Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Cześć. Sprzedałam jedną rzecz na #vinted. Dziś osoba kupująca odebrała przedmiot i dostałam od niej zdjęcia, gdzie jest po prostu zniszczone... Ode mnie poszedł w stanie nowym, a zdjęcia wyglądają jakby ktoś celowo to zniszczył.. Co robić? :( Na razie napisałam do pani czy przyszedł cały czy może w opakowaniu zastępczym. #sprzedaz #kupno #olx

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: Nighthuntero

❤️ Projekt mirko.pro działa dzięki wsparciu użytkowników - dziękujemy! Wspomóż projekt

  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@mirko_anonim Warto zainterweniować w wiadomości prywatnej do Vinted a jeżeli nie będzie to skuteczne to na ich mail legal@ vinted.pl, szkoda że nie zrobiłaś zdjęć podczas pakowania bo wtedy można byłoby to podciągnąć pod zniszczenie podczas transportu. Też pytanie czy rzeczywiście nie doszło do zniszczenia w transporcie, czy kupująca w zgłoszeniu zrobiła zdjęcia opakowania? Mialem 2 podobne sytuacje (wysyłka szkła przez DPD) i po tygodniowej bitwie z supportem Vinted obie strony
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 0
przemyślany-wojownik-11: firmy każą robić protokół szkody u kuriera, jeśli paczka była zmasakrowana to powinno się go zrobić od razy przy odbiorze, tylko niewidoczne uszkodzenia można teoretycznie zgłosić później, czyli gdy paczka jest cała.

Gdy sprzedawałem to pakowałem pancernie, przedmiot w folię (ochrona przed zalaniem), dalej bąbelki, i karton. Zwykle w wymiarach maksymalnych danego gabarytu (np. jeśli wymiary przedmiotu wymagają gabarytu B ale nie zabierają go w całości, to i tak kartonik o
  • Odpowiedz