Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
TLDR; Rozowe z ktora sie spotykam chce zebym ubieral sie jak Oskarek xD

Poznalem rozowa, spotykamy sie od niedawna. Ostatnio mi zasugerowala, ze moglbym sie „lepiej ubierac” gdy sie widzimy. Lepiej ubierac w jej przykladzie to Timberlandy za 500 zl, jakies markowe koszule Hugo Boss i inne takie xD Bo skoro jestem #programista30k to mnie przeciez stac. Tlumacze jej, ze moje toszerty sa czyste, nie sa uszkodzone i ze pluje na tych Oskarkow co ubieraja sie za milion zl a potem w Lidlu szukaja najtanszej wedliny na kanapke w dziale z promocjami xD Ale do niej to nie dociera :/ Dla mnie jej zachowanie to troche red flag #tinder #logikarozowychpaskow

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: mkarweta

💌 Nasza rozgłośnia baitowa potrzebuje Twojej pomocy! Wspomóż projekt

mirko_anonim - ✨️ Obserwuj #mirkoanonim
TLDR; Rozowe z ktora sie spotykam chce zebym ...

źródło: elegancki-m%C4%99%C5%BCczyzna

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: przerabialem tom laska miała wąty jakie ubieram koszulki do niej (z napisami ubieralem, ale to byla typowa posiadowka) a sama potrafila mnie przyjac w koszulce z dziurami xDDD jakby nic totalnie do tego nie mam, bo chodzimy po domu
wiesz co mi kupiła na dzien chłopaka? nie nie kupila koszulek, tylko majtki XDDD
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: Na każdą okazje powinieneś mieć przygotowane różne outfity. To charakteryzuje mężczyznę. Trudno iść do sklepu w koszuli lnianej, więc schludne dresy i koszulka wystarczą, ewentualnie jeansy. Ale gdy wychodzisz na jakis spacer czy do restauracji to ubierz się tak jak na zdjęciu, przecież to jest klasa sama w sobie, a same takie ciuchy nie kosztują dużo.
ChadLiteLooksmaxing - @mirkoanonim: Na każdą okazje powinieneś mieć przygotowane różn...

źródło: 189e9894332de97ca954ed64ee527d33

Pobierz
  • Odpowiedz