory korbowej.
Gdy zmniejszymy komorę korbową zwiększy się ciśnienie mieszanki która będzie przepychanka nad tłok i będzie pod większym ciśnieniem usuwać spaliny i wypełniać komorę spalania, czyli będzie się mieściło więcej mieszanki paliwowo powietrznej (to jest takie turbo tylko w 2t). Najprościej
źródło: temp_file4839450850141380846
PobierzTutaj porównanie od przodu tuningowego wału i oryginalnego
źródło: temp_file5438207912227570474
Pobierzźródło: temp_file1552800956410442761
Pobierz