Wpis z mikrobloga

@WhiskeyIHaze: Generalnie KDP nie jest rozwiązaniem dla wszystkich. Jest to jednak rozwiązanie premium, dlatego trzeba zagwarantować takie warunki przewozu, by były one warte większych pieniędzy.
  • Odpowiedz
Ty to na serio napisałeś, czy kogoś parodiujesz i nie załapałem? xD

@Emes91: tak, na serio bo gośc jak i wielu mu podobnych napisał prawdę(sprawdz sobie choćby w AI, że to prawda). Fascynaci pociągów są ogólnie pozytywnie zakręceni na tym punkcie. Z resztą nie o tym był ten post...
  • Odpowiedz
  • 0
@SpokojnyPan

(sprawdz sobie choćby w AI, że to prawda)


xDDD Co kolejny post, to coraz lepiej.

A teraz sorry, potrzebuję konsultacji z jakimś ekspertem.od shinkansenów, więc poszukam kogoś z anime w awatarze ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@Shoujiki Jako użytkownik produktów Pesy, Newagu, Simensa czy Alstomu/Bombardiera stwierdzam niestety że nasze rodzine produkty nie maja podjazdu do tych zagranicznych. Prosty przykład Vectron vs Dragon i użycie tempomatu. Na Vectronie od simensa lokomotywa elegancko trzyma zadaną prędkość hamując dynamika i jej „nie przewala”. Dragon Newagu pełna dzida po czym 2/3 km/h przed zadaną prędkością zmniejsza moc silników przy czym potrafi ci przewalić prędkość o 5 km/h. I to jest tylko
  • Odpowiedz
  • 0
@SpokojnyPan akurat to, że siemens jest topka nie zmienia faktu, że powinniśmy inwestować w krajowe technologie. Ja bym osobiście wolał pociąg wolniejszy, ale żeby był produkowany przez polskie firmy. Jak rząd nie będzie zamawiał w krajowych firmach to nigdy nie będą miały pieniędzy na badania i opracowanie własnych konstrukcji, przez co cały czas będziemy kupować zagraniczne pociągi.
  • Odpowiedz
@DziobakPepe k---a to jest prosty przykład xd inaczej trzeba by jeszcze policzyć ile stacji jest po drodze, przez jaki czas będzie maks prędkość (bo nie tylko rozpędzamy i hamujemy, czasem też zwalniamy bo jest łuk) a przez jaki prędkości będą inne. Jak postujesz na #przegryw i masz duzo wolnego czasu to możesz to sobie policzyć xd
  • Odpowiedz
@Shoujiki: nie znam się na szybkich pociągach ale kiedyś słyszałem coś takiego, że w PL średnio może być bo one się muszą rozpędzać ma długich prostych odcinkach.

Ten odcinek nie wygląda ani na długi ani na prosty, więc chyba niezbyt pojedzie z taką prędkością.
  • Odpowiedz
@Teccacordae: a ja Ci tłumaczę, że po tych samych torach mogą jeździć pociągi 350km/h, które się nie zatrzymują we Włoszczowej i 250 km/h, które się w niej zatrzymują. Ty ze względu na demografię chciałaś z tych pierwszych zrezygnować. Ja uwazam, że nie ma znaczenia, ile osób mieszka po drodze, skoro jest popyt na bezpośrednie połączenia.
  • Odpowiedz
i ja to w pełni rozumiem. Pytanie czy w Polsce jest zapotrzebowanie na takie usługi premium. Mi się wydaje, że tak średnio.


@WhiskeyIHaze: Jeśli oferta będzie konkurencyjna czasowo, to myślę, że nie tylko z autami, ale i z lotami można konkurować.

Inna rzecz, że nawet gdy popyt jest, to można nie dowieźć dobrej oferty. PKP swego czasu były mistrzem w wygaszaniu popytu na transport kolejowy, bo najlepiej zarządzało im się
  • Odpowiedz
Jak rząd nie będzie zamawiał w krajowych firmach to nigdy nie będą miały pieniędzy na badania i opracowanie własnych konstrukcji, przez co cały czas będziemy kupować zagraniczne pociągi.


@FAQGAG: kolejny, fabryki polskie jada na pelnych obrotach, nie sa w stanie na razie wiecej produkowac. Nie rozumiesz, ze swiat nie jest taki prymitywny?
  • Odpowiedz