Wpis z mikrobloga

#gamedev #unrealengine #unrealengine5 #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe próbuję zaimportować tego Poloneza do Unreala, ale zawsze lewituje nad podłozem, mimo, że w Blenderze ma origin ustawiony na 0, 0, 0. Przesuwanie modelu nic nie daje, szkielet jest z root bonem, może tu coś jest nie tak ale root ma też origin w 0,0,0, więc wg mnie powinno być git
MrGerwant - #gamedev #unrealengine #unrealengine5 #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliw...

źródło: Zrzut ekranu 2025-02-07 124605

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@jonasz787: tzn jak wstawiałem model sam na mapę to stoi poprawnie na ziemii, ale jak stworzyłem obiekt chaos vehicle, który wykorzystywał ten model to lewituje tak samo jak w edytorze meshów
  • Odpowiedz