Aktywne Wpisy

Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz
dominowiak +8

Są dwie możliwości - specjalizacji, które mnie interesują:
- Nacisk na coś związanego z devopsem / administracją serwerami.
- Web Developing - czyli tworzenie jakiś web apek.
Poleci ktoś coś konkretnego? Czy ciężko się na nie dostać? Czy raczej, kto pierwszy ten lepszy?
A mowa oczywiście o magistrze w formie niestacjonarnej.
Póki co patrzyłem na Uniwersytet Łódzki, ale tam w sumie te specjalności takie nieciekawe, jedyne co te apki mobilne...
No ale wolałbym już bardziej webówke niz docelowo kotlin :/. Z kolei PŁ ma studia magisterskie, tylko stacjonarne :/
#studia #magister #lodz #warszawa #wroclaw #poznan #informatyka #magisterka
źródło: 24fa6-informatyka-studia-online
Pobierz@Yakooo: ty idziesz na magisterskie sie uczyc jezyka programowania czy klepac CRUDy?
Idę aby przyjemnie zrobić papier z magistra. W dwa lata na magisterce w polskiej uczelni nie nauczę się więcej niż sam potrafię, więc no
Inżynier na polibudzie łódzkiej, to chciałbym też już dokończyć wyższa edukacje i zrobić magistra.
Do tej pory korzystam też z paru benefitow dzięki statusowi studenta, więc w sumie czemu by nie przedłużyć. Zwłaszcza, że studia pierwszego stopnia miały swój klimat. A nóż pozna się kogoś ciekawego też.
Nie nastawiam się na to, że dużo się nauczę bo to tylko dwa lata, więc no. Jeśli miałbym się czegoś