Aktywne Wpisy

Codon +135
#gielda #portfelgrubasa nowe ATH w USD, Nvidie wywaliło poza ekran top zysków, co tu się odwala to ja już nie mam pojęcia.
Mój nowy piesek to straszny żarłok, ale z portfelem ostatnio nawet nie ma szans.
Trochę się obawiam, że powoli wchodzimy w przegrzanie hossy i pewnie najpierw zobaczę 1.5M, niż 2M, ale pozostaję optymistą.
Mój nowy piesek to straszny żarłok, ale z portfelem ostatnio nawet nie ma szans.
Trochę się obawiam, że powoli wchodzimy w przegrzanie hossy i pewnie najpierw zobaczę 1.5M, niż 2M, ale pozostaję optymistą.
źródło: IMG_0156
Pobierz
RiverStar +5

#silownia #mikrokoksy
tldr. Mam 10 sztuk Omnadrenu 250 i chciałbym zrobić na tym mini cykl, ale mam kilka wątpliwości i potrzebuję porady.
- Ćwiczę od roku, głównie w domu przy użyciu ciężaru własnego ciała (pompki, podciągania, brzuszki, itp.).
- 185 cm, 68 kg i jestem szczupły, nie wiem dokładnie jaki BF, ale raczej niski.
- Moim celem jest zwiększenie masy mięśniowej.
- Myślałem o cyklu 10 tygodni (1 ampułka na tydzień), ale nie jestem pewien, czy to wystarczająco długi okres na zauważalne przyrosty.
- Nie mam zaplanowanego PCT – liczyłem, że przy tak krótkim cyklu ryzyko zawirowań hormonalnych będzie niewielkie. W razie problemów rozważam konsultację z lekarzem.
- Rok temu brałem Omnadren przepisany przez lekarza na zwiększenie poziomu testosteronu, ale nie był to cykl pod kątem treningowym.
- Trening opieram na ćwiczeniach z masą własnego ciała, więc zastanawiam się, czy to w ogóle ma sens w kontekście przyrostów na Omnadrenie, czy skuteczniej byłoby dodać trening siłowy z obciążeniami.
Zdaję sobie sprawę z możliwych skutków ubocznych i ryzyka zdrowotnego, ale liczę, że krótki cykl i niska dawka będą miały minimalny wpływ.
Czy macie jakieś sugestie co do cyklu albo samego treningu, żeby to miało ręce i nogi? Z góry dzięki za wszelkie rady!
─────────────────────
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi