Wpis z mikrobloga

@orzak: a to ten system bez pytania tak może wezwać służby? Tzn, zawsze myślałem że najpierw przez eCall odzywa się ich dyspozytor, pyta czy coś się stało i czy wszystko ok i dopiero jak nie ma odpowiedzi, albo ktoś drze ryja to wtedy dzwoni na 112. Gdy ktoś powie że "wszystko ok, krowa usiadła na masce" to wtedy dyspozytor mówi "hehehe" i kierowca też "hehehe" i koniec zgłoszenia.
uż dawno nie lubią


@Protectorx: a kto lubi teraz te awaryjne, słabo spasowane, robione po taniości gówna ze sztuczną skórą grubości papierowej kartki? ( ͡ ͜ʖ ͡)
@Kismeth: wszystkie auta są tak teraz robione. Jak chcesz normalną skórkę to musisz dopłacić. Spasowanie w nowszych autach to już oddzielna kwestia i pewnie dużo zależy od konkretnego egzemplarza.
@niochland Ale mogę ich "nie włączyć" przez nie zapięcie. Chociaż to CIĄGŁE głośne piszczenie przy nie zapięciu tych pasów też jest idiotyczne i szczerze mówiąc uwłaczające dorosłemu człowiekowi. Przypomnieć chwilę to całkiem sensowne, ale wymuszać przez ciągle piszczenie jest niepoważne.

Jeśli nie masz problemu, ze firmy i urzędnicy traktują Cię jak głupie dziecko, to nie miej. Ale nie wysmiewaj tych, którym się to nie podoba.

Ale może o czymś nie wiem, więc