Wpis z mikrobloga

@dobry-informatyg: bo najmniej prawdopodobne w tej historii jest to, że jakaś firma chciała tylko 10k. Cokolwiek taka apka by nie miała robić to Claude może się tym zająć łącznie z tworzeniem kont, apka mobilna, podłączeniem płatności czy jakichś czytników rfid
  • Odpowiedz
@TomSz:

Cokolwiek taka apka by nie miała robić to Claude może się tym zająć łącznie z podłączeniem płatności czy jakichś czytników rfid

tak i kod jest gotowy do wjazdu na proda, oczywiście, szczególnie kiedy prompta pisała osoba nietechniczna. Wygeneruj kod i bzikaj
  • Odpowiedz
@TomSz: istnieje dużo prawdopodobieństwo, że kod który będzie pisany przez osobę techniczną, będzie lepszy od wygenerowanego przez AI, na podstawie prompta, który taka osoba napisała, gdyż taka osoba nie zna całego kontekstu, edge casów i funkcjonalności, które powinno wziąć się pod uwagę, ale co ja tam wiem. Jestem tylko zwykłym programistą ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@dobry-informatyg: pisalem z 10 razy o tym na wykopie ale robiłem ziomkowi review takiej apki napisanej przez osobę nietechniczną, ot chcieli zrobić MVP. Zacznę od tego ze aplikacja wyglądała giga dobrze - to trzeba przyznać. Ale backendowo - pole hasło na UI walidacja na ilość znaków. Przez api ktore jest niezabezpieczone? Przeszło kilkadziesiąt tysięcy znaków. Żeby było śmieszniej te hasło wraca w responsie do klienta. Samo api - zero autoryzacji.
  • Odpowiedz
Przeszło kilkadziesiąt tysięcy znaków. Żeby było śmieszniej te hasło wraca w responsie do klienta. Samo api - zero autoryzacji. W postanie mogłem querować dane innych użytkowników gdzie z ui nie miałem tam wjazdu. W uri api ID bylo liczbą wiec przeiterowanie tego - zaden problem. I najśmieszniejsze było to ze działała edycja z postmana - bez żadnego tokena czy czegokolwiek xD kazdy mógł zmieniać wszystko z jakiegos klienta api. Dalej mi sie
  • Odpowiedz