@bidzej: Jest w tym sporo prawy, co piszesz. Jakby dodać, że kierowca jedzie po kilkanaście godzin bez należytego odpoczynku - a to norma w tych przewozach minibusami na zachód...
@PiotrFr: Nie ma żadnego przepisu wymagającego, aby kierowca w kabinie miał np. paragon za hotel z zeszłej nocy. Powinni karać za przyłapanie na gorącym uczynku tak naprawdę
@adam_stk: Ale to co wolisz to jedno, a to jaka jest rzeczywistość to drugie. Ja bym chciał helikopter ;) PS: Poza pracownikami produkcji będą tam też potrzebne stanowiska nieco wyższego szczebla
@adam_stk: Cykl życia auta dostawczego jest o wiele, wiele dłuższy niż osobówki, więc ta inwestycja to raczej na długie lata. Poza tym na jedno miejsce w takiej fabryce automotive przypada 4-5 miejsc pracy u podwykonawców, często otwierających zakłady blisko takowej montowni.
@DanyDwaBanany: To już pytanie do niemieckich celników, dlaczego dali 460 ojro kary swojemu obywatelowi, ale chyba zgodny z prawem przewóz blisko 1000 litrów ON nie był w takim razie
@FFFFUUUU: Sąd wydał zakaz prowadzenia pojazdów a kolo prosto z paki wsiadł za kierownicę. I to nie jadąc po bułki 2 km, tylko do busa z zabudową na trasy międzynarodowe...
@wuadek: Kurier specjalnie wraca się ładować, bo inaczej nie da rady obskoczyć wszystkich paczomatów. A z wiekiem zasięgi elektryków spadają wraz z degradacją baterii, niech to będzie nawet te 2-3% rocznie, to po 3 latach nie ma 6-9% tych 80 km
@nowy21: Każdy z normalną kabiną i 6 metrową skrzynią - dopuszczalna długość wystającego poza obrys pojazdu ładunku (według polskiego prawa) to 2 metry. Więc na kat. B przewieziesz w ten sposób oznaczając odpowiednio ładunek 8 metrowe profile