Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
#programowanie #programista15k #programistazaminimalna #kariera #it

Ej, mam już 32 wiosny, moje życie potoczyło się troszeczkę inaczej niż zakładałem. Kiedyś studiowałem Informatykę, ale papieru nie zrobiłem, mam absolutorium bez obronionej pracy - robiłem jakieś projekty w C++, miałem styczności z Qt - kilka projektów na studiach porobiłem.

Pytanie dla ludzi znających rynek, czy w 2-3 lata dałoby radę 'wcisnąć' się w branżę, czy to już definitywnie over dla chuopa?

Na GITcie miałem kilka projektów, ale dla przeciętnego rekrutera jestem zwykłym leszczem bez doświadczenia zawodowego z potężną luką w CV - nie wiem czy w ogóle ktoś na mnie spojrzy i czy się w to ładować - za moich czasów poradniki były na youtube, a o bootcampach nikt nie słyszał. Nie mam doświadczenia zawodowego no i papieru, ogarnąłbym może jakieś zaoczne czy coś takiego - ale nie wiem czy jest sens w to iść.

I czy w ogóle dla ludzi znających tylko ANSI C/ C++ i trochę Assemblera byłoby jeszcze miejsce.

Ktoś, coś?



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 19
  • Odpowiedz
Teraz szuka się ludzi biegłych w danej technologii a nie kogoś kto "coś tam kiedyś dłubał" na studiach i do tego bez komercyjnego doświadczenia. Jak dla mnie szanse równe 0 szczególnie, że wiek już nie ten.
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: Probowac jakby zawsze mozesz, jeszcze rok/2 lata temu pisalem takim jak Ty, ze smialo, na pewno cos sie ogarnie, teraz juz nie moge. Pociąg w mojej opinii odjechał dla swiezych, po prostu brutalny fakt
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: super ogarniacz bez studiów wejdzie na rynek, młody zaraz po dobrych studiach też wejdzie na rynek, ale stary bez studiów i skilla to tak średnio bym powiedział
  • Odpowiedz
@movsd: nawet na niego nie spojrzą. Mają od groma studentów którym będą płacić brutto=netto i będą wychodzić taniej niż chłop na najniższej uop.
  • Odpowiedz