Wpis z mikrobloga

@Hanlan: i są dwie teorie, dwa obozy

1. uważają, że to ustawka,

Lidl (także Kaufland) i Biedronka (oba zagraniczny kapitał) są dogadani i bawią się w udawany agresywny marketing, który ma na celu to, aby ludzie nie widzieli nic poza tymi dwoma sklepami,

tort podzielony tylko na dwie części jest lepszy niż podzielony na więcej części, a mamy jeszcze polskie Dino, które się prężnie rozwija, wspiera polskie produkty i ceny na
tort podzielony tylko na dwie części jest lepszy niż podzielony na więcej części


@Serghio: wydaje mi się, że w telewizji były już reklamy zarówno Lidla jak i Biedronki, w której porównywali ceny z większą ilością sklepów niż tylko te 2.

Wydaje też mi się, że tak ogólnie żeby rzucić taką tezę że jest taniej niż w X, to muszą mieć też jakąś podkładkę pod to, muszą mieć jakiś kwit na to,
@PeaceUN: to czemu nigdy tego nie widzialem xP zawsze tylko ze jwst tsniej niz u konkurencji, a mieszkam za granica i zawsze mówią my mamy taniej niz tesco itp i myslalem ze w pl takie prawo xP