Aktywne Wpisy
finasteryd +152
Siema, stworzyłem ankietę do pracy dyplomowej i potrzebuję waszych odpowiedzi! Z tego powodu robię #rozdajo a wygranej osobie prześlę
150 PLN blikiem.
Link do ankiety: https://forms.gle/2Jn8rkxU3Pi8i9en9
Jedna uwaga: Ankieta jest skierowana do osób które nabyły mieszkanie/dom w ostatnich latach (2018-2023), więc serdecznie proszę o wypełnienie jej przez te osoby. Możecie też podesłać komuś, kto znajduje się w tej grupie „wybrańców” :D.
Losowanie dla plusujących (screen z wypełnieniem zwiększa szanse ( ͡°
150 PLN blikiem.
Link do ankiety: https://forms.gle/2Jn8rkxU3Pi8i9en9
Jedna uwaga: Ankieta jest skierowana do osób które nabyły mieszkanie/dom w ostatnich latach (2018-2023), więc serdecznie proszę o wypełnienie jej przez te osoby. Możecie też podesłać komuś, kto znajduje się w tej grupie „wybrańców” :D.
Losowanie dla plusujących (screen z wypełnieniem zwiększa szanse ( ͡°
PiersKurczaka +57
Co sobie ostatnio kupiliście fajnego? Ja np. kupiłem sobie chleb, fajny smaczny taki do jedzenia
Na początek minusy. Mam mieszane uczucia względem hubu (z jednej strony zupełnie niepotrzebny, bezzasadnie wciśnięty jakby na siłę, z drugiej - doskonała okazja do ekploracji lore, świetnie było też spotkać Zoe 乁(♥ ʖ̯♥)ㄏ). Dialogi i animacje postaci wypadają dość topornie i przypominają mi te wszystkie memiczne, drewniane rozmowy z Fallouta. Nie jestem też przekonana do blokowania, bo przez nie gra straciła pierwotne tempo i zamiast skupiać się na ruchu celowałam w perfect parry (mamy #sekiro w domu). Z dashowania korzystałam chyba już tylko przy sekwencjach parkourowych, a przecież pierwsza część #ghostrunner ujęła mnie właśnie dynamiką. Tu prędkości zaznałam tylko w sekwencjach na motocyklu, zresztą nieco zbugowanych. Podsumowując - zbyt wiele akcji, za mało ruchu.
Na plus absolutnie przepiękne, futurystyczne, cyberpunkowe lokacje (Katedra!), sentymentalna wizyta w cybervoid przywodząca na myśl Konsensus Gethów z #masseffect, szansa na doświadczenie świata poza Dharma Tower, bardzo przyjemny system ulepszeń (zdecydowanie lepszy od tetrisa z pierwszej części), doskonały elektroniczny soundtrack i dwa nowe, brzydkie gobliny, które trafiły na moją listę ulubionych antagonistów (Mitra to oczywistość, Rahu - miłe zaskoczenie). Fabuła - jak poprzednio - nie należy może do najbardziej odkrywczych i dojrzałych, ale płynnie rozwija wątki znane z GR1, jest wystarczająco spójna i interesująca, by utrzymać mnie przed konsolą i zostać ze mną w rozważaniach już po ukończeniu rozgrywki. Co czyni nas naprawdę ludzkimi? Czy jesteśmy tym, co pamiętamy?
Cóż - nie pozostaje mi już nic innego, jak wbić platynę. (。◕‿‿◕。)
#gry #cyberpunk #muzykazgier
@wysuszony_szkielet_kostny_czlowieka: flashbaki z Shadow Warrior 2