Szanowni Wykopowicze,
Nie raz widziałem, że siła w naszej społeczności jest wielka, może teraz też się uda pokazać jak niektóre firmy są bardzo #januszemarketingu. Meble w Meblobranie.pl kupiłem 15 maja, brakowało elementów. Trzy razy odwiedził mnie kurier dosyłając kolejne paczki - nadal brakuje kluczowych elementów montażowych. Sklep ma mnie w nosie. Na infolinii słyszę, że nie pomogą - bo jest od tego formularz. Na formularzu odpowiadają po kilku dniach, a ja od 1,5 miesiąca nie mam złożonych mebli, bo ciągle czegoś brakuje.
Chciałem się z nimi dogadać na Facebooku tym postem, który jest poniżej, ale zostałem zablokowany(?!).
Tak to się w 2020 roku traktuje klienta, ma zostawić pieniądze, towar ma niekompletny, wyjaśnić się nic nie da, a na Facebooku blokują...
Nie ma to jak kupić meble na balkon w Meblobranie https://www.meblobranie.pl/ – szybki czas dostawy, a zestawu potrzebowałem na przyjęcie za 4 dni. Myślałem, że będzie łatwo, szybko i przyjemnie. Niestety wszystkie te słowa stały się przeciwieństwami. Prawie miesiąc temu kupione meble, a mój balkon nadal stoi pusty. Niestety na imprezie nie miałem miejsca dla gości, jakby ktoś chciał zapalić, czy usiąść na zewnątrz.
Słyszysz dźwięk dzwonka, kurier. Pełny entuzjazmu otwieram paczkę, otwieram elementy, zaczynam składać meble. Niestety po chwili patrzę, ale czegoś brakuje. Kontakt ze sprzedawcą, ustalenie czego brakuje – firma zapewnia mnie, że dośle elementy. Zjawia się drugi kurier – znowu zaczynam przygodę ze składaniem. Okazuje się, że znowu brakuje elementów. Znowu kontakt z firmą i kolejna przesyłka, już trzecia. Niestety nadal czegoś brakuje.
Ja bardzo rozumiem, że przy logistyce może coś wypaść, jak w przypadku pierwszej paczki, ale dwie dosyłki zaznaczonych elementów a ja nadal mam pusty balkon?
Nawet z człowiekiem nie można porozmawiać bo infolinia odsyła ciągle do formularza kontaktowego, z którym coś dogadać się nie mogę bo nie dosyłają tego co potrzebuję.
Czy ktoś ma pomysł jak mogę wymusić na firmie dostarczenie tego, co mam dostać?
Wykopowicze, pomóżcie, bo tracę nadzieję, że w tym sezonie będę mógł rano wypić kawę na balkonie (╯︵╰,)
https://www.facebook.com/Meblo...
https://www.meblobranie.pl/
Komentarze (111)
najlepsze
Zakopuję, zawołajcie mnie jak pojawią się dowody.
Mieszkam #zagranico i kupiłem okap kuchenny ostatnio, przyszedł, zamontowałem, włączyłem i okazałsię niesprawny. Dosłownie jeden telefon do sprzedawcy i tydzień pózniej (opóznienie bo Covid) przyjechali, zabrali okap i przywiezli nowy ... który też okazał się niesprawny (brawo Hotpoint). Telefon do sprzedawcy z żądaniem zwrotu pieniędzy. Sklep
@dwie_szopy_jackson: cóż. to wynika z cebulactwa polaków. kupują tam gdzie najniższa cena w większości a konkurencja też nie taka wielka. Skreślisz kilka sklepów z wpadkami to co zostanie? chyba tylko amazon...
sprzedawcy walczą ceną, na serwis/obsługę posprzedażową nikt nie patrzy. Nawet jeżeli na początku sklep się stara to po jakimś czasie i tak wyjebka byle taniej, bo cena
Nie no, spoko. Ja tez czasami lubie ryzykowac :D
W innych sklepach pewnie by sapali na to. Podobnie castorama itp. nikt nic nie gada.
Na rekojmie masz 2 lata wiec nie masz sie co spieszyc.
W trakcie składania wyszło, że oparcia są w innym odcieniu niż siedziska. Wyglądało to tak jakby były z innej partii produkcji.
Rano po wystawieniu ich na zewnątrz w świetle dziennym okazało się, że nic do siebie nie pasuje.
Oparcia są w innym kolorze niż siedziska, stół ma białe przebarwienia i wygląda na używany, poduszki są