Aktywne Wpisy

Ewa_Jas +14
#medycznamarihuana
www.terpeneatlas.org
Cześć! Jestem Lekarzem, od ponad 5 lat prowadzę Pacjentów w terapii konopnej. I mimo że robię to na co dzień, obecna liczba odmian na rynku bywa przytłaczająca - dlatego stworzyłam narzędzie, które pomaga mi samej dobierać susz pod Pacjenta podczas konsultacji, chcę się nim podzielić.
To
www.terpeneatlas.org
Cześć! Jestem Lekarzem, od ponad 5 lat prowadzę Pacjentów w terapii konopnej. I mimo że robię to na co dzień, obecna liczba odmian na rynku bywa przytłaczająca - dlatego stworzyłam narzędzie, które pomaga mi samej dobierać susz pod Pacjenta podczas konsultacji, chcę się nim podzielić.
To
zaspanyziom +452

Lvl 26 i od 2 lat przechodzę kryzys, z którym nie potrafię sobie poradzić.
Praca w tym słynnym #it jako #programista15k od 6lat. Wypaliłem się zawodowo do tego stopnia, że jestem w stanie nabić miesięcznie max 100 dupo-godzin (minimum żeby się utrzymać). Nie potrafię zaangażować się już w projekty. Aktualny model pracy (zdalna+elastyczny czas pracy) nie pomaga, bo w kółko odwlekam rzeczy, aż do momentu gdzie muszę przyk*rwić 4 nocki pod rząd, żeby je nadgonić. Mam też kupę zaległości, które ciągnę od pół roku, ale przez rozpierd*l organizacyjny nikt się o nie na razie nie upomina. Z tego wszystkiego niesamowicie zaniedbuję też swoje zdrowie (spora otyłość 140kg/170cm, nałogowe walenie energoli, żeby poczuć się lepiej, zmuszanie się do podstawowej higieny)
Chciałbym zmiany, ale kompletnie nie wiem co mam w życiu robić. Nie chcę być programistą. Nie miałbym szans w dzisiejszych rekrutacjach po takim czasie stagnacji nawet gdybym był w stanie zmusić się do nauki. Rewolucja #ai też dodaje swoje 5 groszy. Z obiektywnie dobrej pracy mam ochotę uciec do najgorszej roboty za granice, żeby tylko moja głowa była w końcu wolna.
Czuję się zagubiony i mam ochotę się po prostu poddać. Nie wiem gdzie szukać pomocy.
#przegryw #pracbaza #depresja #adhd
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim