Wpis z mikrobloga

  • 1
@straszny_cham: ale serio tak jest. Nie znam nikogo (a miałem wśród znajomych właścicieli kilkunastu Tesli,) nikt nie kupił kolejnej Tesli, wszyscy BMW. Na grupach to samo. Teraz też potencjalni klienci Tesli kupują Xpenga. Szkoda że nie ma danych, bo jestem w stanie się założyć, że takiego G6 kupuje ktoś, kto bez niego wziąłby model Y. Zresztą ja sam gdybym chciał ją kupić nie widzę innego innego wyboru. To się Xpengowi
  • Odpowiedz
  • 0
@assninja: nie wróci, bo niby dlaczego?
To iX. O ile wybór BMW szukając elektryka całkowicie rozumiem, tak model nie bardzo. Chyba dostał dobry rabat ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@PiotrFr: za kilka lat będę pozbywać się junipera Y i tak, raczej następna nie będzie tesla, brak lidaru mocno boli, tak jak czujnik deszczu i inne pierdoły, ale z drugiej strony, ten minimalizm jest genialny i faktycznie jest kilka super rozwiązań, a sieć tanich ładowarek rozrzuconych po całym świecie to naprawdę cholerna wygoda i srogi argument.

i co w zamian?
VAG to dramat, praktycznie nie istnieje.
Miesiek nie za tą cenę
Jeśli chińczyki nie
  • Odpowiedz
Nie znam nikogo (a miałem wśród znajomych właścicieli kilkunastu Tesli,) nikt nie kupił kolejnej Tesli,


@PiotrFr: ciekawe czemu? Ja np. nie wyobrażam sobie kupienia konkurencji, która nie ma superchargerów (w PL), która ma infotainment pamiętający Breżniewa, wieczne problemy o których czytam np. Volvo które się nie ładuje bo nie xD, id.buzz który się wiecznie zawiesza i czasem w ogóle nie wystartuje jazda. Ciekawe czy u konkurencji potrafią przez OTA aktywować
  • Odpowiedz
Bo?


@PiotrFr:
Bo jakość materiałów poszła na łeb na szyję, bo zamiast premium loga na kierownicy masz g---o naklejke, bo masz wszędzie piano black rysujące się od patrzenia i plastik goni plastik.

moje a3 8p 2010 z kubłami sline, czarna podsufitka itd.. dawało lepsze odczucia niż dzisiejsze wykończenie +/-
  • Odpowiedz
  • 0
@assninja: pierdzielisz

która nie ma superchargerów (w PL)


Polska to 1.3% sprzedaży elektryków w Europie. Nie jest to istotne. Ja nawet mając Teslę chyba nigdy bym się na nich nie
  • Odpowiedz
  • 0
@SanFable:

Bo jakość materiałów poszła na łeb na szyję,


Mam teraz id7 i w relacji cena/jakość nie widzę nic lepszego. Ale fakt że jest niebo lepiej niż w id4. VAG w ogóle się pogubił w pozycjonowaniu marek, bo np Enyaq jest lepiej zrobiony niż
  • Odpowiedz
@assninja BMW było drugie po Tesli w elektrykach. Teraz jak wyjdzie iX3 to przeskoczy na pierwszą pozycję. VW też swoim ID.7 dobrze się pozycjonuje, reszta modeli słabe ale ten jest dobry i z rabatem w dobrej cenie. Więc dziś Tesla nie jest oczywistym wyborem i jest wiele alternatyw.

Ja patrzę głównie na auta 6-7 osób i tu też dziś już sa alternatywy do Tesli ale nie ma jakiegoś zauważalnie lepszego konkurenta.
  • Odpowiedz
@PiotrFr: No nie jeździłem, porównuję sprzed komputera i widzę co mam w tesli a co w innych, i za jaką cenę. I widzę która firma naprawdę się rozwija i każdy update jest sporym krokiem do przodu, a które firmy robią na odpierdziel chyba po to, by mieć większe limity na co2 od UE.

Ja wiem że we Francji pewnie masz 20 stanowiskowe huby ionity, ale my nie mamy. Nasze huby
  • Odpowiedz
  • 0
@zibizz1:

BMW było drugie po Tesli w elektrykach. Teraz jak wyjdzie iX3 to przeskoczy na pierwszą pozycję. VW też swoim ID.7 dobrze się pozycjonuje


Dlaczego BMW drugie?
Id7 dobrze pozycjonuje? Nie widzę za bardzo plusów Tesli nad nim (jeśli ktoś nie jest napalony
  • Odpowiedz
Polska to 1.3% sprzedaży elektryków w Europie. Nie jest to istotne. Ja nawet mając Teslę chyba nigdy bym się na nich nie ładował.


@PiotrFr: Tesla z "siecią" ładowarek w Polsce to nie porozumienie i żaden argument, ale jak zrobiłem euro tripa 4600km Teslą to w zasadzie zawsze ładowarki miałem dosłownie po drodze - zazwyczaj zjazd z autostrady i jest i nie ważne czy byłem w Chorwacji, Szwajcarii, czy Francji, podjeżdżasz, podpinasz
  • Odpowiedz
  • 0
@assninja:

No nie jeździłem, porównuję sprzed komputera i widzę co mam w tesli a co w innych, i za jaką cenę


I to jest problem. Z nudów testowałem teraz już dobrze ponad 100 EV i dlatego od dawna mówiłem, że sprzedaż Tesli będzie wyglądać jak wygląda. Bez porównania tego nie zrozumiesz.
Wcześniej elektryk=Tesla. U mnie też był to standard, ludzie nawet nie testowali. Później zaczęli. Tesla jest autem dla geeka, ale
  • Odpowiedz