Wpis z mikrobloga

@heban_dev: Największa bolączka przy robieniu filmów AI jest taka, że brakuje spójności między wygenerowanymi ujęciami.
Za każdym razem będzie to inny robot czy człowiek. Więc stworzenie pełnometrażowego filmu z tym byłoby problemem.
  • Odpowiedz
  • 1
@andbatros: Prawda. Hailuo nie pozwala też zrobić extenda na już wygenerowanym klipie. Wydaje mi się, że każde z tych topowych narzędzi ma coś fajnego, ale żadne nie łączy funkcjonalności wszystkich.
  • Odpowiedz
Więc stworzenie pełnometrażowego filmu z tym byłoby problemem.


@andbatros:

Prawda. Hailuo nie pozwala też zrobić extenda na już wygenerowanym klipie. Wydaje mi się, że każde z tych topowych narzędzi ma coś fajnego, ale żadne nie łączy funkcjonalności
  • Odpowiedz
Największa bolączka przy robieniu filmów AI jest taka, że brakuje spójności między wygenerowanymi ujęciami.

Za każdym razem będzie to inny robot czy człowiek. Więc stworzenie pełnometrażowego filmu z tym byłoby problemem.


@andbatros: To jest już nieaktualne, bo są już modele, które zachowują spójność postaci, obiektów, lokalizacji, itp.:
Runway Gen-4
Google
  • Odpowiedz
  • 0
@Arkass: Z tym, że w Veo 3 przejścia potrafią być bardzo nienaturalne i z tego co kojarze to następuje przełączenie na Veo-2. Popraw mnie jeśli się myle, ale nie widziałem jeszcze dłuższego niż 8 sekund filmu "gadanego" od Veo-3. Runway Gen-4 ma potencjał ale zbyt wolno odkrywa karty. Jak już umożliwią w nim wszystko co mają w Gen-3 to konkurencja znów im odjedzie.
  • Odpowiedz
Z tym, że w Veo 3 przejścia potrafią być bardzo nienaturalne i z tego co kojarze to następuje przełączenie na Veo-2. Popraw mnie jeśli się myle


@heban_dev: Z tego co piszą na Reddicie:

wygląda na to, że działa tylko opcja „rozszerz o Veo 3 Najwyższa jakość”. Obecnie 100
Arkass - >Z tym, że w Veo 3 przejścia potrafią być bardzo nienaturalne i z tego co ko...
  • Odpowiedz
Największa bolączka przy robieniu filmów AI jest taka, że brakuje spójności między wygenerowanymi ujęciami.


@andbatros: Największa bolączka... obecnych generatorów. Dwa lata temu to były morfingi pomiędzy scenami z siedmiopalcowymi potworami, teraz już obiekty mogą się dotykać i nie mergują się ale wchodzą w normalną interakcję.

Oczywiście jest mnóstwo problemów mikro i makro, fizyka często szwankuje, samochody jadą do tyłu, brakuje spójności pomiędzy scenami, etc... Ale w dwa lata zobaczymy kilka kolejnych
  • Odpowiedz