Aktywne Wpisy

Wojciech_Skupien +17
W Polsce co chwilę słyszymy o dramatycznych incydentach. Pogryzienie dziecka, rozerwanie psa na spacerze, atak na dorosłego. I w większości przypadków przewijają się te same rasy: pitbulle, amstaffy. Problem wraca jak bumerang, i pytanie, czy państwo nie powinno tego wreszcie uregulować.
Nie chodzi o to, żeby wszystkich właścicieli wrzucać do jednego worka czy zakazywać posiadania psów z listy tych najbardziej agresywnych. Każdy, kto ma kontakt z psami, wie, że wiele zależy od wychowania
Nie chodzi o to, żeby wszystkich właścicieli wrzucać do jednego worka czy zakazywać posiadania psów z listy tych najbardziej agresywnych. Każdy, kto ma kontakt z psami, wie, że wiele zależy od wychowania
źródło: hq720
Pobierz
Idę na grzibki, nie znam się na tym to nigdy nie chodziłem, no za dzieciaka z wujkiem takim co się znal.
Moja mama wpoiła mi jakąś panikę przed grzybami, ona ma mykofobie jakas.
No i nie chodziłem bo się nie znam, ale znajomy sprzedał mi protip, jak nie znam jakiegoś grziba to sobie go wrzuce w chat GPT i on mie tego grziba zidentyfikuje i powie czy to borowik czy szatan jakiś.
Moja mama wpoiła mi jakąś panikę przed grzybami, ona ma mykofobie jakas.
No i nie chodziłem bo się nie znam, ale znajomy sprzedał mi protip, jak nie znam jakiegoś grziba to sobie go wrzuce w chat GPT i on mie tego grziba zidentyfikuje i powie czy to borowik czy szatan jakiś.

źródło: zlew
Pobierz@OperatorHydrolokator: czmeu wywaliles ?
@KrowkaAtomowka: jeśli planujesz używać, to tak, taki podajnik jest estetyczniejszy, od butli "Ludwika" stojącej przy kranie.
źródło: 51P9aEt9B-L._AC_UF350,350_QL80_
PobierzA ten dungiel drugi do zamykania odpływu jest i r---------a się jaki pierwszy
Lepiej od razu kupić zwykły syfon z sitkiem wyjmowanym które robi za korek niż przepłacać za "automat"
Jak się dużo gotuje to o wiele wygodniejsze rozwiązanie niż co chwilę odkręcać syfon bo coś wpadło albo czyścić sitko co 30 sekund przy zmywaniu garów