Wpis z mikrobloga

Chciałbym kupić drukarkę 3d. Będzie to moja pierwsza drukarka. Czy 3d creality k1 c będzie dobrym wyborem na start? Będę jej używał hobbystycznie. A może w tej cenie znajdę coś lepszego?

#druk3d #drukarki3d
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@BasTajpan na początek będzie ok. Na bambulab trzeba uważać, bo może mają "proste" i ładne drukarki, ale mają bardzo "słabe" zagrania, które mogą w przyszłości zamknąć ich ekosystem. Póki co community się nie daje ograć, ale zobaczymy co będzie w przyszłości.
  • Odpowiedz
@BasTajpan: nie znam się kompletnie ale ludzie polecają #bambulab

@Elec: Z tego co sprawdzałem to Elegoo Centauri Carbon wychodzi obecnie lepiej od bambulaba.

@BasTajpan na początek będzie ok. Na bambulab trzeba uważać, bo może mają "proste" i ładne drukarki, ale mają bardzo "słabe" zagrania, które mogą w przyszłości zamknąć ich ekosystem. Póki co community się nie daje ograć, ale zobaczymy co będzie w przyszłości.

@
  • Odpowiedz
@BasTajpan: ja kupiłem ostatnio qidi q1 pro. Całkowicie wcześniej o niej nie słyszałem, pierwszy raz spotkałem się z nią na wykopie, ale po analizie wyszło mi, że to jest najlepsza drukarka do 2 tyś, ja kupiłem ją za 1800
  • Odpowiedz
@Kryspin013: w anglojęzycznym internecie jest trochę "recenzji", ale właśnie ze względu na to, że ta drukarka nie jest jeszcze dostępna, to średnio do tego podchodzę, bo to mogą być płatne reklamy.
  • Odpowiedz
@Kryspin013: w anglojęzycznym internecie jest trochę "recenzji",

@Beekeeper: tak, ale nawet gościu którego rzuciłem wideo, mówi, że trochę czasu minie zanim będzie mógł wydać werdykt jak ta druakrka się sprawuje w eksploatacji.

P1S kupiłem też, m. in. dlatego, że gościu ma farmę drukarek gdzie drukuje projektowane przez siebie części i uniego te drukarki chodzą np cały czas przez rok i on robi statystyki jaki ma % nieudanych druków i
  • Odpowiedz