Wpis z mikrobloga

#pkp co wczoraj PKP odwaliło to ja nawet nie. Jechałem na trasie Katowice-Przemyśl, przez mrozy zepsuła się trakcja, stoimy na stacji daleko przed Krakowem, pada komunikat "z powodów technicznych postój 60 minut" - OK. Lecą minuty, ludzie wychodzą palą fajki na peronie. A tu po jakiś 20 minutach pociąg, ni z tego ni z owego rusza bez żadnego komunikatu. Ja rozumiem, że pewnie nie musieli, ale krzyczący ludzie na peronie i stukający w ruszający pociąg ( ͡° ʖ̯ ͡°) Pozostawały plecaki i bagaże w przedziałach. Dużo jeżdżę pociągami jakoś od 2 lat, ale czegoś takiego to nie odwalili nigdy.
  • 13
  • Odpowiedz
@fotelbujany: XD kiedyś miałem podobną sytuację w Poznaniu, miał być postój 20min z powodów technicznych, ludzi poszli do żabki po hotdoga, a ten #!$%@?ł po 5min XD widziałem nawet jak typek z 2 hotdogami biegł po peronie, ale już było za późno ( ͡° ͜ʖ ͡°) Można zgłaszać się do PKP, ale max co uzyskasz to kupon na 5zł w Warsie w ramach przeprosin ( ͡°
  • Odpowiedz
  • 0
@CzaikaRuchaika: generalnie chyba nie ale jak się ludzie dowiedzieli, że opóźnienie 60 minut plus to 30 min które już było, to może ich stres złapał i zignorowali zakaz xD, a ucieczka pociągu to kara za palenie.
  • Odpowiedz
  • 0
@ChamskoCytuje: jasny gwint, u nas w przedziale też ktoś zostawił bagaż, jakaś potężna waliza podróżowała z nami do samego Rzeszowa i pojechała dalej do przemyśla xD zaraz przed odjazdem jakaś para wyszła zajarać, dosłownie jak usiedli na miejscach pociąg ruszył, powiedzieli, że idą w totolotka jeszcze dziś zagrać.
  • Odpowiedz
@fotelbujany @wykopnet Będąc czepialskim.

Chyba nigdy nie słyszałem komunikatu o opóźnieniu bez informacji "opóźnienie może ulec zmianie". Az do sytuacji gdzie postój był na stacji która nie była stacja zatrzymania i był komunikat o kategorycznym zakazie opuszczania pociągu.