Wpis z mikrobloga

@Piotrek7231 ponoć pozyskanie nowego klienta jest siedmiokrotnie droższe niż utrzymanie dotychczasowego, stąd te różnice. Jako były handlowiec z telekomu mogę doradzić żeby się co dwa lata najlepiej przenosić między sieciami, tak wychodzi najtaniej, no chyba, że ma się usługi stacjonarne od tego samego operatora to można coś podziałać z jakimś pakietowaniem, już chyba każdy operator ma konwergentną ofertę
  • Odpowiedz
@Izdeb: chyba że to Play, mi konsultant powiedział tonem będącym połączeniem wyższości udawanego zaskoczenia "co, przecież to tanio", bezczelny gnój
  • Odpowiedz
i cyk wypowiedzenie, nagle dobre warunki się znajdują.


@Izdeb: i cyk kara za zerwanie umowy. Złodzieje się zabezpieczają żebyś nie mógł skorzystać z promocji dla nowych klientów
  • Odpowiedz
@Kremufka2137: no ja właśnie chcę się rpzenieść z flexa- na poczatku spoko chyba 20 czy 25 zł za numer i 15 zł za numer bez internetu dla starszej osoby. Teraz 35 za numer i 15 zł - kuźwa 50 zł za dwa telefony- 45 gb internetu gdzie tego nie zuzywam nawet w 1/3. Chciałem się rpzenieść, widziałem fajną ofertę, ale tylko 10 gb internetu dawali i nie wiem czy to
  • Odpowiedz
@smallboobslover jeśli masz jakąś mamę czy żonę która ma solo sam telefon gdziekolwiek (nawet u innego operatora) to pamiętaj, że możesz machnąć cesję na siebie (czy na kogokolwiek kto ma usługi stacjonarne na siebie) i to wszystko popakietować, sam tak zrobiłem matce i ona jeszcze brata pod to podpiela i na tamten czas w zasadzie te dwa abonamenty wychodziły niemal gratis. Dzisiaj już tak skrupulatnie nie śledzę oferty, ale to się
  • Odpowiedz
@Izdeb dokładnie. Kiedyś do mnie Netia wydzwaniała przez dwa tygodnie, żebym podpisał z nimi nowa umowę. Przez dwa tygodnie mówiłem im cały czas to samo:
-proszę o ofertę jak dla nowego klienta
-proszę pana, tak nie możemy, coś tam dalej

Codziennie odpowiadałem, żeby zadzwonili, jak zaczną mnie traktować tak, jak traktują nowych klientów. Na trzy dni przed końcem umowy w końcu znaleźli dla mnie normalną ofertę taką, jak dają nowym klientom.
  • Odpowiedz
@Wycu91 teraz to nie ma sensu. Co, mam co 2 lata przenosić numer i się z tym babrać żeby 5 zł tańszy abonament ugrać? Przy 25 zł miesięcznie już nie ma z czego urywać. Moj abonament jest od lat na czas nieokreślony i nie biorę nowej oferty bo po prostu nie ma. Wszędzie najtańsze po 35-40 a mój jest za 25.

10 lat temu to co innego, jak orange wprowadził plany
  • Odpowiedz
teraz to nie ma sensu.


@Antorus: Dlatego piszę: kiedyś. To działało. Ale nastał moment że usługi zaczęły wszędzie drożeć i to się nie opłaca.

Mam 2 nr w orange za które płacę po 30 zł. + orange love pod telefon komórkowy i internet mobilny, który robi u mnie za domowy i jeszcze obdzieli te komórki. Razem 140 zł za 3 telefony i internet do domu skrojone pod moje potrzeby. Nie
  • Odpowiedz
@Piotrek7231: co w tym dziwnego? To jest logiczne
-Dostajesz "gorsze" warunki jako stały klient, bo jako stały klient płacisz im kasę. A statystyczny klient z wygody zostanie tam gdzie był przez X lat, nawet jeśli u konkurencji ma nieco lepsze warunki. Bo "komfort" jest więcej wart niż te parę złotych.
-Natomiast nowy klient nie płaci im ani grosza. A jak mają do wyboru zarabiać z człowieka 0 zł, a zarabiać
  • Odpowiedz
@Piotrek7231: jak ja tesknie za starym dobry upc. Od kiedy sa czescia play, to wala.w ch rowno. Mam tylko internet w domu za kwote X na czas nieokreslony i co jakis czas dzwoni dk mnie typiara proponowac fantastyczna oferte tego samego na dwa lata za 120% kwoty X ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz