Aktywne Wpisy

Witam. Czy taka bieżnia będzie dobra czy za wolna dla 7-latka który ma za mało ruchu? Syn ma kiepskie wyniki w biegach na czas, jestem ciekaw czy trening na tym by mu pomógł.
https://allegro.pl/oferta/bieznia-elektryczna-domowa-treningowa-pod-lozko-walkingpad-aero-trex-sport-15365406559
#sport #dzieci #rodzicielstwo #fitness
https://allegro.pl/oferta/bieznia-elektryczna-domowa-treningowa-pod-lozko-walkingpad-aero-trex-sport-15365406559
#sport #dzieci #rodzicielstwo #fitness

Knaga_powrot +1
Dzień 3
Ta noc to jest jakaś masakra, głowa okropnie boli, gorzej niż na kacu, budzę się co pół godziny aby wypić wody, mocz bardzo żółty i śmierdzący jak nigdy, zdrętwiała mi w nocy lewa część ciała.
Ciekawe doświadczenie co się robi z moim ciałem ale dobijam do około 82 godzin i przerywam post.
#glodowka #medycyna #zycietruckera
Ta noc to jest jakaś masakra, głowa okropnie boli, gorzej niż na kacu, budzę się co pół godziny aby wypić wody, mocz bardzo żółty i śmierdzący jak nigdy, zdrętwiała mi w nocy lewa część ciała.
Ciekawe doświadczenie co się robi z moim ciałem ale dobijam do około 82 godzin i przerywam post.
#glodowka #medycyna #zycietruckera





Karcianka kupiona przypadkiem, w którą mam grubo ponad setkę partii. Sprzyja temu czas rozgrywki i luźny klimat.
Były już ciężkie „ełra”, a teraz czas na grę imprezową, do luźnych spotkań towarzyskich.
Cechy gry:
- Blef jako główna mechanika tzn. gracze zagrywają karty zakryte i deklarują ich wartość (od 1 do 10 i musi być wyższa od wcześniejszej) i smak (pieprz, wasabi, chilli), a inni decydują, czy wierzyć, czy kwestionować. Jeżeli sprawdzisz przeciwnika podajesz, którą informacje sprawdzasz: czy wartość czy smak. Opcje są dwie: gdy złapałeś gracza na kłamstwie sprawdzanej wartości i bierzesz karty ze stosu stanowiące punkty na koniec gry lub w stytuacji gdy nie masz racji to właściciel sprawdzanej karty bierze stos;
- Karty jokerów – ułatwiają blefowanie, bo są „wszystkim i niczym”, co wprowadza niepewność przy zgadywaniu;
- Dodatkowe warianty punktowania i końca gry;
- Bardzo tania.
Plusy:
+ Rewelacyjna, intensywna mechanika blefu: ciągłe napięcie, wybuchy śmiechu i „mind games”;
+ Bardzo prostych kilka zasad, które łatwo wytłumaczyć nowym graczom przy wysokim potencjale zabawy – działa zarówno z niedzielnymi graczami, jak i wyjadaczami;
+ Krótki czas rozgrywki, dlatego to świetna gra imprezowa lub filler;
+ Duża interakcja, każdy ruch dotyczy wszystkich graczy i każdy może każdego sprawdzić;
+ Kompaktowe pudełko - idealne do zabrania w podróż;
+ Piękne, charakterystyczne ilustracje inspirowane sztuką azjatycką w stylu retro;
+ Dodatkowe „doprawione” warianty, które modyfikują zasady.
Minusy
– Jeśli ktoś nie lubi blefu, będziecie się męczyć, bo to jej absolutny fundament. Raz grałem z koleżanką, która całe dzieciństwo i młodość grała w brydża i była to najbardziej drętwa partia w moim życiu;
– Duża losowość, bo czasem „musisz kłamać”, ponieważ nie masz innych kart – lecz możesz też spasować, co nieco cię opóźnie, ale unikniesz „sprawdzania”;
– Nie każdemu spasuje, że zwycięstwo zależy bardziej od psychologii niż strategii.
Spicy to mała karcianka z ogromnym charakterem — szybka, głośna i pełna bezczelnych kłamstewek, które wywołują salwy śmiechu. Idealnie sprawdza się na imprezach i luźnych spotkaniach, bo zasady łapie się w minutę, a emocje pojawiają się już przy pierwszej zagranej karcie. Jeśli lubisz blef, psychologiczne sztuczki i gry, w których bardziej liczy się intuicja niż kalkulacja, to Spicy z łatwością podkręci każde spotkanie — ostro, szybko i bardzo zabawnie.
W nawiązaniu do poprzedniej pozycji „Diuna Imperium: Powstanie”, często na rozgrzewkę gramy kilka partyjek w Spicy, a po wyłonieniu Lisana al-Gaib, gramy znowu jeszcze kilka partii w Spicy (przyprawa, hehe) na dobicie.
#gryplanszowe #grybezpradu
źródło: spi
Pobierz