Szanowni Wykopowicze,
Nie raz widziałem, że siła w naszej społeczności jest wielka, może teraz też się uda pokazać jak niektóre firmy są bardzo #januszemarketingu. Meble w Meblobranie.pl kupiłem 15 maja, brakowało elementów. Trzy razy odwiedził mnie kurier dosyłając kolejne paczki - nadal brakuje kluczowych elementów montażowych. Sklep ma mnie w nosie. Na infolinii słyszę, że nie pomogą - bo jest od tego formularz. Na formularzu odpowiadają po kilku dniach, a ja od 1,5 miesiąca nie mam złożonych mebli, bo ciągle czegoś brakuje.
Chciałem się z nimi dogadać na Facebooku tym postem, który jest poniżej, ale zostałem zablokowany(?!).
Tak to się w 2020 roku traktuje klienta, ma zostawić pieniądze, towar ma niekompletny, wyjaśnić się nic nie da, a na Facebooku blokują...
Nie ma to jak kupić meble na balkon w Meblobranie https://www.meblobranie.pl/ – szybki czas dostawy, a zestawu potrzebowałem na przyjęcie za 4 dni. Myślałem, że będzie łatwo, szybko i przyjemnie. Niestety wszystkie te słowa stały się przeciwieństwami. Prawie miesiąc temu kupione meble, a mój balkon nadal stoi pusty. Niestety na imprezie nie miałem miejsca dla gości, jakby ktoś chciał zapalić, czy usiąść na zewnątrz.
Słyszysz dźwięk dzwonka, kurier. Pełny entuzjazmu otwieram paczkę, otwieram elementy, zaczynam składać meble. Niestety po chwili patrzę, ale czegoś brakuje. Kontakt ze sprzedawcą, ustalenie czego brakuje – firma zapewnia mnie, że dośle elementy. Zjawia się drugi kurier – znowu zaczynam przygodę ze składaniem. Okazuje się, że znowu brakuje elementów. Znowu kontakt z firmą i kolejna przesyłka, już trzecia. Niestety nadal czegoś brakuje.
Ja bardzo rozumiem, że przy logistyce może coś wypaść, jak w przypadku pierwszej paczki, ale dwie dosyłki zaznaczonych elementów a ja nadal mam pusty balkon?
Nawet z człowiekiem nie można porozmawiać bo infolinia odsyła ciągle do formularza kontaktowego, z którym coś dogadać się nie mogę bo nie dosyłają tego co potrzebuję.
Czy ktoś ma pomysł jak mogę wymusić na firmie dostarczenie tego, co mam dostać?
Wykopowicze, pomóżcie, bo tracę nadzieję, że w tym sezonie będę mógł rano wypić kawę na balkonie (╯︵╰,)
https://www.facebook.com/Meblo...
https://www.meblobranie.pl/
Komentarze (111)
najlepsze
Pozdrawiam pracowników firmy, którzy czytają ten post. Możecie już mnie odblokować? ᶘᵒᴥᵒᶅ
Szybki edit: zgłoś oszustwo przez konkretną osobę, a nie działalność/spółkę. Ognisko pod konkretną dupą działa zazwyczaj sprawniej.
Żebyś się nie zdziwił
Komentarz usunięty przez moderatora
No i zawsze możesz poprosić o bezpośredni kontakt i sam wyjaśnić sprawę zamiast się męczyć z dzbanami pośrednikami.