Wpis z mikrobloga

Help Mireczki z #wroclaw #motoryzacja
Polećcie jakiś sprawdzony warsztat samochodowy, który ogarnie wymiane klocków z tyłu w Skodzie Kodiaq (w miarę nowa z 2022 roku). Niby sprawa banalna ale wiem, że np trzeba podpiąc pod komputer żeby odblokować tłoczki. Chce mieć to porządnie zrobione i żeby nie założyli mi jakiegoś paździerzu. ASO odpada bo mają ceny z kosmosu. Wcześniej swoimi gruzami jeździłem do kolegi ale on nie rusza nowszych aut.. Najlepiej coś z okolic Zakrzowa/Psiego pola ale mogą być tez inne lokalizacje.
stefan71 - Help Mireczki z #wroclaw #motoryzacja 
Polećcie jakiś sprawdzony warsztat ...

źródło: 5e1f00c140df7_o_full

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@stefan71: mechanik = debil po zawodówce
Szukanie dobrego mechanika to h----d, więc warsztat z polecenia może ale nie musi być dobry.
Polecam nauczyć się robić taki rzeczy samemu, a do warsztatu oddawać w ostateczności
Chodź czasem taniej jest oddać samochód na złom niż do mechanika
  • Odpowiedz
@stefan71 AutoLewicki przy Kolarskiej, a bliżej CK Project przy Granicznej. O patentach z podawaniem napięcia na wtyczkę nie słuchaj bo przez takie druciarstwo można sobie narobić biedy. Lewicki Ci wyjaśni jak go podpytasz.
  • Odpowiedz
@stefan71: Jesteś pewny że niezależny mechanik weźmie jakoś specjalnie taniej niż ASO? W VW nie opłaca mi się jeździć po lokalnych warsztatach bo ASO robi praktycznie w tej samej cenie. Różnica na wymianie tarcz i klocków z przodu i z tyłu w paroletnim golfie to było jakieś 300zł więcej w ASO. I mam oryginały które nie brudzą mi felg.
  • Odpowiedz
@stefan71 VAG serwis kasują prawie jak ASO, terminy długawe i robią dobrze. CK-Project to samo, ale chłop jak się z nin gada to mega ogarnięty i przez to terminy ma na za x miesięcy. Luboń na wyścigowej jest całkiem ok i tańszy. Chłopaki w ECU Project też są ogarnięci, ale nie wiem czy zajmą się mechaniką poza silnikiem
  • Odpowiedz
teoretycznie możesz odpiac wtyczkę i podać 12v


@r5678: nie do końca. tak w skrócie to w vag wtedy sterownik nie rejestruje wymiany klocków na nowe i zużywa je w dużo krótszym czasie dodatkowo często powodując przegrzanie tarczy. taka pułapka producenta na domorosłych mechaników.
  • Odpowiedz
@stefan71:
71 Warsztat Premium robię jakieś takie okresowe sprawy
W porównaniu do innych warsztatów nie mam poczucia że mam do czynienia z kimś kto nie skończył nawet podstawówki
  • Odpowiedz