Aktywne Wpisy

maybe +50
Mirki, "fachowcy" kładli mi listwy przypodłogowe. Generalnie wyszło super, no ale - narożniki - zdjęcia w komentarzach. Mówili, że się nie dało tego materiału równo ściąć na 45 stopni i żebym sobie zamówił zaślepki, bo tak będzie lepiej wyglądać. Sęk w tym, że producent nie oferuje do tego konkretnego modelu zaślepek. Jakieś pomysły, jak to zamaskować? Kleili Mamutem, więc raczej nie oderwę. Myślałem wypełnić luki Mamutkiem, wygładzić go jak wyschnie i nakleić
źródło: IMG_4496
Pobierz
KjatanSveisson +34
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...





Już dwóch moich kumpli z różnych projektów ostatnio dostało. Więc musisz rotacyjnie cały tydzień siedzieć pod telefonem, bo nuż akurat John z fabryki kurzu w New Jersey ma problem o północy twojego czasu, albo Rajesh o 4 rano.
Stawka za taki stand-by też nie powala, chyba nawet 20zł/h nie dostali. Odmowa brania udziału w tym cyrku to instant ławeczka, w przypadku b2b niepłatna oczywiście.
#pracait #programista15k #programowanie
@Romska_Palo_Ul_Laputa: Nie nowa moda, tylko standard od wielu lat, wszędzie tam zapewniany jest support 24/7.
u mnie za gotowosc sa przyzwoite pieniądze (To sa pieniądze dosłownie za bycie trzeźwym.. albo i nie :) ) a każda interwencje rozliczasz jako nadgodziny i to w pozytywnym przeliczeniu, np mozesz odebrac wiecej niz siedziales.
Trzeba być dzbanem myśląc, że w IT pracuje sie 8:00-16:00
@Romska_Palo_Ul_Laputa:
źródło: sddefault
Pobierzw tym że o ile nie mam problemu brać odpowiedzialności za kod który sam projektuje i wdrażam, to oncall zazwyczaj wygląda tak że przychodzisz jako nowy do firmy, zastajesz legacy
Jak byłem w pato kontraktorni to gosc chciał dac 100 PLN za dyzur netto b2b (nie wazne czy swieta czy co) ale w systemie klienta trzeba było logowac czas roboty na dyzurach, po protestach i wyłączeniu telefonów sie okazalo, ze mozna oncalla liczyc po standardowych stawkach (a w ramach marudzenia wyliczono, ze 150%)
W innej firmie góra zaproponowala 30 pln za reakcje 16:00-8:00