Wpis z mikrobloga

#samochody #motoryzacja
Zanim zacząłem pracować moim celem było E46 330.
Jak już na nie uzbierałem to bardziej mi się spodobało E92 i porzuciłem E46. Gdy miałem hajs na E92 i zobaczyłem, że mustang jest w zasięgu ręki to porzuciłem E92 a potem mustanga na rzecz 435i.

Wczoraj przeglądając samochody widzę, że trochę dokładając zamiast BMW mogę mieć Caymana 2.7 2014r.
Zawsze to lepiej brzmi jak ktoś zapyta:
K: Czym jeździsz?
J: Porsche

Koszty utrzymania jak się nic nie wysypie to 1,5-2k rocznie + ubezpieczenie.

Co myślicie o takiej furce?
xmadesio - #samochody #motoryzacja
Zanim zacząłem pracować moim celem było E46 330.
J...

źródło: 79169f41-5cd2-4e09-a42d-ed1641d99c29

Pobierz
  • 151
@xmadesio: Zrob, tak jak ja.Odkladałem na E46 330Ci, potem wymysłiłem E46 M3, E39 M5,E60 545i, Honda Legend, Audi RS6 Avant, Volvo V60, Volvo V60 gen,2.Odkladałem, odkładałem a finalnie odłozony hajs przepilem, przejadlem, #!$%@? i dzisiaj jezdzę Skoda fabia 1 1.4 16V.
@xmadesio: za same micheliny pilot sport run flaty do tylu 20 cali wylozylem 4 tys a ze hasam sobie radosnie to zjadam w max 2 sezony. Jakie utrzymanie 1-2 tys rocznie, chyba miesiecznie;)
@BennyLava @WykopanyDzon @WykopanyDzon @onepnch @Dorianek @slawencjusz

No właśnie żeby te nazwy BMW były jeszcze trudne, ale generalnie to mówi się że np. "jeżdżę serią 3 generacji piątej" i już wiadomo że mówię o wozie z lat 2005-2012, którego kod nadwozia to E90 (a są jeszcze bardziej zaawansowane i konkretne numerki) bo tu chodzi głównie o nadwozie, a silniki np. pozostają ze starszej wersji. Przecież to dosłownie to samo, co mówi ktoś jeżdżący
sami nie wiemy czym jeździmy i czy nasz silnik ma zmienna fazy na obu wałkach rozrządu czy tylko jednym


@SpalaczBenzyny: miałem alfę 156, i sprzedałem jak się wariator zaczął sypać.
do dziś nie wiem czy ma dwa wałki czy jeden(a sprawdzać mi się nie chce)
xD
@xmadesio: też kiedyś marzyłem o srebrnym E46 330i z mpakietem. Lata minęły i kupiłem srebrne E90 330i bez mpakietu. Bardzo fajnie się tym zjeździło pół Europy. Teraz mam granatowe E90 335i z N55 i mpakietem i bardzo polecam ten silnik. Koszty utrzymania są dużo niższe niż N54 i można wykrzesać fajną moc, że z tego caymana nic nie zostanie ani ze świateł ani z rolki.
@dolor: no ale np spojrz na oznaczenia co są z tylu na bagazniku, np. 318i. 3 to seria trzecia logiczne? logiczne, "i" na końcu lub "d" to kolejno benzyna lub diesel logiczne? logiczne ale to 18? #!$%@? wie co to znaczy np. bmw 318i to wcale nie jest 1.8 benzyna tylko 2.0 z oznaczeniami E też jest syf bo np. e36 to logika wskazuje że to seria trzecia co się zgadza
@system_shock kiedyś się sam zastanawiałem, ile pensji jest rozsądnie wydać na auto. Obawiam się, że 6x w Polsce to jednak nie jest realny pułap, bo to by oznaczało, że żeby kupić nowe auto z salonu - najtańsze, najbiedniejsza wersja Mitsubishi SpaceStar obecnie - trzeba zarabiać minimum 10k na rękę. Mam wrażenie że przy zasadzie 6x pensji polski rynek motoryzacyjny by nie istniał. Na najtańsza bieda-wersje fabii (silnik 1.0, 80KM) pozwoliłyby dopiero zarobki
jeśli myślisz że Porsche tyle będzie Cię kosztowało rocznie to możesz się bardzo zdziwić :D Mam też mocne auto, nie Porsche, i samo ubezpieczenie kosztuje około 8 tys zł rocznie.


@LordLookas: mam mocne auto, nie Porsche, ale też VAG. ubezpiecznie z AC wynosi mnie 1500zł.
@xmadesio: cayman to świetne auto na daily. Utrzymanie nie jest drogie, akurat w caymanie i boxsterze jest dość tanie i jak wóz jest w dobrym stanie to zamykasz się w kwocie o której pisałeś, ale ogólnie pod względem utrzymania zawsze sprawdzaj ile wynosi generalny remont silnika. Jak jesteś to w stanie dźwignąć to Cię stać na utrzymanie wozu.
@slawencjusz oznaczenia nadwozi to oni losują kostka na zakładzie, a wszystko po pierwszym numerku to teraz warianty mocowe, pozostałości po starych czasach, gdy odpowiadały pojemności.

A poza tym to nie ma co się kłócić, tak jest i tyle.