Aktywne Wpisy

wscieklykabanos +183
źródło: HEr4OynWwAAsJVr
Pobierz
Wilkbardzonijaki +239
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
Skopiuj link
Skopiuj link
źródło: HEr4OynWwAAsJVr
PobierzRegulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
Hej, na wstępie zaznaczę, że wpis ten powstał, aby pomóc mi podjąć pewną decyzję- miło byłoby poznać zdanie kogos, kto w tym siedzi i powiedzieć, jak on (mając już jakieś doświadczenie) by postąpili.
Studiuję informatykę, ale pasjonuję się tematem ML/AI/Data Science- raczej preferuję "matematyczną część informatyki" :D
Rozważam podjęcie równolegle licencjatu z matematyki, który ukończyłbym pół roku po magistrze z informatyki.
Przedstawię jakie ja widzę plusy i minusy takiej decyzji. Z góry zaznaczam, że nie wykluczam kariery naukowej, chociaż są to raczej niskie szanse :D
Plusy:
+ będę mógł przepisać ok. 40/50% przedmiotów
+ dodatkowy papierek, który być może pomoże w szukaniu pierwszej pracy?
+ dodatkowa wiedza i głębsze poznanie tej dziedziny (chociaż na pewno nauczyłbym się tego sam w domu)
Minusy:
- czy pracodawcy wgl. patrzą na taki dodatkowy papierek? Nie lepiej samemu się uczyć TYLKO potrzebnych rzeczy?
- mniej czasu na robienie wlasnych projektów, rozwijanie się tylko w danym kierunku (na pewno dojdą jakieś bezużyteczne dla mnie przedmioty)
Pewnie są jeszcze jakieś +/-, ale napisałem takie najbardziej kluczowe.
Jaką Wy byście podjęli decyzję na moim miejscu? Z góry bardzo dziękuję za każdą odpowiedz
#programowanie #programista15k #programista25k #pracait #studia
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: mkarweta
Co masz na mysli pisząc "rób biznes"?
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰