Aktywne Wpisy
ejenes +115
Nie sądziłem, że będę potrzebował umieścić taki wpis ale pilnie potrzebny jest psi dawca krwi DEA1 w Krakowie. Od siebie daje 1k pln właścicielowi który się zgłosi i odda krew.
Wymagania dla psiego dawcy:
Waga: minimum 25-26 kg.
Stan zdrowia: brak chorób przewlekłych, aktualne szczepienia (w tym przeciw wściekliźnie) oraz regularne odrobaczanie
Wymagania dla psiego dawcy:
Waga: minimum 25-26 kg.
Stan zdrowia: brak chorób przewlekłych, aktualne szczepienia (w tym przeciw wściekliźnie) oraz regularne odrobaczanie

fevo +23
Top użytkownicy tagu #f1 (ostatnie 30 dni)
Zakres: 2026-04-27 – 2026-05-27
Łączna liczba zebranych postów: 7099
Unikalni użytkownicy: 627
==================================================
LICZBA POSTÓW:
Zakres: 2026-04-27 – 2026-05-27
Łączna liczba zebranych postów: 7099
Unikalni użytkownicy: 627
==================================================
LICZBA POSTÓW:

Pytam, bo nie znam się. Prawdopodobnie za jakiś czas zwolnią mnie z pracy. Czy w takiej sytuacji przysługuje mi zawsze odprawa? Czyli powinienem mieć zapłaconą wypłatę za cały okres zatrudnienia (z okresem wypowiedzenia) plus odprawa? Czy jest możliwość, że firma przymusi mnie do rozwiązania za porozumieniem stron (czyli nie będzie wtedy dodatkowych pieniędzy)?
#pracbaza #pytanie #korposwiat #prawo
─────────────────────
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim
@mirko_anonim: mogą Cię do tego nakłaniać, ale nie mogą zmusić
@mirko_anonim: odprawa przysługuje Ci tylko wtedy gdy przyczyna rozwiązania umowy o prace nie leży po twojej stronie.
Czyli przy dyscyplinarce nie ma odprawy, przy porozumieniu stron tylko wtedy jeśli sobie to wynegocjujesz.
Plus ekwiwalent za urlop (jeśli ci
Chodzi o umowę o pracę, nie chodzi o dyscyplinarki i zwolnienie z mojej winy, ogólnie mówiąc firma zwalnia ludzi, bo potrzebuje ich mniej
─────────────────────