Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Pytanie oczywiście czysto teoretyczne . Jakbym przypadkiem zarobił fajną kasę na krypto i chciał wybudować za to dom to jak najlepiej to zrobić żeby nie zapłacić podatku? Mam niecałe 60k oszczędności, zarobki miesięczne 5-10k w zależności od miesiąca, jestem na jdg. Brać kredyt i spłacać go z krypto? Budować i się nie przejmować? Jak najlepiej do tego podejść?
#kryptowaluty #finanse #bitcoin

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

• 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via mirko.proBOT
  • 0
Anonim (nie OP): @ mazaken planowałem wziąć max 100k na materiały, koszt domu to jakieś 430k, budowa w większości samemu, w sumie mogę też zapłacić podatek od tych 100k wziętych z krypto, a resztę wypłacać w bitomacie, szukam najlepszego rozwiązani żeby jak najmniej stracić, nie znam się na tym( ͡° ͜ʖ ͡°)

• Odpowiedz
@mirko_anonim: 19% za swiety spokoj to bardzo dobra cena, sam bylem w podobnej sytuacji i balem sie ujawniac bo myslalem, ze mnie dojada choc i tak bylbym czysty. Zaplac podatek i z ta kasa mozesz robic wszystko, however wziecie kredytu i splacanie go z krypto jest sensowne, bo placac za zycie i beizace wydatki, a odkladajac wyplate na konto byloby zbyt dlugotrwale. Pytanie tylko jak chcesz wplacac na kredyt poza
  • Odpowiedz
@dean_corso: dlatego op chce wziac kredyt, ma wowczas "czysty hajs", a brudnym go splaca, ma 10k wyplaty wiec splaca z wyplaty, a zyje za karte z krypto. Wstrzumaj sie z inwektywami bo jestes baranem bez pojecia. W takim przypadku pierze 100k rocznie
  • Odpowiedz