Wpis z mikrobloga

Pierwsze ofiary feminizmu czyli 38 letnia kobieta zdecydowała, że nie będzie mieć dzieci i męża a kiedy jej się odmienia jest już za późno. Ale to nie jej wina tylko feminizm ją oszukał! Biedna nie wiedziała co robi, przecież feministki obiecywały, że będzie pięknie.

#feminizm #logikarozowychpaskow #oszukujo #pieklokobiet
WielkiNos - Pierwsze ofiary feminizmu czyli 38 letnia kobieta zdecydowała, że nie będ...

źródło: temp_file6859363411354388918

Pobierz
  • 119
@WielkiNos a najlepsze jest to że ona nadal będzie celować w te 10% najprzystojniejszych i najbogatszych bo nie obniży poprzeczki do poziomu własnej realnej wartości

Pamiętam jak kilka lat temu randkowalem z dziewczyną która była położną a ja jestem stolarzem xD i jej się wydawało że jest jakąś elitą społeczną bo skończyła kierunek medyczny xD
A ja jestem robolem xD (nie ważne że inżynierem technologii drewna)
A jeszcze śmieszniej się zrobiło jak
@WielkiNos: w sumie dlatego bycie różowym to przegryw bo musisz na siłę wysrać tego kaszojada przed 35 lvl czy chcesz czy nie. Na siłę jeśli jesteś pragmatykiem i po prostu Teraz nie chcesz bombelka ale wiesz że koło 45 lvl byś już go chciała. Taki niebieski pasek może spokojnie budować karierę do 45 lvl na #!$%@? iść w samorozwoju a w związki i w śluby i kaszojady bawić się dopiero po
@Sprus: zależy. Ja się trochę naciełam na randkowaniu z robolami bo mieli tendencje do mentalności biedaka liczeniu pieniędzy wypominania godzin pracy. A taki niebieski z korpo już mi nic nie wypominał i mogłam z nim gadać o nartach bez nerwicy że ten się zaraz zesra że hurr on to ciężko pracuje durr a nie jakieś narty z dupy ( ͡ ͜ʖ ͡) poza tym robole nic
  • 14