Wpis z mikrobloga

@m4xejd miałbym malutkie podejrzenia że samochód z obrazka więcej stałby u mechanika by w ogóle odpalił niż by jeździł po "dużym przebiegu" ( ͡º ͜ʖ͡º)

  • Odpowiedz
@b_oski: ta niemiecka jakość w M3 e90 xD
Panewki w tym samochodzie to część eksploatacyjna więc co kilka wymian oleju się je wymienia.
Poprzednie BMW M były robione jako mocniejsze daily, od generacji jakie podałeś zaczęło się robienie „silników wyczynowych na tor” z korporacyjnego na ludzki w tyłku mamy jakość
  • Odpowiedz
@MyOwnWorstEnemy: bk bo nigdzie nie zobaczysz mema mówiącego że wole nowe auto z salonu niż starego zajechanego Grata to samo nie zobaczysz użytkowników Apple piszących coś pod kątem Androida
  • Odpowiedz
Jak ktoś chce rzeczywiście premium to minimum 5er.


@trololo55: A gdzie tu ktoś pisał o premium? Ani OP, ani ja, więc może nie pisz, jeśli pijesz. Dla mnie E90 to jest sportowe DAILY.

Stać mnie na kilkadziesiąt takich m3


W skali 1:32?
  • Odpowiedz
@trololo55 150k to zajechany trup w cabrio.
Licz 200 - 250k + wymiana panewek.
Edycje limitowane już latają po pół miliona i więcej.

Jest już to samochód kolekcjonerski i tanio już było. Bardziej opłaca się wziąć nowe m3.
  • Odpowiedz
@MyOwnWorstEnemy: może samochód wysokiej klasy i dobrze serwisowany przez lata. Lanos składany w FSO rdzewieje, gnije i sypie się. W takim dopiero się psuje elektronika, bo kable przechodzą w stan rozkładu.
  • Odpowiedz