Wpis z mikrobloga

@Biebrzanski_Ghul: fajny optycznie wóz, pojemny, gratki. Aczkolwiek tak jak wspomnial przedmowca, w oplach zawsze ale to zawsze cyferki na papierku nie szły w parze z osiagami. 260 koni a ten silnik zachowuje sie jakby mial ledwo 200 kuca wypluć z siebie. Znajomy taki posiada i inny ziomeczek go wysral f11 525d (ten 4 cylindry na biturbo n47s) mimo 218hp, ciezszej i wiekszej budy.. Traumatyczne przezycie xD
Stary, nawet nie masz pojęcia, jak ludzie spokojniutko przy mnie teraz jeżdżą xD


@Biebrzanski_Ghul: wiem bo miałem f30 w czasie gdy wchodziły do policji, dodatkowo kamerkę na przód. Zdarzyło się, że kilka razy raportowali mnie jako patrol na yanosiku xD
@Biebrzanski_Ghul Przecież te insignie z początku produkcji miały problemy z elektronika itp. Do floty rozwazalismy i olalismy temat zakupu Insignii. A benzyna 170 KM nie jedzie z kim bym nie gadać.
@Biebrzanski_Ghul Nikt nie mówi, że masz się martwić. Po co się tak napinać? :)

Wyrażam po prostu opinie. To co napisałem wyżej. Jak na swoje osiągi to nie jedzie plus problemów było... Auto ciekawe, ale bezpieczniejsza opcja jest 2.0 280 od vaga.
@Biebrzanski_Ghul: Jakie z nich ''tajniaki'', jeżdżenie nieoznakowanym autem w mundurach z białą czapką widoczną z kilometra na desce rozdzielczej do tego w niektórych samochodach blachy zaczynające się od numerów HP, mistrzowie kamuflażu.
@Cztero0404 Chciałbym, żeby tak było, jak mówisz. Od kilku lat mogą jeździć (i robią to) na jakichkolwiek blachach, a tej legendarnej białej czapki na desce to dosłownie nigdy nie widziałem. Wiadomo, że wg powszechnej opinii są debilami, ale mimo wszystko chyba nie aż takimi. Ja ich często po czym innym rozpoznaję, ale tylko jak jest dobre światło: kontury świateł za grillem, często widać nawet wyłączone. Ale to nie we wszystkich autach oczywiście.