Wpis z mikrobloga

@Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol

tam jedziesz równo 70 caly czas prawym pełna czillera a i tak jesteś o podobnym czasie co z-----------e


Dokładnie tak jest i to nie tylko u nas, a wszędzie.

Zawsze to praktykuję, ale ostatnio postanowiłem się jeszcze raz upewnić i bawiłem się w to skakanie po pasach jak debil. Jednego nawet wyprzedziłem pasem włączania. Efekt? Typ, którego tak wyprzedziłem zatrzymał się na kolejnych światłach kilka sekund po mnie. XD
  • Odpowiedz
@Krupier jedne światła to dość mała próbka badawcza. W dużej części przypadków pewnie się spotkacie na tych samych światłach ale zdarza się i takie sytuacje że ty zdążysz a n-------------z stanie na jednym świetle, efekt ten może się skalować czym dłuższe odcinku porównujemy.

Zatem jeśli komuś zależy na czasie to z-----------e jest najbardziej racjonalne. Nie musisz być szybciej ale MOŻESZ. Jak nie będziesz z---------ł to nie dajesz sobie tej szansy.

Tutaj
  • Odpowiedz
@krucjan

@Krupier jedne światła to dość mała próbka badawcza. W dużej części przypadków pewnie się spotkacie na tych samych światłach ale zdarza się i takie sytuacje że ty zdążysz a n-------------z stanie na jednym świetle, efekt ten może się skalować czym dłuższe odcinku porównujemy.


Dalej to będą różnice rzędu kilkudziesięciu sekund w porywach do kilku
  • Odpowiedz
@Krupier kilkaset metrów, kilkadziesiąt sekund - ciągle mowa o jednym skrzyżowaniu. Na odcinku 5km już może być 3 minuty. Jedne światła mogą zawsze aktywować efekt kuli śnieżnej że zdążysz na kolejne na których inni znów będą stali.

Nie rejestrujesz każdego auta na drodze gdzie pojechało, gdzie go straciłeś z oczu. Rejestrujesz tylko właśnie tych, którzy ci się rzucą w oczy bo z----------i albo zrobili głupi manewr i wtedy ich śledzisz najpewniej
  • Odpowiedz
@Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol 3 minuty zysku na 8 minutowej trasie to jest gigantyczny zysk.

Tak czy inaczej ja nie roztrząsam żadnego konkretnego przypadku, ani nie wartościuje jaki zysk czasu jest opłacalny a jaki nie, bo tego nie da się zrobić. W pierwszej kwestii miasto jest żywe i podlega przypadkowości w związku z czym nie da się obliczyć potencjalnego zysku dla żadnej konkretnej sytuacji a druga kwestia jest indywidualna i wartość każdy nadaje sam,
  • Odpowiedz
3 minuty zysku na 8 minutowej trasie to jest gigantyczny zysk.


Który nie ma żadnego racjonalnego uzasadnienia poza ratowaniem życia.

bo tego nie da się zrobić.


Oczywiście że się da. Strzelanie do wróbla z armaty nigdy nie jest mądre. I tak samo tutaj. 3 minuty cię w ogóle nie uratują w żadnej sytuacji poza nagłymi przypadkami ratowania życia
  • Odpowiedz
@Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol ale co miałoby uratować?

To że nie jest to mądre to jest twoja ocena sytuacji, inni mogą się z tym niezgodzić.

A twoją logikę możemy też odwrócić i na przykład zamiast 70 możemy jeździć 50 bo dodatkowe 2 minuty poza ratowaniem życia nic nie znaczą. Gdzie się zatrzymany, przy ilu minutach należy postawić granicę że już warto się zatrzymać czy to w jedną czy w drugą stronę?
  • Odpowiedz