Aktywne Wpisy
przecietny_facet +57
Mój sąsiad zadzwonił po policję bo śmiałem wejść do windy z psem bez smyczy i kaganca xD Mój pies pomimo groźnego wyglądu jest największym słodziakiem na świecie ale do tego troglodyty nic nie docierało. #psy #nieruchomosci #sasiedzi
Runaway28 +171
#przegryw #blackpill #rozowepaski #logikarozowychpaskow #p0lka
Indoktrynacja młodych polek ma się w najlepsze.( ͡° ʖ̯ ͡°)
Indoktrynacja młodych polek ma się w najlepsze.( ͡° ʖ̯ ͡°)
siema, siema
focus MK2 1.6 TDCi HDi
opisywałem już wcześniej brak ładowania po rozgrzaniu silnika podczas upału, ładowanie wraca, potem znów zapala kontrolkę ładowania.
może to powodować uślizg paska na kole? i komputer widzi jakiś błąd? ponoć MK2 ma ładowanie sterowane przez komputer, jakoś zapamiętuje też błąd? jest taka możliwość ?
czy to może też być problem napinacza czy sprzęgła alternatora? jak to zdiagnozować?
ciężko jest odszukać speca co się tym zajmie bo byłem u 2 i każdy mówi że najlepiej to nowy alternator bo po co regeneracja szkoda kasy. no właśnie, tylko kij wie czy problem jest mechaniczny czy elektryczny ogólny dla całej instalacji jako takiej.
zawsze normalnie ładuje, tylko lato, 30 stopni, i jazda po mieście od świateł do świateł.
niedawno miałem podobnie (w mk3 1.6tdci co prawda), myślałem, że akus, ale po naładowaniu wciąż nic, oddałem alternator do sprawdzenia i miał #!$%@? szczotki, wymienili dałem 200zł i jak ręką odjął
tylko jak napisałem przy tej jednej sytuacji traci ładowanie ale też wraca by potem znów nie było. czuć wtedy jakby mniejsza moc, jakby coś stawiało opór.
teraz 2 nawet nie zaglądało tylko sugerują wg nich najtańsza opcje czyli nowy altek
a jakby altek był walnięty to w dłuższych trasach by swirowal albo na codzień a tu kurcze nie ma reguły bo wczoraj nawet w upał było wszytko ok.
sprawdzić nie zaszkodzi, a jak nie alternator to szukamy dalej
wtedy by na stole elektromechanik sprawdził pod pełnym obciążeniem jak się zachowa ;)
chyba że na samochodzie można jakoś go zdiagnozować dokładnie
@CzarnyOwiec
sporo roboty jak dla laika, ale satysfakcja nieziemska. spróbuj w jakiś weekend (chyba, że to twoje daily i jedyne auto, to trochę to utrudnia sprawę)
ew jak masz znajomego, co ci pomoże i zawieziesz z nim alternator na sprawdzenie to byłoby wygodniej i szybciej, w jeden dzień byś się zamknął z robotą
w innym wypadku zostaje mechanik i - 100-200 zł (╯︵╰,)
faktycznie nie ma, około 12v
gdy kontrolka zgaśnie to ładowanie jest 13.2 -13.9
a poten znów traci.
a gdy jadę np 70kmh to problem nie występuje
dojechałem do domu a był upał, 15 minut cyk kontrolka jest.
w zimie jest ok, a też altek dostaje po dupie
tylko i wyłącznie upał i wolniejsza jazda, np wjeżdżam na osiedle po zjeździe z miasta, jadę wolniej, parkuje, cyk kontrolka, albo stoję na światłach.
dłuższa trasa nigdy nawet nie mrugnela.
odwiedziłem 3 polecane warsztaty prócz tego w