Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Hej, na wstępie zaznaczę, że wpis ten powstał, aby pomóc mi podjąć pewną decyzję- miło byłoby poznać zdanie kogos, kto w tym siedzi i powiedzieć, jak on (mając już jakieś doświadczenie) by postąpili.

Studiuję informatykę, ale pasjonuję się tematem ML/AI/Data Science- raczej preferuję "matematyczną część informatyki" :D

Rozważam podjęcie równolegle licencjatu z matematyki, który ukończyłbym pół roku po magistrze z informatyki.
Przedstawię jakie ja widzę plusy i minusy takiej decyzji. Z góry zaznaczam, że nie wykluczam kariery naukowej, chociaż są to raczej niskie szanse :D

Plusy:
+ będę mógł przepisać ok. 40/50% przedmiotów
+ dodatkowy papierek, który być może pomoże w szukaniu pierwszej pracy?
+ dodatkowa wiedza i głębsze poznanie tej dziedziny (chociaż na pewno nauczyłbym się tego sam w domu)

Minusy:
- czy pracodawcy wgl. patrzą na taki dodatkowy papierek? Nie lepiej samemu się uczyć TYLKO potrzebnych rzeczy?
- mniej czasu na robienie wlasnych projektów, rozwijanie się tylko w danym kierunku (na pewno dojdą jakieś bezużyteczne dla mnie przedmioty)

Pewnie są jeszcze jakieś +/-, ale napisałem takie najbardziej kluczowe.
Jaką Wy byście podjęli decyzję na moim miejscu? Z góry bardzo dziękuję za każdą odpowiedz

#programowanie #programista15k #programista25k #pracait #studia

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: mkarweta

• 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim Zależy od miejsca. Zacznij od tego gdzie chciałbyś pracować, jaka pierwsza praca Cię interesuje i wtedy będziesz wiedział czy warto czy nie.