Wpis z mikrobloga

@Shoujiki: Japonia ma inne geograficzno-ludnościowe warunki. W Polsce na linii Y zysk na czasie podróży dzięki tych 350 km/h jest minimalny (a koszt ogromny).
  • Odpowiedz
@Shoujiki: poszedł jakiś przykaz znowu, ewka też na siemensa i stado małp jej wtóruje. W komentach ktoś(z pociągiem w avatarze, czyli fachowiec) napisał, że polskie firmy robią aktualnie składy na 160km/h i +-10 lat zanim coś opracują na 350km/h xD i w sumie na 250km/h coś by zrobili, ale to też cięzki temat bo rozmowy były z nimi. Kolejna osoba, że Siemens jest TOPką jakościową jeśli chodzi o te pociągi.
SpokojnyPan - @Shoujiki: poszedł jakiś przykaz znowu, ewka też na siemensa i stado ma...

źródło: co

Pobierz
  • Odpowiedz
@Zakrentas nie wiem jak długa ma być ta linia w Polsce oraz jak długa jest w Japonii. Ale przy 600km jadąc 200km/h a 300km/h zyskujesz godzinę (2h zamiast 3h). Więc jak trasa jest odpowiednio długa to się opłaca, jeśli ma 200km to zyskujesz kilka minut a jeśli koszty budowy będą dwa razy większe to średnio się opłaca.
  • Odpowiedz
@Zakrentas skąd wiesz, że nie zna? Może zna ale dołożył do tego fakt, że w Japonii będzie to taniej bo nikt nie będzie kradł a ludzie będą z tego korzystać bo ich stać oraz to już takie społeczeństwo. I tam 350km na 9km lini się opłaca a w Polsce średnio bo ludzie będą chcieli na tej trasie 5 przystanków xd
  • Odpowiedz
@WhiskeyIHaze:

Może zna ale dołożył do tego fakt, że w Japonii będzie to taniej bo nikt nie będzie kradł a ludzie będą z tego korzystać bo ich stać oraz to już takie społeczeństwo.


To są urojenia, a nie dane.
  • Odpowiedz
@Shoujiki: jezu jacy oni są nudni z tym siemsem. nowego wroga dla tłuszczy sobie znaleźli xDDD z piętrusami dla Intercity też było szczekanie o siemensie a koniec końców nawet nie wzięli udziału xDD co na to pisowcy??? PRZETARG USTAWIONY POD FRANCUZÓW!!!!!!!!
  • Odpowiedz
@Shoujiki: @SpokojnyPan przeciez m.in. po to PESA podpisala umowe z hiszpanskim Talgo zeby rozwijac koleje szybkich predkosci, a nie jakies Siemensy () no ale konfedepisowcy musza dalej cisnac rzekoma pro-niemieckosc tuska bo sie udusza ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@WhiskeyIHaze: Myślałem podobnie jak ty, ale koszt budowy linii dla 300 km/h i 350 km/h są zbliżone (tam gdzie jest płasko i nie trzeba wielu zakrętów), i tak to trzeba budować od nowa w całości, a te kilkanaście minut różnicy może mieć znaczenie dla biznesmena, który na co dzień zapierdziela autkiem po ekspresówce między np Wrocławiem a Warszawą. Gdyby czas nie miał znaczenia, to by tak nie zapierdzielał. KDP musi
  • Odpowiedz