Wpis z mikrobloga

@Dejwor: bo pojawiło się sporo nowych archetypów bolidów przez kozackie rolki na light of meaning <wtedy 4 modowe>, mechanika to była zabawa w chowanego, więc zawsze było "świeżo", a co najważniejsze - boostowała same mapy, więc głowa czuła mechanizm "na next mapce lepiej odda" - ale mogę się mylić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@entryproc: To zależy jak bardzo dżusowałeś mapę. Pamiętam jak później były takie straty, że srało tak unikatami i orbami na mapie, że robiłem d------ą mapę przez 15 minut, po czym przez kolejne 20 sprawdzałem itemy i to z uber giga strict filtrem xD A jak przez przypadek wcisnąłem przycisk wyłączający filtr to mi wyjebywało gierkę (i nie tylko mi xD).

Więc tak, na początku było fajnie, później na takich d--------h
  • Odpowiedz