Aktywne Wpisy

Tyrande +312
Stare baby (i dziadki) się boją skorzystać z przystanku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#olsztyn #strangerthings #heheszki
#olsztyn #strangerthings #heheszki
źródło: image
Pobierz
MonazoPL +81
Ruszamy z kolejnym #rozdajo – wygraj kartę podarunkową do Allegro o wartości 100 zł!
Aby wziąć udział w konkursie, zaplusuj ten wpis oraz w komentarzu krótko odpowiedz na pytanie konkursowe: Jeśli wygrasz, na co wydasz (lub do czego dołożysz) to 100 zł? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
––––––––––––––––––––––––––––––
Aby wziąć udział w konkursie, zaplusuj ten wpis oraz w komentarzu krótko odpowiedz na pytanie konkursowe: Jeśli wygrasz, na co wydasz (lub do czego dołożysz) to 100 zł? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
––––––––––––––––––––––––––––––
źródło: promocje bankowe monazo
Pobierz

Jestem lekarzem SORu i uważam, że zarabiam świetnie, naprawdę nie brakuje mi na nic w Polsce.
Ale nie mam 100k miesięcznie, a 180 zł za godzinę. 190 zł w weekendy, wszyscy tyle mają u mnie na SOR.
Tak, to są świetne pieniądze. Ale to b2b. Jakbym przeszedł na UOP, to odpowiednik tej kwoty to z 15k brutto(uwzględniejąc koszty ZUSu, urlopy, L4, ubezpieczenie po stronie pracodawcy etc). Generalnie wszyscy lekarze jakich znam na UOP zarabiają minimalną wedle siatki płac, 12k, ale przyznam szczerze nie znam nikogo, kto by na SOR pracował na UOP.
Dalej dobre pieniądze, ale czytam, że to za dużo.
To ile mam zarabiam? 7k brutto? Jeśli mam zarabiać na SOR 10 euro za godzinę, to serio, wsiadam w pierwszy samolot gdziekolwiek.
#sor #lekarz #medycyna
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: RamtamtamSi
👉 Z Twoją pomocą możemy działać dalej! Wspomóż projekt
A w jakiej poradni mam pracować ze specjalizacją medycyna ratunkowa?
SOR to moje jedyne miejsce pracy.