Wpis z mikrobloga

  • 10
@orzak: a to ten system bez pytania tak może wezwać służby? Tzn, zawsze myślałem że najpierw przez eCall odzywa się ich dyspozytor, pyta czy coś się stało i czy wszystko ok i dopiero jak nie ma odpowiedzi, albo ktoś drze ryja to wtedy dzwoni na 112. Gdy ktoś powie że "wszystko ok, krowa usiadła na masce" to wtedy dyspozytor mówi "hehehe" i kierowca też "hehehe" i koniec zgłoszenia.
  • Odpowiedz
a to ten system bez pytania tak może wezwać służby?


@Plp_: to zalezy :) u mnie jest tak, że jak wykryje lekkie zdarzenie to dzwoni i pyta. Jak wykryje grubego dzwona to już nie pyta tylko dzwoni.
  • Odpowiedz
uż dawno nie lubią


@Protectorx: a kto lubi teraz te awaryjne, słabo spasowane, robione po taniości gówna ze sztuczną skórą grubości papierowej kartki? ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
Jest jakieś uzsadanienie braku tej możliwości?


@Halbr: urzędnik z brukseli wie lepiej, więc nie kwestionuj jego zdania ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Kismeth: wszystkie auta są tak teraz robione. Jak chcesz normalną skórkę to musisz dopłacić. Spasowanie w nowszych autach to już oddzielna kwestia i pewnie dużo zależy od konkretnego egzemplarza.
  • Odpowiedz
tak niepoważne jest, że właściciel nie może jej po prostu wyłączyć


@Halbr: xD co to za argument. Pasów bezpieczeństwa też ci na życzenie nie wymontują
  • Odpowiedz
  • 1
@niochland Ale mogę ich "nie włączyć" przez nie zapięcie. Chociaż to CIĄGŁE głośne piszczenie przy nie zapięciu tych pasów też jest idiotyczne i szczerze mówiąc uwłaczające dorosłemu człowiekowi. Przypomnieć chwilę to całkiem sensowne, ale wymuszać przez ciągle piszczenie jest niepoważne.

Jeśli nie masz problemu, ze firmy i urzędnicy traktują Cię jak głupie dziecko, to nie miej. Ale nie wysmiewaj tych, którym się to nie podoba.

Ale może o czymś nie wiem, więc
  • Odpowiedz